Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Mine poser, barneklær og diverse annet

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-10, 19:10   #941
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Nydelige giraffer og ballongkjole!

Frøydis er ikke aktiv  
Gammel 26-11-10, 12:27   #942
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Er helt imponert over hva du tryller frem.

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 26-11-10, 12:37   #943
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Nydelige.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv  
Gammel 28-11-10, 18:16   #944
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Elsker den grønne kjolen

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 30-11-10, 23:11   #945
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Jeg tror jeg akkurat ble forelsket i Lille Fomp!!

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv  
Gammel 30-11-10, 23:46   #946
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Nydelig, både det skjørtet og den grønne kjolen. Tror jeg snart må bestille av deg igjen! (kenguruen er flittig i bruk her)

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 03-12-10, 18:25   #947
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Hva koster en overall, Leo? En sånn skulle jo V hatt.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv  
Gammel 12-12-10, 21:41   #948
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Tusen takk alle sammen!
Krystallklart: Sjekk prikk.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 12-12-10, 21:47   #949
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Jeg sitter og ser og ser til øyet blir stort og vått, og kjenner at jeg falt pladask for den røde og orange kjolen med den fantastiske sneglen på. Jeg skal ønske meg sånne super-krefter som du har, og så skal jeg sy sånne fine ting til jenta mi! (Hadde det ikke vært for at jeg har klippe-angst og er redd symaskinen min ...)

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 27-12-10, 14:14   #950
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Takk for det Pappalille! Hiv frykten ombord, en gang må man lære.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 27-12-10, 14:16   #951
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Denne posen ble bestilt for lenge siden, og for to-tre uker siden kom gutten til verden. Mamman hans lot meg få frie tøyler, noe jeg er meget takknemlig for. Eneste kravet var at den måtte passe til den fine limegrønne Easywalkeren. Det er ikke alltid at det å ha frie tøyler er like enkelt, og noen kreative prosesser tar lengre tid enn andre.
Denne posen var en nøtt. Først tenkte jeg at ytterstoffet skulle være i grå cord, men det hadde jeg mye mindre på lager av enn jeg trodde. Så det ble brun, det hadde jeg akkurat nok stoff til. Jeg måtte skjøte på stoff til flappen helt nederst på posen, det gikk veldig fint. Jeg var veldig usikker på innerstoffet, men hadde sett dette stoffet tidligere og syntes det passet veldig fint til en baby.





Den største nøtten med denne posen var applikasjonen. I og med at det er et mønstrete stoff med figurer på klarte jeg ikke helt å få taket på hva jeg ville ha, helt til lyspæren plutselig begynte å virke en sen fredagskveld. Jeg valgte å hente opp tusenbenet som er ene figuren på stoffet. I stedenfor å kun ha et lite tusenben på ene siden foran, noe som ville ha sett litt rart ut tror jeg, lot jeg den gå hele veien rundt, og det ble stilig!







En søt, lang krabat. Den ser ut til at den har en klovnemunn, det har den altså ikke, det er bare merketusjen som kan være litt vanskelig å få bort. Tusenbenet skulle egentlig være stripete, og det prøvde jeg på med den bredeste sikksakk-sømmen, men det ble bare ikke fint. Jeg rekket opp igjen all sømmen, noe som etterlot seg striper i stoffet på tusenbenet. Det gjør i grunnen ingenting, det blir en fin, litt mer anonym måte å markere striper på. Så, hell i uhell!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 27-12-10, 14:16   #952
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Bukse str 110.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 27-12-10, 14:17   #953
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Jeg grublet litt på hvilken applikasjon jeg skulle ha på denne overallen, og fant ut at siden den er til en gutt, så er det kult med en dinosaur. Etter litt søking på nett etter en lignende en til den jeg hadde sett for meg, fant jeg denne.
Brachiosaurusen var en enorm planteetende dinosaur, som levde i Nordamerika i Juratiden, for 145-150 millioner år siden. Den var regnet for å være 25-26 meter lang og 12-14 meter høy. Litt fakta må man ha!



Som så mange ganger før har jeg valgt å plassere dinosauren på siden. Ai laijk it.



Det nydelige stoffet er fra en duk som har vært farmoren til venninnen min sin. Jeg er fremdeles ikke helt komfortabel med glidelåssying i stoffer med stretch i, det må vel en del øving til vil jeg tro. Eller bare finne rette teknikken kanskje. It will get better, promise!



__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 27-12-10, 14:17   #954
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Kamel viser seg nok en gang, dog i en litt mer feminin stil enn før. Solbriller er også på plass. Jeg ser at jeg må øve meg mye mer på å sy glidelåser i plagg. Det er virkelig en vitenskap, spesielt i stoffer med stretch i kanskje. Så jeg knoter litt foreløbig, noe som gjør at jeg bruker mer tid på et plagg enn høyst nødvendig.

Som jeg har skrevet før, så liker jeg utrolig godt effekten av å sidestille en applikasjon, slik at man også ser litt av den fra baksiden.



Den grønne fargen på knappen passet helt perfekt til de øvrige fargene. Jeg har litt igjen av disse knappene. Er veldig glade i dem og bruker dem bare om jeg absolutt "må".

Konklusjon: Fin, fin, fin.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 27-12-10, 14:17   #955
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Jeg har en venninne som har vært frisør og tidligere i år ble vi enige om at byttehandler er helt supert. Så – hun klipper oss et par ganger og får noe i retur til tilsvarende pris. Hun ønsket seg en heldress til nummer to i rekken. Grå isoli med lyseblå detaljer og en ikke så altfor stor applikasjon. Som sagt så gjort. Laget mønster og kjørte på. Resultatet ble ganske bra.
I løpet av prosessen har jeg lært meg to nye ting: 1. Å sy belegg på innsiden av glidelåsen, og 2. lage foret hette.

Skjønne fyren som fikk æren av å pryde brystet:

Sydde stikninger rundt kanten på hetten og langs glidelåsen for at belegget skulle ligge pent:

Jeg klødde meg først litt i hodet for å finne ut av hvordan jeg skulle lage belegget. Måten jeg gjorde det på funket fint egentlig, og det kommer til å bli gjort flere ganger, for det ser unektelig mye penere ut.

Siden jeg ikke har gjort dette før, har jeg virkelig ingen peiling på hvordan det skal avsluttes på innsiden. Slik ser det ut. Om det er riktig å gjøre det på denne måten aner jeg ikke, så jeg tar veldig gjerne i mot tips, råd og ikke minst teutorials på hvordan dette skal syes. Give it to me!

Jeg foret hetten med velour, det ble ganske fint!

Jeg var ikke sikker på hvordan belegget på glidelåsen skulle syes fast i hetten for at det skulle bli pent, så jeg tenkte lenge og vel på akkurat det. Jeg endte opp med å overlocke hetten fast, og så overlocke belegget fast helt til slutt. Gode tips og råd for hvordan å gjøre det enklest mulig der taes i mot med åpne armer!
Ble som sagt veldig fornøyd med resultatet, så det er fullt mulig det kommer flere fremover (men – ingen onepiecer om noen lurer, det er søren meg det styggeste plagget som finnes!).

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 27-12-10, 14:26   #956
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Den heldressen var råkul.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 27-12-10, 14:28   #957
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Det finnes en liten pjokk i Norges land et sted, som er så utrolig heldig å få denne selebuksen i julegave! Jeg kan ikke skrive så mye om hvem som har bestilt den, jeg får heller redigere litt på innlegget når julen er over. Den som bestilte den forelsket seg i allefall helt i monsteret jeg laget på den blå genseren her tidligere i sommer/høst. For at den ikke skulle bli helt lik i fargene, siden jeg har samme stoffet på monsteret og på beleggene, så valgte jeg svart ribb.

Jeg var på sykveld hos Lillis når jeg begynte på monsteret og hun kom på at monstre sikler, så selvfølgelig måtte jeg lage sikkel! Jeg hadde ikke med stoff til det, så snille Lillis sprang i kjelleren og fant grønt stoff til meg (og hun fikk trimmet seg, for jeg måtte låne både strykejern og strykebrett også).

Ble han ikke fiin?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 27-12-10, 14:28   #958
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

En bekjent lurte på om jeg kunne lage en selebukse til sjefen hennes, som skulle overrekkes på julebordet deres i midten av desember. Hun ville ha logoen til salongen de jobber på, med de samme fargene. Det tok litt tid å klippe ut bokstavene, man skal jo være nøye og det skal se pent ut. Buksen er i kremfarget velour og bokstavene er i brun ribb.


Jeg vet jo at det ikke alltid blir like fint med sømmer som krever en del arbeid og nøyaktighet når det syes i ribb, men jeg hadde ikke noen alternativer på lager. Det alternativet jeg forsøkte ble ikke bra. Jeg hadde en brun genser i vanlig bomullsstoff som jeg brukte. Jeg måtte rekke opp en søm som ikke ble pen, og da jeg tok bort tråden oppdaget jeg at tråden og nålen hadde kuttet opp fibrene i stoffet, slik at bokstavene kanskje hadde holdt i bare en vask eller to. Så jeg måtte rive av alle bokstavene forsiktig (de var limt fast med dobbeltsidig vliselin), kaste dem og lage helt nye bokstaver i et annet stoff, som da ble ribb. Sømmen på bokstavene kunne nok ha blitt mye penere om stoffet hadde vært uten stretch, but you learn as you go.


Alt i alt ble buksen veldig fin, deilige farger, men jeg kommer nok ikke til å applikere såpass små bokstaver flere ganger.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 27-12-10, 23:02   #959
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Åh, så mye flott!

Husquarna har noen tuter på glidelås, men om de har akkurat en sånn vet jeg ikke. Har enda glidelåssperre, og gjør mye rart fot å slippe unna.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 27-12-10, 23:07   #960
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Takk Rosinen!

Det er lenge siden jeg har sjekket siden, de har bra tuts, så burde absolutt sjekket der. Takk for påminnelsen!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no