Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Gammel dame i saggebukser?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-10, 18:46   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel dame i saggebukser?

Jeg har stusset litt over at de jeg studerer med tror jeg er så mye yngre enn jeg er. Greit nok, jeg skal ikke akkurat KLAGE, men jeg lurer jo litt på hva det er som får folk til å tro at man er 22 år når man er 32.

Jeg har tenkt litt, og jeg tror klær og frisyre spiller stor rolle. Men jeg tror også personlighet spiller inn, i forhold til hvordan man forholder seg til de som er yngre. Snakker man med de som om det er den største selvfølgelighet, eller forholder man seg helst til folk på egen alder? Jeg har lagt merke til at en del av de andre "gamle" studentene på skolen min virker litt utilnærmelige, og at de stort sett bare snakker med de andre "gamle". Dette gjør de også gamle i de yngres øyne tror jeg. Jeg er generelt pratsom og jeg menger meg med alle uten problemer. Greit jeg syntes det er noe umodenhet til tider, men jeg klarer fint overse det . Men jeg oppfatter også folk på min egen alder tidvis sidrumpa, så ingen fasit for alder på hvem jeg trives med egentlig.