Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Netflix Norge

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-12, 23:45   #121
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netflix Norge

...jeg har nå sett....
...37 episoder av...
....Gossip Girl <3 <3 <3...
...kanskje ikke så bra...
...for meg...
XOXO

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 00:34   #122
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Netflix Norge

Jeg har oppdaget HIMYM.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 09:39   #123
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Netflix Norge

:fniser av noen:

Er dette tråden som gir Netflix-forklaringer med teskje, altså? Jeg trenger visst det.

Jeg bruker unblock-us.com og DNS som gir meg US iTunes og f.eks Netflix US på iPhonen, iPad-en, Mac'en etc. Men ikke på Apple-TV'n. Jeg skjønner ikke hvorfor? Er det noen mystiske innstillinger på epleTV-dingsen jeg ikke har gjort riktig?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 10:00   #124
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netflix Norge

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg har oppdaget HIMYM.

Jeg begynte å se første episode her om dagen - og skal definitivt se de andre og. - Gossip girl vet jeg ikke om jeg tør å røre - enn om hjernen min blir som noens. SKranglehjerne høres litt vondt ut.

- Men ulempen for min del er jo den evige drop dead diva - som kun hadde en sesong, så jeg måtte laste ned resten.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 10:08   #125
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netflix Norge

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

:fniser av noen:

Er dette tråden som gir Netflix-forklaringer med teskje, altså? Jeg trenger visst det.

Jeg bruker unblock-us.com og DNS som gir meg US iTunes og f.eks Netflix US på iPhonen, iPad-en, Mac'en etc. Men ikke på Apple-TV'n. Jeg skjønner ikke hvorfor? Er det noen mystiske innstillinger på epleTV-dingsen jeg ikke har gjort riktig?

Har du amerikansk iTunes konto?
Og så tror jeg at du bør sette location til USA og tidsone til USA også. Det var noe mikking der.

Og restart epleTV etter endringer

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 10:35   #126
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Netflix Norge

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Har du amerikansk iTunes konto?
Og så tror jeg at du bør sette location til USA og tidsone til USA også. Det var noe mikking der.

Og restart epleTV etter endringer

Ja, amerikansk iTunes-konto. Skal mikke litt mere, men location og tidssone står allerede på USA.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 19:26   #127
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Netflix Norge

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Ja, amerikansk iTunes-konto. Skal mikke litt mere, men location og tidssone står allerede på USA.

Har du lagt inn DNS som du finner på Un-block us? Den må leggast inn på Apple- tv for at det skal virka. Og så må du restarte den.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 19:30   #128
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Netflix Norge

Opprinnelig lagt inn av Puslingen, her.

Har du lagt inn DNS som du finner på Un-block us? Den må leggast inn på Apple- tv for at det skal virka. Og så må du restarte den.

Ja, det er ikke det som er problemet. US ITunes funker, men Netflix vil ikke starte. Og eple-TV-en er restartet.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 23:05   #129
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netflix Norge

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Ja, det er ikke det som er problemet. US ITunes funker, men Netflix vil ikke starte. Og eple-TV-en er restartet.

Ok. Da kan du prøve dette: slå
Av eple. Gå inn på unblock-us sine sider og velg setup og så velger du US for netflix og oppdater. Så på med eple igjen.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no