Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Farmen Kjendis

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-18, 09:21   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farmen Kjendis

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nei, jeg har droppet ut, selv om jeg faktisk gikk inn for å se Farmen Kjendis i år. Det var jo den store snakkisen i fjor, og til og med folk som ikke liker reality var hekta, derfor tenkte jeg at jeg skulle gi programmet en sjanse i år. Men- næsj, det klarer ikke helt å fenge meg. Personene som er med er så "typete" på alle måter, og selv om det selvsagt er meningen, blir det forutsigbarnt, litt småkleint og kjedelig, synes jeg.

Jeg er helt enig. Men storebror skal få lov til å se litt, så får heller jeg holde meg for ørene.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 11:02   #22
Frøken Frøken
Fersk fisk
 
Medlem siden: Aug 2015
Hvor: Akershus
Innlegg: 85
Frøken Frøken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Farmen Kjendis

Jeg har Farmen Kjendis på serieopptak. Egentlig orker jeg ikke flere reality-konsepter, og har ikke sett Farmen siden Gaute vant. Men ble hektet av forrige Farmen Kjendis-runde.

Men puteflaut? Ja!

__________________
-------------------------------------------
2004 & 2011
Frøken Frøken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-18, 07:35   #23
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmen Kjendis

Jeg så på forrige sesong av Farmen Kjendis, men denne ga jeg opp halvveis i episoden da tvillingene skulle kjempe mot hverandre. Det var rett og slett forferdelig kjedelig.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg ser ikke på, men hiver meg på denne tråden, bare for å si at jeg kjenner kona til mentor.

Er mentor og mentors kone gift på ordentlig? Det har jeg alltid lurt på.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-18, 09:09   #24
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmen Kjendis

Eg heng med men kjenner det blir meir og meir kleint. HELDIGVIS var det Inga som vann i går!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-18, 10:13   #25
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmen Kjendis

Heldigvis vant Inga! Savner Aune litt da, han er jo en nydelig fin og hyggelig fyr når man bare blir vant til at alt skal deklameres! Blir det hun modellen som blir storbonde nå da, tror dere?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-18, 10:37   #26
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmen Kjendis

Jeg ramlet av lasset etter tre episoder. Jaja.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-18, 11:53   #27
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmen Kjendis

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Heldigvis vant Inga! Savner Aune litt da, han er jo en nydelig fin og hyggelig fyr når man bare blir vant til at alt skal deklameres! Blir det hun modellen som blir storbonde nå da, tror dere?

Eg trur det blir Inga!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-18, 11:54   #28
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmen Kjendis

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg tenkte når de fokuserte så veldig mye på Aune Sand og Erlend Elias i starten, at da blir de ikke så lenge. Sånn sett er det litt forutsigbart... men jeg hadde ikke trodd sistnevnte skulle holde så lenge.

Gutta på markedet i går var jo gøy.

Like forutsigbart som at i Mesterens mester vise dei historia til den som kjem i natt-test/går ut i løpet av programmet

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-18, 12:50   #29
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farmen Kjendis

For første ganger følger vi med på Farmen, vi begynte å se siden Inga bor noen hundre meter fra huset vårt, men det er jo så artig. Skulle gjerne hatt med Aune lengre da, hadde visst mer sansen for han enn jeg hadde trodd. De to minste får sitte til og med sitte oppe til 21 på søndager så ser de tvekampen før de går til skolen på mandag.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no