Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som har erfaring med Sector alarm?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-08, 16:49   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen som har erfaring med Sector alarm?

Fornøyd? Ikke fornøyd?

Erfaringer mottas med takk.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 17:19   #2
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har erfaring med Sector alarm?

Har hørt mye forskjellig alt etter hvor i landet det er.
Her i distriktet synes jeg at jeg hører bare tull om dem, mens venner av meg som har det på østlandet er storfornøyde.
Her er det klin umulig å komme gjennom til dem på telefon for å få svar på ting, samt at de bruker ulidelig lang tid på å svare på eposter.
Har aldri hatt behov for utrykning, så der kan jeg ikke svare.
Byttet selskap etter 6 mnd på grunn av at det var så vanskelig å komme i kontakt med dem.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 18:48   #3
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har erfaring med Sector alarm?

Vi har vært veldig fornøyde.
God service, lett å få tak i på telefon, og alt ok når de har vært noe.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 20:28   #4
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har erfaring med Sector alarm?

Det var Sector alarm installert i huset når vi kjøpte det. Jeg ringte dem og sa at jeg ikke ikke var interessert i og ha det og at de måtte komme og demontere. 5 telefoner og 2 måneder senere var det fremdeles ikke fjernet......Ikke veldig imponert over det i hvert fall, jeg endte opp med og rive det ut selv, 1 måned senere sto det en kar på døre sent en kveld og skulle hente det.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 20:49   #5
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har erfaring med Sector alarm?

Naboen her har det, vi fikk klistremerke på vinduet vi også i samme slenge.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 21:22   #6
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har erfaring med Sector alarm?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Vi har vært veldig fornøyde.
God service, lett å få tak i på telefon, og alt ok når de har vært noe.

Samme her.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 21:29   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har erfaring med Sector alarm?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Det var Sector alarm installert i huset når vi kjøpte det. Jeg ringte dem og sa at jeg ikke ikke var interessert i og ha det og at de måtte komme og demontere. 5 telefoner og 2 måneder senere var det fremdeles ikke fjernet......Ikke veldig imponert over det i hvert fall, jeg endte opp med og rive det ut selv, 1 måned senere sto det en kar på døre sent en kveld og skulle hente det.


Samme opplevelse hadde vi med Sector, og uendelig mye mas for å komme og demontere ....og de dukket aldri opp til avtalt tid.
Vi skal aldri har noe mer med så useriøs aktør å gjøre.

Her vi nå bor har vi Hafslund og er utrolig godt fornøyd.

Har testet det ved en feil, og det var vanvittig rask respons, brannvesenet sto i gården etter tre minutter.Skal si jeg skvatt.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no