Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva klarer du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Klarer du å...:
Spise opp 100 g sjokolade under Greys? 155 78,68%
Shoppe opp 1000 kr på 10 min? 177 89,85%
Jogge/løpe i 1 time? 35 17,77%
Lage mat til 50 gjester? 109 55,33%
Være engasjert i sexakten, selv om du ikke egentlig er motivert? 106 53,81%
Klippe håret på barna dine? 97 49,24%
Se en film på 3 timer uten å gå på do? 139 70,56%
Gråte på kommando? 40 20,30%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-08, 20:17   #21
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Hva klarer du?

Alt utenom jogging, gråting og klipping.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 20:18   #22
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva klarer du?

Sjokolade, shopping, frisørering og filmtitting fikser jeg fint. Verre med resten.

Selv om jeg anser meg selv som å være i relativt god form, hadde jeg ikke klart å motivere meg selv til å jogge i en time, jogging synes jeg er altfor kjedelig.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 20:21   #23
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva klarer du?

Jeg greier ikke jobbing, klipping og gråting.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 20:29   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg greier ikke jobbing, klipping og gråting.

Jobbing greier jeg stort sett, i hvert fall i en time av gangen. Jogging og kommandogråting er derimot ganske ut.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 20:30   #25
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva klarer du?

Jeg klarer fint å jogge en time

Jeg klarer å spise en sjokolade under Greys, men jeg vet ikke om jeg klarer å se en episode Greys, da....Følger ikke med, nei!

Gråte på kommando blir det verre med.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 20:31   #26
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva klarer du?

Jeg synes jeg er ganske flink, men løpinga og gråtinga hadde jeg hatt problemer med.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 20:37   #27
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Det var bare én jeg ikke kunne krysse av på.

Og det var selvfølgelig joggingen. :kondisjonsløs:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 20:48   #28
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva klarer du?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Alt unntatt jogging og gråting.

Men jobber, men det første

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 20:57   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du?

Spise opp 100 g sjokolade under Greys?
Shoppe opp 1000 kr på 10 min?
Jogge/løpe i 1 time?
Lage mat til 50 gjester? :nervøs:
Være engasjert i sexakten, selv om du ikke egentlig er motivert?
Klippe håret på barna dine?
Se en film på 3 timer uten å gå på do?
Gråte på kommando?

Jeg ser ikke Greys, men jeg kan spise 100 gram sjokolade på et par minutter. Regner med Greys varer lengere enn det.
Og selvsagt lager jeg ikke mat til 50 stykk, eller jogger i en time.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 20:58   #30
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du?

Sjokoladen går fint, selv om jeg ikke er sååå glad i sjokkis.
Shopping - selvsagt. Brukte 11000,- på tre kvarter for ikke lenge siden
Jogging - under tvil, men svarte ja. Mulig jeg hadde krøpet i mål.
Lage mat til 50 stk - ja hvis jeg får noen dager på meg.
Være engasjert i sexakten - tja...nei...ikke egentlig. Kan skuespille meg igjennom det, men DET gidder jeg ikke altså
Se film i tre timer - aldri i verden. Ikke engang uten å måtte tisse.
Klippe hår? Jepp.
Gråte på kommando - Jepp.

Husker ikke flere alternativ jeg.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 21:00   #31
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.792
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva klarer du?

Jeg klarer:
Spise opp 100 g sjokolade under Greys
Shoppe opp 1000 kr på 10 min
Se en film på 3 timer uten å gå på do

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 21:01   #32
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva klarer du?

Jeg kan jogge i en time, bruke 1000 kr på 10 min. og se en film i 3 timer uten å gå på do.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 21:13   #33
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er vel seriøst INGEN her inne som ikke klarer å bruke 1000,- kroner på 10 minutt? :måpe:

Ironisk nok, kanskje, er jeg blant dem som har haket av for dette. Jeg elsker å shoppe, men er såpass gjerrig at jeg får mange plagg for tusenlappen. Og ettersom det må prøves, går det fort mer enn 10 minutter, gitt.

Men jeg tror jeg skal klare å jogge 10 km, da. I alle fall kunne jeg det før.

100 gram sjokolade er da forresten ingenting, men jeg har aldri sett en episode av Greys.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 21:44   #34
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du?

Eg kryssa på 7 av 8. Eg kan sjølvsagt klippe håret til lille A også, men då må alltid mamma rette opp det verste etterpå.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 21:50   #35
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva klarer du?

Altså, det er klart jeg klarer å bruke 1000 kr på 10 min hvis jeg måtte, da. Hvis noen stod og sa de ville hive meg utfor ei bru hvis jeg ikke fikk det til

Det er jo samvittigheten som holder meg tilbake.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 21:52   #36
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva klarer du?

Alt, bortsett fra jogginga.

Men jeg hadde sikkert klart det også, om f.eks. Bruce Willis sto å vinka på meg.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 21:55   #37
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du?

Sjokolade og shopping: lett som en plett, jeg skulle klart å gjøre disse to tingene samtidig faktisk.
Jogge i en time - tror det skulle gått.
Lage mat til 50 stk - ikke noe problem
Være engasjert i sexakten,selv om du ikke egentlig er motivert? - aldri prøvd
Se film i tre timer - strever ikke før det nærmer seg seks.
Klippe håret på barna dine? Ja, men min romslige estetikk så går det greit.
Gråte på kommando - ingen problem.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 21:57   #38
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva klarer du?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Alt unntatt jogging og gråting.

Og sjokoladen.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 22:01   #39
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva klarer du?

Jeg klarer fint å spise en så liten sjokolade på så lang tid.
Å lage mat til 50 stk skulle jeg nok klart, selv om jeg aldri har laget til mere en 35 stk før
Jeg klipper jo ungene mine og manen min, så jeg regner med at jeg kan det (i allefall den ene frisyren i forskjellige lengder..)
Jeg kan fint se en film i 3 timer uten tissepause.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 22:03   #40
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva klarer du?

Klarer du å...:
Spise opp 100 g sjokolade under Greys? Klarer hvis jeg må.
Shoppe opp 1000 kr på 10 min?
Jogge/løpe i 1 time? Niks.
Lage mat til 50 gjester? Ja, men tviler på at maten smaker godt.
Være engasjert i sexakten, selv om du ikke egentlig er motivert?
Klippe håret på barna dine? Ja, klarer nok klippe langt hår rett over..
Se en film på 3 timer uten å gå på do? Klarer ikke se film på 3 timer, men jeg trenger ikke tisse på 3 timer.
Gråte på kommando? Nei.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no