Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du hatt en fæl dag i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Blåmandag?
Ja, dagen min har vært ekstra kjip i dag 33 27,27%
Nei, helt vanlig mandag 77 63,64%
Har bare dårlige dager 1 0,83%
Kyss meg i ræva! 10 8,26%
Deltakere: 121. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 19:12   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du hatt en fæl dag i dag?

Forskere har nemlig kommet frem til at den tredje mandagen i januar, døpt blåmandag, er årets verste dag.

Så hvordan har dagen din vært?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:13   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Den starta fælt, men blei brått ein god del betre.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:13   #3
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Nei.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:14   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

I grunnen helt jævlig, takk som spør. :kvalm:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:15   #5
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

To syke barn hjemme fra barnehage. Mamma jeg har snue, kom og tørk. A-a-a-atsjo, mamma, det kom snue på gulvet. E-e-elk. Bang - UÆÆÆÆ. (Lillebror falt ned fra en stol.) Uæææ, mamma! FY lillebror, mamma han river meg i håret.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:16   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Faktisk ganske vanskelig på jobb, herlig hjemme.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:16   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Min dag har til nå faktisk vært riktig så bra.

Dagen begynte med at vi sov godt og lenge. Jeg fikk to blide gutter opp av senga, og fikk levert en like fornøyd Storebror til barnehagen. Ikke noe krangel og bråk, bare fryd og gammen.

Deretter hadde jeg akkurat passe med tid til å kjøre Lillemann til ortipediingeniøren. Hun gipset begge føttene og leggene til Lillemann for å støpe ortoser til ham, slik at han ikke skal få feilstillinger. Lillemann var blid og fornøyd, fikk bare et anfall, og sovnet godt i armene mine, slik at damen fikk jobbet uten problemer.

Deretter kjørte jeg til min far, som hadde kjøpt lunch til meg. Han hjalp meg med å fikse tette- og feilstilte dyser på bilen, så nå kan jeg spyle frontruta igjen.

Etter dette kjørte jeg hjem, handlet i lokalbutikken og brukte lang tid på å komme meg videre, for jeg traff plutselig tre hyggelige mennesker i tur og orden.

Storebror lot seg frivillig hente i barnehagen. Null krangel og tull.

Middag ble lagd, den smakte godt, og til og med Storebror spiste kjøtt og bønner uten å kny.

Nå gjenstår det bare å få gutta i seng uten bråk, så er blåmandagen over for min del.

Ikke noen dum blåmandag dette, med andre ord.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:16   #8
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

ikke noe værre en de andre januardagene.

snoopy sover dårlig pga tenner så er helt for tiden

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:17   #9
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Nei, dagen i dag har, til nå i hvert fall, vært superfin.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:17   #10
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Faktisk en riktig så god dag. Jeg har til og med fått kake.

Jeg er forresten overbevist om at Dagbladet hadde omtrent samme artikkel i november. Jeg tror det var 13. november som var årets verste dag da. November var bedritent, tirsdager var dårlige greier og den 13. var visst bare til å grine av.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:17   #11
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Våknet kl 6 av at jeg måtte spy. Slik fortsatte morgenen til jeg klarte å stå opp kl 10. I dusjen var jeg nær ved å besvime, og måtte legge meg på flisegulvene. Og spydde igjen. Slik holdt jeg på i noen timer, før jeg dro på sykehuset til kontroll. Der fikk jeg beskjed om at jeg hadde mistet fosteret, spydde litt til, og kom meg hjem. Men nå utover kvelden er jeg litt bedre. Alt i alt vil jeg oppsummere det til en sjeldent ille dag.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:17   #12
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ikke noen dum blåmandag dette, med andre ord.

Den er ikke ferdig enda. *pessimist*

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:21   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ikke noen dum blåmandag dette, med andre ord.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Den er ikke ferdig enda. *pessimist*

I det jeg skrev de famøse ordene over, slo tanken meg: "Famous last words."

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:21   #14
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Mangler alternativet "nei den har vært over gjennomsnittet bra".

*Har vært på SPA*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:21   #15
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Foreløpig har den bare vært hyggelig

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:24   #16
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Jeg har hatt en super dag.
Jobb, trening, middagen servert da jeg kom hjem, mannen har hengt opp utelampen (som har lagt på boden i 9! år), greie barn, sexy mann og billettene til Stocholm-tur i mai er bestilt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:24   #17
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Mangler alternativet "nei den har vært over gjennomsnittet bra".

Det er ikke mulig, og derfor ikke et alternativ.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:25   #18
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Våknet kl 6 av at jeg måtte spy. Slik fortsatte morgenen til jeg klarte å stå opp kl 10. I dusjen var jeg nær ved å besvime, og måtte legge meg på flisegulvene. Og spydde igjen. Slik holdt jeg på i noen timer, før jeg dro på sykehuset til kontroll. Der fikk jeg beskjed om at jeg hadde mistet fosteret, spydde litt til, og kom meg hjem. Men nå utover kvelden er jeg litt bedre. Alt i alt vil jeg oppsummere det til en sjeldent ille dag.

Huff da Monsoon! Dette var en skikkelig lei dag for deg Håper det blir en bedre dag i morgen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:26   #19
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Bortsett fra A'en i avgiftsrett, og kollegaen som sa at jeg godt kunne ta meg fri imorgen, hun skulle gjøre jobben min (jeg sa nei takk), kan det knapt bli stort verre.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:26   #20
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Huff da Monsoon! Dette var en skikkelig lei dag for deg Håper det blir en bedre dag i morgen.

Jamenselvfølgelig. Det er jo ikke blåmandag hver dag.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no