Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-19, 13:24   #61
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Vi kjører omlag 40 000 km i året, så vi bytter til ny bruktbil ca hvert 3-4 år. Den vi har nå har gått 185 000 km, så den må byttes nå. Erfaringen vår tilsier at det er rundt nå kostnadene som er store kommer. Vi kjøper helst en bruktbil som ikke er eldere enn 3 år, og ikke har gått over 40 000 km. Hadde vi kjørt mindre hadde vi ikke byttet, bil er bare fordi vi må, og ikke en interesse her i huset.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 13:25   #62
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Det blir aldri billigere i lengden å kjøpe ny bil. Jada man kan få dyre reparasjoner på gamle biler, men bare prisen på sevicene en må følge for å beholde garantien er mer enn vi noen gang har brukt på reperasjoner av bruktbiler. Verditapet i det du kjører ut av forhandleren dekker omtrent kjøpesummen til bilene vi kjøper.

Vi kjører bilene ut, eller bytter når det er mer lønnsomt å kjøpe ny gammel bil enn å reparere den vi har. Jeg er ikke interessert i å ha lån på bil og heldigvis er mannen helt enig.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 13:29   #63
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Vår bil har gått rundt 250 000 tror jeg, men dyre reparasjoner har vi ikke hatt. Det siste vi gjorde var å bytte hjullager, det kostet i underkant av fem tusen.

Mannen kjører firmabil og kjører også bilen ut før han bytter.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 13:32   #64
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Vår bil har gått rundt 250 000 tror jeg, men dyre reparasjoner har vi ikke hatt.

Det frister faktisk litt å tyne mer ut av den vi har nå, på 180', men tør vi? Den har vært en skikkelig arbeidshest, grei å kjøre, starter uansett vær osv. De dere har hatt som har gått 250' trøtt, har de hatt automat?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 14:03   #65
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Det frister faktisk litt å tyne mer ut av den vi har nå, på 180', men tør vi? Den har vært en skikkelig arbeidshest, grei å kjøre, starter uansett vær osv. De dere har hatt som har gått 250' trøtt, har de hatt automat?

Nei, aldri hatt automat.

Den dyreste reperasjonen vi har hatt var når turboen røk. Det kostet oss rundt 11000, det er noen år siden og på vår forrige bil. Den gikk et godt stykke etter den reperasjonen. Tror ikke vi har hatt bilene lenger enn til 280000 km, men det er jo 100 lenger enn deres har gått.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 14:17   #66
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Nei, aldri hatt automat.

Den dyreste reperasjonen vi har hatt var når turboen røk. Det kostet oss rundt 11000, det er noen år siden og på vår forrige bil. Den gikk et godt stykke etter den reperasjonen. Tror ikke vi har hatt bilene lenger enn til 280000 km, men det er jo 100 lenger enn deres har gått.

Vi har helt ulike behov og kostnader på bil. . Vi kjører ca 5500 km i året, jeg sykler mer enn jeg kjører, og tar t-banen om vinteren.

Det er vanlig at drosjer kjører til 350', men da gjerne største motor og automat. Jeg tviler på at vår Fiat Punto overlever mer enn 20 år og 100', det vil være en prestasjon. Bremser, håndbrekk, fôringer, servo, el, vifter og rust er gjentakende problem og grunn til at den neppe slipper ut av EU kontroll neste vår. Det har gått med litt overtalelse de siste to gangene. En Skoda Superb hadde neppe hatt vondt av å runde 200'.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 14:19   #67
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Jeg har en følelse av at når de først har tikket og gått SÅ lenge, så kan de leve evig.

Nevøen min har kjørt og kjørt min brors gamle Honda, han og faren kan fikse en del småplukk selv, og den døde jo aldri! Begrenset med komfort, og en ganske snurrig giring, men trofast som bare det. Synd den ble påkjørt og måtte skrotes, for ellers tror jeg han hadde hatt den i årevis!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 14:23   #68
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Før jeg har lest hele tråden: Når den begynner å få problemer i den periodiske kjøretøyskontrollen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 21:23   #69
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Vi bytter ofte. Kankje hvert tredje år i snitt. Dette fordi vi har opparbeidet oss et bibudsjett som gjør at vi kan kjøpe nye/nesten nye biler, og så selger i de igjen før garanti er utløpt, samt at gjenkjøpsverdien ikke har sunket for mye. Vi ønsker også å ha biler som fortsatt har garanti. Vi orker ikke gammelt ræl som det påløper mye kostnader på, samt at jeg er mye alene og er avhengig av bil som fungerer.

I tillegg har jeg jo en heller bigal mann, så han vil prøve noe nytt til stadighet. Til alt hell har han også en økonomisk sans oppe i det hele, og vet når det er lrt å selge, og ikke minst hva som er lrt å kjøpe.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 21:34   #70
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Passaten min har gått 340 tusen, mener den er 2011-modell. Motoren er utmerket og går sikkert 100 til, det er bare snakk om å vite hvilke lamper som man kan ignorere/er dårlig kontakt etc. Det er en 2,4 liter TDI, manuell og 4WD. Utmerket bil. Rusten, men sprek og gøy å kjøre.

Jeg synes det er ganske fjasete å kjøpe ny bil i stedet for å reparere gammel så lenge man kan.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 21:54   #71
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Første bilen min var 5 år når jeg kjøpte den og 11 når jeg byttet den inn i en tre år gammel yaris. Den hadde jeg så i 6 år, før jeg kjøpte helt ny Passat hybrid. Jeg har en del rabatter på bil og jeg ville gjerne ha elektrisk. I hverdagene kjører jeg mest el, har lader på jobb og hjemme. Denne er nå tre år gammel. Det er deilig med ny bil, men også ganske dyrt.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 22:30   #72
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Vi bytter sikkert litt for ofte. Vi bytter alltid før garantien går ut.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 22:58   #73
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Det frister faktisk litt å tyne mer ut av den vi har nå, på 180', men tør vi? Den har vært en skikkelig arbeidshest, grei å kjøre, starter uansett vær osv. De dere har hatt som har gått 250' trøtt, har de hatt automat?

Den forrige min kom opp i 240' mener jeg. Ikke automat
De

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-19, 09:10   #74
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Man bytter når bilen ikke tilfredsstiller behovene lenger, når man blir syk av å bruke bilen, eller når bilen ikke lenger er kjørbar.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-19, 09:11   #75
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Syk av å bruke bilen, fukt i bilen kan føre til soppvekst, og jeg hadde ikke likt å kjøre rundt med ungene i bilen dersom det ikke gikk å tette bilen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-19, 09:14   #76
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Syk av å bruke bilen, fukt i bilen kan føre til soppvekst, og jeg hadde ikke likt å kjøre rundt med ungene i bilen dersom det ikke gikk å tette bilen.

på tuppa er jeg ikke, altså. Det er ingen av ungene som har luftveisproblemer eller er spesielt sykelige. Vi bruker bilen lite - sykler i hverdagen. Det er snakk om å kjøre 20 minutter til en fotballkamp en gang i uka, kanskje, og å kjøre 1-3 timer på helgetur noen få ganger i året.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 07-03-19 kl 09:25.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-19, 09:18   #77
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Finnes ingen fasit. Noen bytter før garantitiden går ut, noen fordi man vil ha flere funksjoner i bilen, andre fordi bilen har gått langt, man har hatt mange dyre reparasjoner og vil unngå flere store reparasjonsregninger osv.

Nyere biler er jo utrolig mye mer kollisjonssikre enn gamle, da.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-19, 09:20   #78
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Det kommer jo helt an på. Vi har ofte byttet mens vi enda får noe for den gamle og før det blir omfattende reparasjoner, men det må jo ikke være sånn. Usikker på hva vi kommer til å gjøre denne gangen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-19, 09:22   #79
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Finnes ingen fasit, men en vannlekkasje (som heldigvis lot seg tette på tredje forsøket eller noe sånn, så vi har fortsatt bilen) i vår hovedbil som brukes mye med ungene, ga muggsoppvekst og astmatikersønnen reagerte. Hadde det ikke latt seg tette og fjerne tilfredsttillende måtte vi byttet ut bilen mange år før planen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-19, 09:31   #80
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

på tuppa er jeg ikke, altså. Det er ingen av ungene som har luftveisproblemer eller er spesielt sykelige. Vi bruker bilen lite - sykler i hverdagen. Det er snakk om å kjøre 20 minutter til en fotballkamp en gang i uka, kanskje, og å kjøre 1-3 timer på helgetur noen få ganger i året.

For ordens skyld, jeg sier ikke at du er så på tuppa. Men jeg er det.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no