Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-19, 17:55   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?

For noen år siden hadde jeg en ledningsfri støvsuger (Electrolux) som aldeles ikke var god nok, og de andre modellene som var å oppdrive på den tiden var heller ikke noe å skryte av. Så da ble det vanlig støvsuger istedet, og den ledningsfrie ble bare stående å ta opp plass i boden fram til den ble kastet.

Nå skal jeg kjøpe meg ny støvsuger igjen, og mener å ha fått med meg at det har kommet noen trådløse de siste par årene som faktisk er bra. At de både har sugeevne, fleksibilitet og har batteri som varer litt lengre enn et øyeblikk.

Er det noen som har prøvd noen av de nye modellene ledningsfrie støvsugere og kan si noe om dem?

Jeg bor på 59 kvm, i hovedsak parkett, men med noen tepper.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no