Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sandaler med demping?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-18, 23:40   #1
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sandaler med demping?

Jeg trenger nye sandaler til feriebruk, dvs. nye sandaler som føttene mine faktisk takler å gå en dag i uten at jeg (1) får krampe under fotbuen, og (2) får vondt oppover leggene eller i korsryggen.

Jeg har lenge tviholdt på et par eldgamle Nike sportssandaler samt Fitflop flip-flops, og det har reddet sommeren for meg. Ballerinasko eller andre flate sko uten demping kan jeg tydeligvis bare glemme.
Problemet er at jeg synes alle sandaler jeg ser er enten fine, men umulige for føttene mine eller (2) totalt bestemor.

Jeg har smal fot, høy fotbue, og trenger tydeligvis noe med demping, men finnes det noe som er finere enn Teva, Columbia osv der ute? Jeg har allerede klassiske Birkenstocks, men takler ikke å gå i dem over tid. Jeg mistenker at jeg må gå for noe sporty, men hva er OK? Jeg liker egentlig en litt minimalistisk stil, og vil helst ha svart.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-18, 00:08   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler med demping?

https://skomani.no/productdisplay/sk...39056-blk-6376

Hvis de er smale nok da.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-18, 00:09   #3
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sandaler med demping?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

https://skomani.no/productdisplay/sk...39056-blk-6376

Hvis de er smale nok da.

De så ikke så dumme ut, faktisk. Skechers hører jeg jo hele tiden godt om her inne.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-18, 01:56   #4
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sandaler med demping?

Jeg sverger til Rieker sandaler. Gode såler og ok å se på.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-18, 08:00   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler med demping?

Jeg er mest fornøyd med Merrell. Jeg har både sandaler og «flipflops» derfra, og begge parene er veldig gode å gå på. Sandalene er i tillegg så fine at de også passer til kjole. Det er en fordel!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-18, 09:13   #6
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sandaler med demping?

Hva er galt med fitflops? Jeg er på mitt 7. Par nå og de eneste andre sandalene som jeg har er et par fra Uggs. (Som også er fantastiske)

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-18, 10:04   #7
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sandaler med demping?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hva er galt med fitflops? Jeg er på mitt 7. Par nå og de eneste andre sandalene som jeg har er et par fra Uggs. (Som også er fantastiske)

De jeg har, er i flipflop-modell med ståskiller, og jeg vil ha mer vanlige sandaler. Men jeg ser at Fitflop har flere alternativer tilgjengelig.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-18, 10:25   #8
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sandaler med demping?

Jeg tok en sjanse, og bestilte disse siden jeg fikk 30% med koden SUMMER30. Det er fint at Sportamore har gratis retur.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-18, 10:33   #9
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler med demping?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg tok en sjanse, og bestilte disse siden jeg fikk 30% med koden SUMMER30. Det er fint at Sportamore har gratis retur.

De var fine! Men alt jeg har prøvd av Fitflop har vært for bredt til meg. Når det står "skinny" her, mener de selve sålen, eller remmene?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-18, 10:59   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler med demping?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er mest fornøyd med Merrell. Jeg har både sandaler og «flipflops» derfra, og begge parene er veldig gode å gå på. Sandalene er i tillegg så fine at de også passer til kjole. Det er en fordel!


Ja, Merrell er veldig gode.



Jeg har disse - og synes de funker godt til skjørt også.

(Skechers skal man heller ikke kimse av, altså)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-18, 11:05   #11
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sandaler med demping?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

De var fine! Men alt jeg har prøvd av Fitflop har vært for bredt til meg. Når det står "skinny" her, mener de selve sålen, eller remmene?

Jeg vil tippe de mener remmene? Jeg har et par Electra fra før i samme størrelse, og de er OK på foten selv om de ikke er supersmale. Jeg kan alltid returnere om disse skulle bli krise.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-18, 14:16   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler med demping?

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Jeg sverger til Rieker sandaler. Gode såler og ok å se på.

Enig, jeg fikk tips om Rieker av Teo i fjor, og det paret jeg kjøpte da, brukte jeg i hele fjor sommer (inkludert interrail), og de er like fine og minst like behagelige nå i år. Og jeg er tung og går mye og er avhengig av gode såler, så jeg har tidligere stort sett brukt sports-/tursandaler.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no