Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Gilbert og Fosse: Øyne i Gaza

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-10, 12:05   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gilbert og Fosse: Øyne i Gaza

Noen som har lest denne boken som kan fortelle om hvordan den oppleves? Jeg har stor sans både for Gilbert og Fosse og vil egentlig lese den, men er usikker på om jeg egentlig orker. Dere som har lest den, hvor mye traume og smerte snakker vi om?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 12:26   #2
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gilbert og Fosse: Øyne i Gaza

Eg har vore på foredrag med Gilbert, men ikkje lest boka. Det er klart det er sterke historiar, men han forteller rimelig nøkternt, men engasjerande. Det vart vist nokre sterke bilder, men eg opplevde det ikkje som overraskande ille. Rett nok tåler eg ein del.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 13:53   #3
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gilbert og Fosse: Øyne i Gaza

Jeg har boka, men tør ikke lese den... :sartsjel:

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 13:58   #4
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gilbert og Fosse: Øyne i Gaza

Jeg har lest den. Jeg synes det var en flott leseopplevelse, jeg lærte veldig mye om konflikten der nede. Det er noen tøffe historier der, men jeg tåler en del jeg også, og synes ikke det var for ille.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 13:58   #5
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gilbert og Fosse: Øyne i Gaza

hmm, jeg har kjøpt boka i julegave til svigermor. Bør jeg bytte det i noe annet. Jeg tenkte bare det var noe hun ville lese jeg.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 14:25   #6
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gilbert og Fosse: Øyne i Gaza

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

hmm, jeg har kjøpt boka i julegave til svigermor. Bør jeg bytte det i noe annet. Jeg tenkte bare det var noe hun ville lese jeg.

Kan du ikke bare gi den til henne da? Hun kan fint lese den, om hun da ikke ikke er av den veldig, veldig sarte typen.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no