Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vil du vise meg badet ditt? Og kjøkkenet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-18, 20:21   #1
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Vil du vise meg badet ditt? Og kjøkkenet?

Som noen kanskje fikk med seg, kjøpte vi hus før påske. Vi skal pusse opp to bad og kjøkken, og jeg leter etter inspirasjon. Mange hjalp meg ved å fortelle hva dere var mest fornøyd med på kjøkkenet - tusen takk!

Nå har jeg egentlig mest lyst til å se farger, fliser, innredninger og kombinasjoner. Lyst til å dele et rom du er godt fornøyd med?

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 22:00   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du vise meg badet ditt? Og kjøkkenet?

Jeg følger. Skal bygge et nytt bad.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 20:22   #3
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Vil du vise meg badet ditt? Og kjøkkenet?

Her ble det stille :-)

Jeg kan si såpass at noen har pratet meg bort fra Sigdal (pga pris og service på det lokale kontoret), og inn på tanken om at Kvik gir mye for pengene. Jeg fikk Norema-katalogen i posten i dag, og det er jo omtrent akkurat det samme som Sigdal, med unntak av noen av frontene.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 20:30   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du vise meg badet ditt? Og kjøkkenet?

Om noen uker kan jeg vise deg mitt kjøkken på,hytten. Akkurat nå er det mer eller mindre bare kjøkkenstammer. Vi venter på benkeplaten som blir tilvirket etter mål. Kjøkkenet hjemme tror jeg ikke at du vil se. Det er plassbygget fra 1963, men er shinet opp siden da, heldigvis.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 20:37   #5
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Vil du vise meg badet ditt? Og kjøkkenet?

Gleder meg til å se hyttekjøkkenet! Vi har et lite og enkelt hyttekjøkken bygd på Ullersmo fengsel, kjempesolid, men ikke helt den typen jeg vil ha hjemme.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 20:43   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du vise meg badet ditt? Og kjøkkenet?

Vårt blir nok ikke typisk hyttekjøkken. Vi har bygget ut hytten så at den blir dobbelt så stor, den var 50 m2 i grunnflate tidligere. Nå komme kjøkkenet ta plassen til det som tidligere var kjøkken og trapp samtidig deler av den tidligere spiseplassen. Vi har bygget tre IKEA-kjøken i det siste, men her slå vi til og bestilte alt ferdig fra ExpoNova og det blir Varenna/Polyform.

Dette er en hytte som ligger 20-25 minutter utenfor Oslo så vi er der mye og kan bo der på sommeren og kjøre til jobb.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1056.JPG (122,2 KB, 85 visninger)
Filtype: jpg IMG_1053.JPG (108,0 KB, 78 visninger)
Filtype: jpg IMG_1054.JPG (81,2 KB, 65 visninger)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 20:59   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du vise meg badet ditt? Og kjøkkenet?

Jeg har ikke valgt ut noe selv i leiligheten, og hverken kjøkken eller bad er spesielt spennende. Men jeg er godt fornøyd med frontene på kjøkkenet som er hvite, ikke høyglans heldigvis, og glatte uten håndtak.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 19:05   #8
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Vil du vise meg badet ditt? Og kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Vårt blir nok ikke typisk hyttekjøkken. Vi har bygget ut hytten så at den blir dobbelt så stor, den var 50 m2 i grunnflate tidligere. Nå komme kjøkkenet ta plassen til det som tidligere var kjøkken og trapp samtidig deler av den tidligere spiseplassen. Vi har bygget tre IKEA-kjøken i det siste, men her slå vi til og bestilte alt ferdig fra ExpoNova og det blir Varenna/Polyform.

Dette er en hytte som ligger 20-25 minutter utenfor Oslo så vi er der mye og kan bo der på sommeren og kjøre til jobb.

Takk for titten! Håper det blir et godt kjøkken å bo i om sommeren :-)

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 19:21   #9
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil du vise meg badet ditt? Og kjøkkenet?

Her er vårt kjøkken, nytt i høst. Ikke så bra bilde, men dette er i en åpen løsning mot stua. Vi har fargen laurbær på kjøkkenet, og på stua har vi den mørke grønne green marble. Tapeten som syns på bilde er en fototapet og er på den ene veggen. Selve innredningen er fra Strai kjøkken, og jeg er veldig fornøyd med leveransen derfra.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Nytt kjøkken.jpg (62,9 KB, 98 visninger)
__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 21:13   #10
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Vil du vise meg badet ditt? Og kjøkkenet?

Det var et veldig fint kjøkken, Erica! Ligner på de frontene jeg ser på hos Kvik, men jeg vurderer grå benkeplate.

Kan du si hvorfor dere valgte Strai? Vi har en leverandør av dem her også, men jeg har ikke vært der enda.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 20:22   #11
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil du vise meg badet ditt? Og kjøkkenet?

Vi hadde egentlig tegnet kjøkkenet og hadde avtale med en annen kjøkkenleverandør i byen her. Så gikk de konkurs, og heldigvis får en si - før vi hadde innbetalt noe som helst. Vi måtte derfor kaste oss litt rundt ganske kjapt og sendte henvendelser til ganske mange kjøkkenleverandører i området her medsendt tegninger og ba om prisoverslag på et tilsvarende kjøkken. Av de som svarte var Strai de vi fikk raskest svar fra, og de var supergreie og tok imot oss i butikken på en søndag for at bestillingen vår skulle gå inn i tide. Vi fikk mye og bra kjøkken for pengene syns vi selv. Det har vært helt uproblematisk å forholde seg til dem.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no