Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen 3

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-19, 22:21   #301
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Ikke så ofte skuffene mine har billetter, men nå bugner det, så i sommer har jeg disse:

Madrugada (Trondheim)
Metallica (Trondheim)
P!nk (Oslo)
London/Chelmsford med jenta på 10 i august, 1 uke.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-19, 19:02   #302
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 40
Pappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de fleste
Standard

Har Rammstein billetter i skuffen, og jeg gleder meg sånn!

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-19, 12:56   #303
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Har Rammstein billetter i skuffen, og jeg gleder meg sånn!

Nå har jeg også det, Trondheim 26.07.2020.

Og Jan Garbarek Group 06.05.2020, åpninskonsert på Jazzfest, sammen med min far og min niese.

Gammel 05-07-19, 14:02   #304
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de fleste
Standard

Vi bråbestemte oss her en kveld og har nå bestilt tur i Gøteborg, med en overnatting på hotell og Liseberg. Ikke kjempespennende, men ikke bare hytte og hjemmeferie.

Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-19, 21:19   #305
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt av
Standard

Har flybilletter til Bergen i september, videre til Bjølvefossen.

Gammel 05-07-19, 22:00   #306
amylin
rolling, rolling

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 164
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Akkurat bestilt billetter til Billund. Ikke for å dra på Legoland, men for å dra på strikkefestival på Fanø.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.