Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp til Spania-ferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-17, 14:48   #1
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Spørsmål

Hjelp til Spania-ferie

Mannen vil til Spania i år, så nå har vi startet å lete, men det er så vanskelig.
Blir veldig takknemlig om noen litt mer erfarne reisere orker å hjelpe meg.

Vi har aldri vært på fastlandsspania før, heller aldri leid leilighet utenom charter.
Hvem leier dere gjennom, vi er livredde for å bli lurt, så greit med tips.
Vi har sett litt på feriebolig-spania.no. Er det noen som har erfaringer med dem?

Ut fra hva vi har lest så tror vi at vi liker Guardamar.
Vi har funnet en leilighet som frister der, men er usikker på om alt er ok. Finner ikke utleier på facebook eller ved googling.
Legger ved link, hva tror dere, hadde dere tatt sjansen?
https://www.feriebolig-spania.no/17674#Facilities


Selv om vi har sett på Guardamar nå, så tips gjerne om andre plasser og.

(Har fått tips om to fine leiligheter på pm, men den ene var opptatt i den perioden vi vil reise og den andre var i Albir og vi har ikke blitt helt overbevist om Albir enda. Men gjerne prøv å overbevis oss om dere liker dere der.)

Våre kriterier:

-ikke lenger enn 1 times kjøring fra flyplass i Allicante eller Malaga
-sandstrand der det er ok for en 7-åring å bade
-vi liker oss ikke på f.eks sunwing resort, det er for mye folk og støy. Det er altså langt fra ett mål at det er mest mulig nordmenn der.
-trenger leilighet med to soverom, to bad, ac, veranda, tilgang til basseng, røykfritt og dyrefritt
-gjerne noe å finne på med to barn på 7 og 13 i ok kjøreavstand.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-17, 14:53   #2
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til Spaniaferie

Guardamar er veldig fint! Har aldri leid i Spania, så jeg vet ikke så mye om det. Eller ville jeg også vurdert Santa Pola og ikke minst Gran Alacant.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-17, 15:02   #3
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Hjelp til Spaniaferie

Har du sett på airbnb? Der er det ihvertfall anmeldelser fra tidligere gjester så du får ett litt bedre inntrykk av hva du leier. Vet jo ikke om de har noe i området du ønsker, men verdt å sjekke.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-17, 15:04   #4
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Har sendt deg en link på prikk. Fastlandsspania er supert, men jeg ville undersøkt området. Vi leide en leilighet en time sør for Alicante for et par år siden, leiligheten var helt super men vi likte ikke området, blant annet fordi alle restauranter og hyggelige utesteder lå kliss oppi motorveien.
Nå har vi fast tilholdssted 45 minutter sør for Malaga, og stortrives i området. Stille og rolig, værsikkert og alt du trenger i nærheten.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-17, 15:04   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Min mor og samboer har forelsket seg helt i Nerja. De er der to ganger i året. Bestiller leilighet gjennom booking.com. De flyr til Malaga og tar buss derfra.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-17, 15:15   #6
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

TopAlacant leier ut og er dønn seriøse. Danske drivere. Kan søkes opp på nett.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-17, 15:18   #7
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Takk for tips alle sammen, jeg aner jo ingenting om plassene så det er veldig greit for å finne frem i denne jungelen.


Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Har sendt deg en link på prikk. Fastlandsspania er supert, men jeg ville undersøkt området. Vi leide en leilighet en time sør for Alicante for et par år siden, leiligheten var helt super men vi likte ikke området, blant annet fordi alle restauranter og hyggelige utesteder lå kliss oppi motorveien.
Nå har vi fast tilholdssted 45 minutter sør for Malaga, og stortrives i området. Stille og rolig, værsikkert og alt du trenger i nærheten.

Takk, leiligheten var kjempefin, men er opptatt i den perioden vi reiser ser jeg. Jeg lagrer den likevel til senere, vi vurderer Spania i høstferien også.

Ja, det er nettopp sånne ting som du sier der, som er kjekt å få tips om. Jeg vil ha det koselig og litt idyllisk, ikke motorvei kliss oppi utestedene nei.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-17, 15:48   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Nerja er en liten by, koselige restauranter, ikke stappfulle strender og ikke allverdens turister. Vi drar dit i april, så da får jeg sett det selv det de skryter sånn av.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-17, 16:14   #9
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Vi drar til La Herradura, som er i nærheten av Nerja, men som er enda mindre med null shoppingsmuligheter og noen få, rimelige restauranter. Man er nesten garantert at det ikke er noe særlig med turister der, spesielt i høstferien som er det tidspunktet vi vanligvis reiser.

Vi leier gjennom feriebolig-spania.no og har aldri hatt problemer, har leid tre forskjellige hus/leiligheter.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-17, 17:01   #10
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til Spaniaferie

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Guardamar er veldig fint! Har aldri leid i Spania, så jeg vet ikke så mye om det. Eller ville jeg også vurdert Santa Pola og ikke minst Gran Alacant.


Kjempetrivelig by St Pola, og Gran Alacant ligger tett ved flotte strender og ikke langt unna vakre Alicante. Kun ca 15 minutter fra flyplassen.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-17, 18:10   #11
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

TopAlacant leier ut og er dønn seriøse. Danske drivere. Kan søkes opp på nett.

Jeg kan slutte meg til dette. De solgte huset vårt, og gjorde en bra jobb.

Hvis dere vil ha sandstrender bør dere sør for Alicante.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-17, 18:52   #12
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Enda ett spørsmål: ser på en leilighet uten basseng, har noen erfaring med offentlige basseng der og standarden på de? Ungene vil nok ha basseng i tillegg til strand.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-17, 03:04   #13
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Enda ett spørsmål: ser på en leilighet uten basseng, har noen erfaring med offentlige basseng der og standarden på de? Ungene vil nok ha basseng i tillegg til strand.

Har ikke kjennskap til offentlige basseng i Guardamar, men mine foreldre har hus i La Marina Urbanisation som er ca 5min kjøring unna.
Huset har ikke basseng, men det er et offentlig basseng over vegen som er det vi bruker mest. Det åpnet for et par år siden. Vi trives godt der, ungene bruker fort noen timer der. Om sommeren er det og oppblåsbare sklier som ungene syns er moro.

Ellers er det og to andre offentlige bassengområder i La Marina, de er litt mere slitt. Men grett med variasjon. Områdene heter posh aquapark, Hillside aquapark Lamarina og La Marina sport complex om du vil google

Guardamar ligger jo perfekt til, ca midt mellom Alicante og Torrevieja. Alicante med borgen er en veldig fin by å gå å kikke i, mot Torrevieja har en både Habaneras og La Zenia. To større kjøpesenter.
Det er og mye badeland i området i grei kjøreavstand, i ulike størrelser og standar.
Ønsker en litt større fornøyelsesparker er det ca en time til Benidorm.
Det er mye å gjøre i området. Vi reiser 3 uker hver sommer, dette blir den fjerde sommeren. Og vi har enda mye på listen over ting vi vil gjøre

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-17, 12:27   #14
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Opprinnelig lagt inn av amanas, her.

Har ikke kjennskap til offentlige basseng i Guardamar, men mine foreldre har hus i La Marina Urbanisation som er ca 5min kjøring unna.
Huset har ikke basseng, men det er et offentlig basseng over vegen som er det vi bruker mest. Det åpnet for et par år siden. Vi trives godt der, ungene bruker fort noen timer der. Om sommeren er det og oppblåsbare sklier som ungene syns er moro.

Ellers er det og to andre offentlige bassengområder i La Marina, de er litt mere slitt. Men grett med variasjon. Områdene heter posh aquapark, Hillside aquapark Lamarina og La Marina sport complex om du vil google

Guardamar ligger jo perfekt til, ca midt mellom Alicante og Torrevieja. Alicante med borgen er en veldig fin by å gå å kikke i, mot Torrevieja har en både Habaneras og La Zenia. To større kjøpesenter.
Det er og mye badeland i området i grei kjøreavstand, i ulike størrelser og standar.
Ønsker en litt større fornøyelsesparker er det ca en time til Benidorm.
Det er mye å gjøre i området. Vi reiser 3 uker hver sommer, dette blir den fjerde sommeren. Og vi har enda mye på listen over ting vi vil gjøre

Bra timing med dette svaret. Vi driver og sere på leiligheter gjennom Cora Care Norge. Vi fikk nettopp mail om at de har en ledig i sentrum av Guardamar og en i sentrum av La Marina.
Hva synes dere om La Marina da? Og om dere er litt kjent, er det greit å bo i sentrum, i forhold til støy.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-17, 12:40   #15
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Det med basseng hørtes forresten bra ut amanas, da henger vi oss ikke opp i om leiligheten har det eller ikke.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-17, 20:46   #16
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Bra timing med dette svaret. Vi driver og sere på leiligheter gjennom Cora Care Norge. Vi fikk nettopp mail om at de har en ledig i sentrum av Guardamar og en i sentrum av La Marina.
Hva synes dere om La Marina da? Og om dere er litt kjent, er det greit å bo i sentrum, i forhold til støy.

Vi liker oss veldig godt i La Marina, det er ingen stor livlig by. Men som barnefamilie er det et supert sted, ungene går på butikken alene uten at vi er redd for trafikk eller noe annet. Det er og marked i La Marina to dager i uken, som ungene syns er veldig kjekt.
La Marina består i grunnen av tre små sentrum, som inneholder en matbutikk og en del spisesteder og små barer. Er det hovedsentrumet de tenker på så er det kort veg/gåavstand til både markedet og to av de offentlige bassengområdene. Og 15-20min å gå til det tredje bassengområdet.
Viss dere er ute etter et sted der det er mye liv og rører og mye som skjer og alt er i gåavstand så er det nok litt feil sted. Men jeg mener bil er et must der nede så en får sett seg litt rundt. Å da er det ikke problem uansett. Da kommer en seg jo hvor en vil
Stranden er ca 5min kjøring unna.

Det er forresten heller ingen problem å kjøre rundt der nede, jeg som i grunnen misliker å kjøre bil har ingen problem med å kjøre der nede. Jeg innbilte meg på forhånd at det ville bli et problem, men der tok jeg feil

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-17, 22:57   #17
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi drar til La Herradura, som er i nærheten av Nerja, men som er enda mindre med null shoppingsmuligheter og noen få, rimelige restauranter. Man er nesten garantert at det ikke er noe særlig med turister der, spesielt i høstferien som er det tidspunktet vi vanligvis reiser.

Vi leier gjennom feriebolig-spania.no og har aldri hatt problemer, har leid tre forskjellige hus/leiligheter.

Hvor ligger det i forhold til Nerja? Har dere vært der sommerstid? Hvordan er det da der?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-17, 23:03   #18
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor ligger det i forhold til Nerja? Har dere vært der sommerstid? Hvordan er det da der?

Ca. 20 minutter å kjøre, retning Almunecar. Vi har ikke vært der på sommeren, kun høstferie og nå i påskeferien. Det er betydelig mer folk her nå enn det er på høsten, men fortsatt ikke veldig turistete.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-17, 23:06   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Høres jo bra ut, Adrienne. Vi kom hjem fra Nerja på søndag. Veldig deilig og fint, men kanskje fint å oppleve flere steder også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-17, 23:35   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til Spaniaferie

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Guardamar er veldig fint! Har aldri leid i Spania, så jeg vet ikke så mye om det. Eller ville jeg også vurdert Santa Pola og ikke minst Gran Alacant.

Hvor ligger disse stedene?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no