Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Cruise i Karibien - del gjerne!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-17, 12:08   #21
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!

Ellers har de jo gjerne en del arragementer uken igjennom, som f.eks red/white party, tropical night osv. Men det er ganske avslappet. Det er som sagt formal night som er det strengeste, i den fine restauranten. Du kan labbe i akkurat det du vil til buffetrestauranten, også på formal night.

Formal night rigges det mer til med fotografering osv. for de som ønsker det. De har jo fotografer og gjerne et par stand hver eneste kveld, men til formal night (eller i høytider) så er det enda mer av det.

Jeg får et familiebilde hvert år på den måten - det er den ene gangen i året mannen lar seg fotografere, så jeg unytter det til fulle.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 12:20   #22
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Vi skal med MSC om det har noe å bety. Med en båt som blir sjøsatt i år. Vi kan gjerne kle oss pent. Men å pakke ned dress som tar stor plass.... Vel...Og fargekoder. Jeg er litt der at jeg vil pakke minimalt og ha plass til shopping. Slik som jeg leste det var at hvis ikke vi fulgte det så måtte vi betale ekstra og sitte på en annen restaurant enn den vi har betalt for som inngår.

Nå så jeg dette svaret. MSC kjenner jeg ikke stort til. Høres unektelig litt merkelig ut at dere må betale for å spise annet sted enn der dere har forhåndsreservasjon. Hmmm ...

Med RCCL så finnes det både inkluderte restauranter, kiosker, barer mm. og steder der man må betale ekstra, men det finnes alltid et gratis alternativ for dem som ikke ønsker å delta på spesielle festkvelder og/eller ulike arrangementer.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 13:22   #23
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!

...Og her har mannen tryglet om familiefoto... Så da må jeg vel til pers. 13 åringen var på cruise i fjor sommer og kom hjem med flotte bilder av seg selv. Vi skal være 10 dager i USA før cruiset så vi må vel på noe shopping i forkant likevel. Men helhvitt vil ingen få se meg i. Jeg får lese meg opp litt

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no