Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den store sko-tråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-11, 20:14   #41
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Liker disse fra Vagabond. Og så blir jeg høyere.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 20:14   #42
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Peker opp. Det er Fly London. Jeg bestilte et par fra brandos nettop.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 20:29   #43
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Fly London ja, ser de er billigere hos Brandos enn i butikken, der kostet de 1299,- mente jeg hun sa. Kanskje jeg bare skal bestille fra Brandos jeg også.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 21:06   #44
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Er det noen som kan finne noen sko til meg som jeg kan bruke til drakt og bukse + dressjakke (svart, men med bluser i div farger som teal, brun, hvit osv inni)? Skal være med å lede en forskningskonferanse så jeg må se litt business ut, samtidig som jeg kommer til å gå og stå hele dagen fra 8-23. Er ikke veldig vant til å gå på høye hæler...

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 21:34   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Er det noen som kan finne noen sko til meg som jeg kan bruke til drakt og bukse + dressjakke (svart, men med bluser i div farger som teal, brun, hvit osv inni)? Skal være med å lede en forskningskonferanse så jeg må se litt business ut, samtidig som jeg kommer til å gå og stå hele dagen fra 8-23. Er ikke veldig vant til å gå på høye hæler...

Jeg anbefaler noe sånt fra camper.

Jeg synes camper har mange sko som ser fornuftige ut og samtidig er gode å gå i. Det samme synes jeg om sko fra Tamaris.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 12:04   #46
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Akkurat de har jeg jo faktisk (har jo vært her på FP en stund hehe), og jeg har også tenkt på dem. De er helt ok, men ikke sånn veldig spenstige da. Men jeg har tenkt på dem som en plan B, hvis jeg ikke fant noe annet.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 12:25   #47
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Jeg har handlet mer sko siden mai enn jeg har kjøpt tilsammen de siste 5 årene omtrent, så egentlig burde jeg roe shoppegenene. Men så så jeg disse da, og siden jeg har forelsket meg i kilehæler i sommer så SKAL jeg ha et par. De er fra Eurosko.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 12:58   #48
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Jeg må prøve igjen; disse er kjøpt på salg på Kastrup, det er Sand - og de er fantastisk komfortable også.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sko.jpg (32,5 KB, 40 visninger)
__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:02   #49
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Funker denne, da? Disse er kjøpt i Sydens varme land, men jeg liker dem kjempegodt; de er frekke i fargen og gøy i mønsteret, du.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:03   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Er det noen som kan finne noen sko til meg som jeg kan bruke til drakt og bukse + dressjakke (svart, men med bluser i div farger som teal, brun, hvit osv inni)? Skal være med å lede en forskningskonferanse så jeg må se litt business ut, samtidig som jeg kommer til å gå og stå hele dagen fra 8-23. Er ikke veldig vant til å gå på høye hæler...

Hvis du finner noe med kilehæl, er det vanligvis veldig mye mer behagelig enn pumps.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 20:36   #51
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hvis du finner noe med kilehæl, er det vanligvis veldig mye mer behagelig enn pumps.

Jeg takler ikke å gå i pumps, mens kilehæl er kjempebehagelig i forhold.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 20:46   #52
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Åh, egen skotråd! Må vise fram de nye Art-skoene mine her også.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 20:58   #53
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Jeg vil ha disse:

Er Art gode å gå i? Kan ikke ha pyntesko, om jeg skal kjøpe kule sko, må de kunne brukes 6 timer sammenhengende

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 21:31   #54
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Jeg takler ikke å gå i pumps, mens kilehæl er kjempebehagelig i forhold.

Kilehæl er genialt.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 21:48   #55
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg vil ha disse:

Er Art gode å gå i? Kan ikke ha pyntesko, om jeg skal kjøpe kule sko, må de kunne brukes 6 timer sammenhengende

De jeg kjøpte i dag er mine tredje Art-sko; jeg har også et par tilsvarende den du viser her, og har hatt et par skoletter. Skolettene og de jeg kjøpte i dag er veldig, veldig gode å gå i; jeg merker omtrent ikke at jeg har hæler på. Disse du viser her er ikke like behagelige, men likevel helt ok å bruke over lengre tid.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 21:48   #56
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Sikler litt på denne:



Hvor finner jeg Lille Vinkel sko i Oslo? Er det bare butikken på Majorstua?

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 10:50   #57
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Sikler litt på denne:



Hvor finner jeg Lille Vinkel sko i Oslo? Er det bare butikken på Majorstua?

Lekre! Her er butikkoversikt: http://lillevinkelsko.no/partner.php...61ec2369fb50e1

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 14:03   #58
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Det er salg på Lille Vinkel. Og selv om det er to dager til lønn, og kontoen er nesten skrapt, så gikk jeg innom. Så mye fine sko. Ingen penger.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 15:32   #59
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Kilehæl er genialt.

Men akk så stygt!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 16:29   #60
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Sikler litt på denne:



Hvor finner jeg Lille Vinkel sko i Oslo? Er det bare butikken på Majorstua?

De var knalltøffe og hadde jeg hatt mange par med støvletter/boots hadde jeg helt klart kjøpt dem. De var dog farlig glatte og jeg trengte noe som både går til jeans og til litt penere bukser. Så da ble det disse fra Gabor i stedet:

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no