Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger en "pen" kåpe

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-11, 11:40   #41
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger en "pen" kåpe

Noen som vet om det finnes en kåpe med en slik fasong her i Norge (for en ikke alt for dyr penge)?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 12:04   #42
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger en "pen" kåpe

Jeg synes Desigual-kåpene du viste er "brukt opp" etter en gangs bruk. Kommer du med den flere ganger blir du "hun med den kåpen" og så vet alle hvem det er snakk om. Sånne klær burde vært til utleie. Jeg skulle gjerne hatt dem til bruk, men å betale i dyre dommer for noe som er så spesielt hadde jeg ikke gjort.

Jeg har for øvrig kjøpt denne i år:

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 12:12   #43
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger en "pen" kåpe

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Noen som vet om det finnes en kåpe med en slik fasong her i Norge (for en ikke alt for dyr penge)?

Ja, det er den Agurke bestilte og det er den fineste kåpa jeg har sett. Men jeg aner ikke om stoffet og om den er varm nok.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 00:15   #44
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger en "pen" kåpe

Jeg kjøpte en helt enkel koksgrå ullkåpe på Vivikes før jul i fjor. Den er helt enkel, ikke noe fiksfakseri, men jeg ville også ha den sånn. Har ikke noe bilde av den men den går til cirka knærne mine, men jeg er kun 162 cmpå sokkelesten. De har kanskje noe sånt i år også?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 13:00   #45
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en "pen" kåpe

Kan BZR, Bruuns Bazaar være noe? Denne er ikke den fineste jeg har sett derfra, men de har ofte klassiske og innsvingte kåper.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 16:13   #46
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en "pen" kåpe

Jeg prøvde denne på Ricco Vero i dag. Den var rett og slett nydelig!



__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 17:06   #47
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger en "pen" kåpe


Jeg har akkurat kjøpt denne, og den er så fin og sitter så fint på!
Til og med jeg får feminine former i denne. Lang nok i armene var den også.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 17:13   #48
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger en "pen" kåpe

MissS - den var griselekker! Takk for tips.
Finnes den i svart tro?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 18:30   #49
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en "pen" kåpe

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

MissS - den var griselekker! Takk for tips.
Finnes den i svart tro?

Nei, tror den bare finnes i den fargen. I virkeligheten er den mer muldvarp. En mellomting mellom beige og grå. Rett og slett rålekker, med fine detaljer.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 18:32   #50
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger en "pen" kåpe

Den siste der var rålekker. Hva koster den?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 18:39   #51
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en "pen" kåpe

På etsy er det mange fine kåper. Mange syr etter mål og etter farge man ønsker.











__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 18:40   #52
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger en "pen" kåpe

Desigual: De er ikke gøy på håret, de er fine på håret.




Den andre du linket til i HI, gir dessuten veldig fin figur. Men akkurat den er ikke veldig tykk, og heller vår/høst bruk enn vinter.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 21:49   #53
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger en "pen" kåpe

Jeg kommer meg ALDRI på shopping! Butikkene stenger før jeg får ut fingeren, jeg har drevet i 1 mnd for å komme meg til frisøren og nå haster det for jeg skal på festmiddag på lørdag og mangler både sveis og kåpe!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no