Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mange pizza?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-12, 15:06   #1
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.435
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor mange pizza?

Hvor mange pizza bør jeg lage til 7 voksne og 3 barn? Mine unger spiser mellom 1 og 2 stykker hver, de voksne er vanlige-spiste til stor-spiste. Holder det med 3 tro? Lager tynn-"passe" bunn, ikke tykk. Bør jeg kanskje gå for 4? Jeg lager bare en stor til meg, mannen og ungene og vi har da alltid rester, men blir litt usikker her.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 15:08   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.849
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange pizza?

Jeg vil tro 3 holder bra!

Og hvis 3 blir spist opp tror jeg alle bør ha fått i seg nok.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 15:19   #3
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pizza?

Lag 4 og frys ev ned den som blir til overst.

:angst for for lite mat:

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 15:21   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange pizza?

Tre burde holde. Vi spiser ikke en hel pizza når vi er to voksne og to barn engang, gjerne bare halve (langpannestørrelse). Server heller noe salat på siden, hvis du er usikker.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 15:25   #5
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange pizza?

Ja, salat til pizza´n er godt!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 15:31   #6
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.435
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange pizza?

hm, ja, nei, salat utgår - det er nær familie og salat til pizza, vel, det bruker vi bare ikke. :vanskelig: Dessuten er det løøøørdagsmiddag altså.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 15:53   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pizza?

Vi var nettopp 6 voksne og 7 barn (2-10 år) på pizzarestaurant. Det ble spist tre store pizzaer, en barnepizza og to salater.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 09:24   #8
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.435
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange pizza?

Takk. Da tror jeg at jeg satser på at det holder med 3.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 11:22   #9
TrilleLille
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 5
TrilleLille har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange pizza?

Lag fire og frys eventuelle rester, eventuelt har du god lunch til ungene til dagen etterpå

TrilleLille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 11:44   #10
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange pizza?

Jeg ville også satset på 4 stk, det er kjipt å ha for lite og restepizza er jo uansett veldig anvendelig.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 20:35   #11
MoV
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 107
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange pizza?

Enig med Ole Brumm. Flaut å ha for lite, synes jeg. Vil heller ikke betraktes hos andre som kjip. Da er det bedre med for mye enn for lite. Synes også det er kjedelig når jeg er hos folk og det er for lite mat. Vi er to voksne og to små barn på langpanne pizza. Da er det ikke mye igjen hos oss når vi er ferdige. Kanskje vi er storspisere? Og ofte synes jeg folk er sultne når de er blitt bedt til folk hvor de vet de får mat

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 20:42   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.328
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange pizza?

Jeg ville satset på salat ved siden av, grønn salat, evt dessert til.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 20:47   #13
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange pizza?

Det kommer an på hvor god pizza du lager.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:49   #14
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.435
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange pizza?

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Det kommer an på hvor god pizza du lager.

Lager "selvsagt" veeeldig god pizza!
Er mine foreldre og søster med familie som kommer. Mamma har ringt på forhånd og "bestilt" pizza.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:54   #15
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange pizza?

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Lager "selvsagt" veeeldig god pizza!
Er mine foreldre og søster med familie som kommer. Mamma har ringt på forhånd og "bestilt" pizza.

Høres ut som om du bør lage fire!

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no