Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Samsung S III eller Iphone 5?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Hvilken mobil bør jeg velge?
Samsung S3 43 56,58%
Iphone 5 32 42,11%
Ingen av delene, en annen som jeg forteller om i tråden 1 1,32%
Deltakere: 76. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-12, 11:17   #41
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

iPhone, sambo gikk fra iPhone4 til S2, ikke fornøyd, tilbake til iPhone4S, som fikk vannskade og så til S3, han venter bare på at den skal bli ødelagt så han kan gå tilbake til iPhone. Jeg synes den er irriterende og ville ikke byttet min iPhone mot en sånn...

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 11:54   #42
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.871
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Jeg har selv planer om å kjøpe Samsungen over jul. Gidder ikke bruke mer penger på en dårligere spekket telefon bare fordi det er et eple på den. Når det er sagt, så elsker jeg iPaden min. Men jeg finner alt jeg trenger til å bruke telefonen til på Android. Og nå begynner den stakkars HTC-fonen min å bli sliten.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 12:19   #43
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Samsung.
Men det eneste som irriterer meg, er at man ikke får sånne docking-greier (som er bra) til annet enn iPhone! Jeg har ikke musikkanlegg hjemme og det hadde jo vært så sabla enkelt å bare putte telefonen nedi noe sånt. Samsung burde jo lage slike! Er rett før jeg kjøper iPhone bare pga. det. Men jeg vil jo ikke ha iPhone ellers.

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-...FQR2cAodz04Ayg


http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-...n-da-e550-hvit

http://www.prisguide.no/produkt/sams...xy-s-ii-148641

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 12:33   #44
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

iPhone er prettyphone, men ikke spesielt smart. Samsung S III er definitivt veldig smart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 12:47   #45
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Jeg har Samsung S3, og er utrolig fornøyd. Lånte en iPhone 5 noen dager, men den er kjedelig og har ikke de mulighetene jeg ønsker for å tilpasse telefonen. Jeg liker å styre selv snooze-intervallet på vekkerklokken, hvilke apper jeg skal ha fremme osv.

Men jeg er veldig nysgjerrig på LG Nexux 4, det kan være jeg hadde kjøpt den hvis jeg trengte en ny telefon nå.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 12:57   #46
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

iPhone. Hvertfall hvis du har hatt det før, mye enklere å overføre kontakter/instillinger/meldinger osv.

Men jeg har bare en iPhone 4, så hva vet jeg. Jeg har aldri prøvd android på telefon, men jeg har et nettbrett med android, og det er jeg særdeles lite fornøyd med. Flaks at det er fra jobben så jeg kan ha iPad i tillegg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 13:07   #47
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Haha herlige animeringer dere viser meg

Vi har ipad i hus, så jeg kjenner på en måte iphone via den.
Ang apper så vil det sikkert uansett bli en forbedring for meg, windowsapper er langt fra så velutviklet som android (sambo har android).

Tro om jeg skal bestille idag....

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 13:51   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

iPhone er prettyphone, men ikke spesielt smart. Samsung S III er definitivt veldig smart.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 13:53   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Nå begynner jeg nesten å grine.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 13:53   #50
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Nå begynner jeg nesten å grine.



Men det er da en del docking til Androidtelefoner nå?

Jeg tok bare en kjapp søk fra mobilen min. Så det er helt sikkert mer. Ser at siste link ikke er særlig musikanleggdocking da.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 13:59   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Ja, jeg har ikke fulgt så mye med i det siste, bare sett at det alltid reklameres for iOS-dockinger, aldri noe annet. Vi har faktisk en dockinggreie til Android, som vi kjøpte på Obs en gang, men den var vanvittig elendig. Kostet 299,- da.

Nå som jeg kan få et skikkelig dockingsystem til Samsungen, er mitt aller siste (og egentlig eneste) argument for å kjøpe iPhone borte vekk.

Samsung Galaxy S4 kommer forresten i april neste år, leste jeg?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 13:59   #52
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, jeg har ikke fulgt så mye med i det siste, bare sett at det alltid reklameres for iOS-dockinger, aldri noe annet. Vi har faktisk en dockinggreie til Android, som vi kjøpte på Obs en gang, men den var vanvittig elendig. Kostet 299,- da.

Kan være lurt å investere i noe litt mer kvalitet ja

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 14:08   #53
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

iPhone, helt klart. Jeg liker vakre ting. Og vi har flere epleting hjemme.

Vanvittig tunge mursteiner vil jeg ikke si noen telefoner er.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 14:25   #54
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, jeg har ikke fulgt så mye med i det siste, bare sett at det alltid reklameres for iOS-dockinger, aldri noe annet. Vi har faktisk en dockinggreie til Android, som vi kjøpte på Obs en gang, men den var vanvittig elendig. Kostet 299,- da.

Nå som jeg kan få et skikkelig dockingsystem til Samsungen, er mitt aller siste (og egentlig eneste) argument for å kjøpe iPhone borte vekk.

Samsung Galaxy S4 kommer forresten i april neste år, leste jeg?

Å få docking til iPhone 5 er ikke så enkelt som for de eldre enhetene. Jeg vet ikke helt, men det virker som om Apple ønsker et fokus på at lyd skal overføres trådløst i stedet for at man skal dock'e. Fordelen med docking blir imidlertid at man samtidig får ladning, og slikt sett tror jeg en del synes det er like greit at man må plassere enheten i en dock framfor trådløst overføring. Med det sagt, man kan alltids ha flere ladere og noen liggende fast et sted kanskje - docking ser imidlertid ut til å dø litt, og det kan nok etter hvert også gjelde for andre typer telefoner.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 14:39   #55
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Vanvittig tunge mursteiner vil jeg ikke si noen telefoner er.

Josj, iPhone er den tyngste telefonen jeg har holdt, og så så liiiten.

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Å få docking til iPhone 5 er ikke så enkelt som for de eldre enhetene. Jeg vet ikke helt, men det virker som om Apple ønsker et fokus på at lyd skal overføres trådløst i stedet for at man skal dock'e. Fordelen med docking blir imidlertid at man samtidig får ladning, og slikt sett tror jeg en del synes det er like greit at man må plassere enheten i en dock framfor trådløst overføring. Med det sagt, man kan alltids ha flere ladere og noen liggende fast et sted kanskje - docking ser imidlertid ut til å dø litt, og det kan nok etter hvert også gjelde for andre typer telefoner.

Jeg er pinlig blånn på dette området altså. Vi har til nå kun hørt på musikk via brenne-cder i bilen, som mp3 når vi sitter ved pcen eller på radioen. Har så lyst på et ordentlig musikkanlegg i stua, der jeg kan høre musikk fra mobilen eller pcen uten å måtte brenne ut cder først. Men aner liksom ikke helt hva jeg skal kjøpe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 15:01   #56
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Det fungerer dårligere med mobilsync (jobbmail) på androidtelefonene, så jeg har akkurat fått ny iPhone5. Sikkerheten er også bedre for iPhonene enn androidtelefoner i følge Atea. Mannen har en Samsung SII, og min gamle iPhone 3GS grusa den i det meste.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 15:07   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

D Mannen har en Samsung SII, og min gamle iPhone 3GS grusa den i det meste.

Hø? Merkelig. S2 har jo ofte kommet høyere eller like høyt som iPhone 4 i alle tester. Skeptisk. Sikkerheten på Android er jo ikke særlig lav om man kun holder seg til Playstore.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 15:13   #58
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Det går an å kjøpe overganger for en billig penge.

Ja, jeg docker som bare det med min femmer.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 20:48   #59
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Da er en hvit samsung galaxy s3 på vei til meg my god, jeg gleder meg!

Lumia 800 er lagt ut for salg

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 22:44   #60
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Grattis. Du vil nok ikke angre.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no