Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Samsung S III eller Iphone 5?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Hvilken mobil bør jeg velge?
Samsung S3 43 56,58%
Iphone 5 32 42,11%
Ingen av delene, en annen som jeg forteller om i tråden 1 1,32%
Deltakere: 76. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-12, 23:23   #61
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

takk! Satser på den blir betraktelig mye bedre likt enn lumian iallefall

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 23:24   #62
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Gratulerer med valget. Du hadde no ikke angret om du hadde valge en iphone heller.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 01:12   #63
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Kameraet/videokameraet til S III er veldig bra!
Mannen har nettopp fått en hvit S III, og jeg er råmisunnelig. Jeg som er dame skal jo ha hvit, og menn skal ha svart, eller!?

Da jeg for 3 år siden valgte mellom iPhone og S I ble det sistnevnte fordi den hadde mye lavere SAR-verdi (stråling) enn alle de andre mobiltelefonene (sånn ca). Og Samsung ligger fortsatt imponerende lavt.
SAR-verdi iPhone: 0,91 W/kg
SAR-verdi S III: 0,21 W/kg

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 09:05   #64
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Kameraet på S2 er også imponerende, spesielt i utebelysning (litt verre inne når det er litt dårlig lys). Utendørs tar jeg faktisk ofte like bra bilder med S2 som med speilrefleksen.
Godt å høre at S3 sitt er like bra eller enda bedre. Jeg skal ha S3 eller S4 neste gang.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 09:40   #65
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Kameraet på S2 er også imponerende, spesielt i utebelysning (litt verre inne når det er litt dårlig lys). Utendørs tar jeg faktisk ofte like bra bilder med S2 som med speilrefleksen.
Godt å høre at S3 sitt er like bra eller enda bedre. Jeg skal ha S3 eller S4 neste gang.

Kameraet på S3 er kjappere enn det på S2. Det tar bildet når du trykker på knappen, og du får dermed med deg øyeblikket i større grad.

Jeg hadde S2 og var bestemt på å beholde den lenge, men så hadde mannen en hvit S3 som han ville bytte i en blå, og da jeg oppdaget denne forskjellen på kameraet, så byttet jeg umiddelbart. Jeg liker kameraer som reagerer kjapt.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 09:49   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Jeg også. Og det på S2 reagerer relativt kjapt, men det ene sekundet man venter er jo ett sekund for mye.
Mannen min har HTC Sensation og det kameraet er helt forferdelig! Det har en reaksjonsevn på sikkert 3-4 sekunder, og blir ofte blurrete og jævlig. Jeg bruker mobilkameraet mye (veldig mye i forbindelse med bloggingen) og hadde ikke orket å ha et dårlig og tregt kamera. Elsker S2-kameraet, men gleder meg enda mer til S3 (eller S4)!
Det som er litt greit, er at eldste har lyst på ny mobil og hun ønsker seg en S2 slik som jeg har, så da har jeg en unnskyldning for å kjøpe meg en S3 så hun kan overta min S2.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 13:14   #67
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Oh, det med kamera var absolutt gode nyheter!
Jeg bruker kun mobilkameraet, og lumia 800 er treig og tar flere dårlige enn gode bilder.
Hurra!
Sambo har htc s og den er jeg ikke imponert over nei.

Gleder meg! Og ja, jeg hadde nok gledet meg like mye til en iphone

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-12, 22:36   #68
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Nå er jeg i tenkeboksen også gitt, har iPhone 4, men ønsker meg ny. Men synes iPhone 5 er litt vel i dyreste laget altså.

Galaxy sIII på meg også kanskje?

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 08:24   #69
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Fikk telefonen i går, og sålangt er jeg veldig fornøyd
Så frustrerende å oppdage på lørdag at telefonen ligger på postens omfordeling 1 time unna... Litt uvant at den er større, men den er smidig og elegant syns jeg. Og litt større skjerm var jo egentlig veldig deilig

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no