Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva gjør du i vinterferien?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-17, 22:54   #21
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Jobber. Skulle gjerne hatt ferie kjenner jeg, men er bare å holde ut til påske. Da skal jeg før første gang ha helt fri.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 23:01   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Ferie på fjellet med storfamilie, med hjemmekontor på formiddagene. Blir ca 40-50% jobb, tenker jeg.

Veldig deilig og hyggelig med sånn familietur, men tror kanskje jeg trenger en ny ferie etterpå. De minste her er 2 og 5 og jeg hadde aldeles glemt hvor UFATTELIG slitsomt det er med all den ropingen og sutringen. Legg til et par andre barn som heller roper enn å snakke, og at en av mine er slakk med feber, så... jaja.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 23:01   #23
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Litt jobb og litt ferie. Det er litt ferie å dra på jobb uten å tenke på matpakker, lekser og gymtøy.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 23:12   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Jeg er hjemme for det meste, er 80 % sykmeldt denne uka. Har i utgangspunktet barna noen dager ekstra nå, fordi ex er på tur. Men de er et par netter hos foreldrene mine. Så for meg er det ro og hvile.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 23:13   #25
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Foreløpig jobber jeg. Mannen har fri, og har brukt dagen i dag på å stæsje russebil med jentene.
Onsdag ettermiddag vender vi nesa mot de svenske skoger og fjell. Vi skal på tur med bobilen og har leid snøscootere. Så vi gleder oss!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 23:28   #26
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Jobber, men gutta reiser i morgen på besøk til bestemora si, så jeg føler vi har litt fri likevel. Første gangen begge gutta tar fly til bestemora, så et blir stas. (og ekstra gøy fordi de har avtalt det med bestemor selv)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 23:29   #27
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Jeg og mannen jobber mandag og tirsdag. Ungene slapper av hjemme. Onsdag drar vi til fjells og blir til søndag.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 23:33   #28
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Jobber. Det viser seg at vinterferien trigger psykopater og psykofanter. I mitt neste liv skal jeg drive blomsterbutikk eller være gatefeier.

Vi sendte skolebarnet på familiebesøk med besteforeldre, da. De kommer tilbake onsdag kveld, med et par fettere på slep. I teorien skal jeg ha fri resten av uka da, og vi skal på teater og kino og pokemonjakt. I praksis mistenker jeg at avspaseringen inndras og jeg skal i retten i stedet. Huzzah.

Men hey, det er faktisk behagelig & bedagelig hjemme med bare ett barn. Vi ser Frozen tre ganger hver ettermiddag, spiser Toro tomatsuppe - det beste i verden, må vite - og nikoser oss med å ikke være på skitur.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 23:41   #29
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Vi gjør veldig lite, det regner og er surt ute. Har vært på litt besøk i helgen og i dag har huset vært fullt av gutter på besøk. Da gikk jeg en tur på soverommet og så på tv mens jeg brettet klær. I morgen skal vi på kino og på fredag skal ungene på badeland sammen med besteforeldrene.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 00:08   #30
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Har ungene denne ferien og her har det vært og blir hjemmekos, besøk hos venner, aking, ski, kino, kafé, bytur med tilhørende lekebutikk og hyttetur med alpint. I tillegg skal ungene få seg ørkenrotter, så vi har nok å gjøre.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 05:20   #31
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Jeg jobber nå til helgen, første helgen i vinterferien her. Å så har vi dugnad i isbaneboden her 13-17 på mandagen. Når den vakten er gjennomført hiver vi oss i bilen og kjører til fjells. Vi blir i campingvognen frem til søndagen er planen.

Men det blir jo spennende å se om mannen får den ferieuken sin. Jeg er på jobb i natt, for å jobbe inn en av de to nattevaktene jeg hadde neste uke. Så jeg har ihvertfall fått fri

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 06:27   #32
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Jeg har fri sammen med ungene, men er hjemme. Jeg skriver litt studieoppgave, retter litt, finner på ting med ungene. Til helga drar vi en tur til Sverige.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 06:33   #33
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Her er det jobb og barnehage som vanlig, siste år med kun barnehagebarn.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 06:42   #34
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Ferie neste uke, yngste skulle på et opplegg 4 av dagene men det ble avlyst pga for få påmeldte. Jeg skal jobbe, så da blir det ikke rare ferien. Eldste har diverse kjøreopplæring på planen. Siste helgen blir det tur til Stavanger.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 06:52   #35
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.337
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Vi har vinterferie neste uke. Jeg skal for en gangs skyld ha fri hele uka, og vi reiser til fjells, og håper på fint skivær. Skal uansett kose oss med god mat, god vin, bøker og fyr i peisen.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 07:06   #36
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Vi har vinterferie neste uke, og da drar vi på hytta på torsdag etter jobb. Tror Jonas skal ha med en kompis eller to.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 07:44   #37
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Vi har vinterferie neste uke og har minimalt med planer. Jeg og en kollega/venninne har litt løse planer om en spillekveld. Ellers så tar vi ting som dem kommer.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 08:16   #38
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Jeg jobber to dager og har fri tre dager. Men mer enn nok å gjøre med skole og jobb så... Deilig å slippe å dra ut iallefall. Bare eldste hjemme og han skal på vinterferielan og jeg skal være med på å arrangere en stor håndballcup denne helgen.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 08:17   #39
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Neste veke skal eg rydde skapa til jenta, vere mest mulig ute, til lege, på kino, ut og ha matorgie med bål involvert med venner, og slikt.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 08:47   #40
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du i vinterferien?

Jeg jobber.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no