Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Mer Bodø - Jobbreise. Middag og show?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-20, 09:28   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mer Bodø - Jobbreise. Middag og show?

Vi er en gruppe på 12 personer som skal til Bodø i august. (Hvis ikke koronarestriksjonene blir strammet inn igjen...)

Vi skal i hovedsak jobbe mens vi er der, men Onsdag 26. august skal vi ut å spise og finne på noe på kvelden.

Finnes det noe forholdsvis sentrumsnært, eller med utfart fra sentrum, som kan anbefales? Trenger ikke være "Middag og show", men et eller annet underholdende og fint/morsomt/bra.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 10:27   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mer Bodø - Jobbreise. Middag og show?

Flere gode restauranter i sentrum, som Bryggerikaia, Bjørk, Ohma, Lyst på, kan kombineres med arrangement i Stormen - hvis det skjer noe der. Her er programnet: https://konserthus.stormen.no/I-stor...eTo=2020-08-32. Det er liksom i Stormen det skjer; kommer ikje på andre steder.

På Jektefartsmuseet kan man booke arrangement med mat og formidling/tilgang til museet. Både maten, omgivelsene og opplevelsen er veldig bra, men jeg aner ikke noe om pris. 10 min med taxi fra sentrum. https://jektefart.no/Hjem

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-20, 10:37   #3
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer Bodø - Jobbreise. Middag og show?

Jeg finner foreløpig ingen arrangementer på den tiden på FB, men det dukker kanskje opp noe etterhvert.
I midten av august åpner det et nytt etablissement jeg har store forhåpninger til, et Patissierie/chamapgneria md fint fransk bakverk, god, håndlaget konfekt og fine viner.
Folkene bak dette er så flinke, så det kan jeg nesten anbefale før det er startet.
Det vil ligge i torvgata og heter Craig Alibone Pattisierie og Champagneria.

Stompa har gode forslag til spisesteder, det kommer litt an på hva dere er ute etter. Jeg anbefaler også Larsen mat og Vinbar, deilig tapas/pintxos.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no