Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kan man trene bort cellulitter?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-20, 19:58   #21
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man trene bort cellulitter?

Gener og hudfarge vil jeg tro har mye å si. Ellers tung styrketrening for økt blodvolum og gjennomstrømming. To blytunge øker i uken vil for mange gi forbedring, sammen med sunt kosthold så klart. Så enkelt, så tidkrevende, bare å gjøre det beste ut av det til tiltakende plutselig virker, pluss selvbruning. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 20:12   #22
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man trene bort cellulitter?

Styrketrening (tung), løping, sunn kost - tror alt hjelper litt. Borte blir de nok ikke. Bindevevet blir ikke bedre med åra, men det fungerer å bruke trening og mat for å forsinke alderstegn.
Røykeslutt gir også bedret blodsirkulasjon i hele systemet inkl cellulittene.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 21:06   #23
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man trene bort cellulitter?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har løpt siden cellulittene kom i 1991 - de siste åra 4-5 ganger i uka, og det hjelper helt oppriktig INGENTING.

Signerer helhjertet. Husker den gang i verden jeg var skikkelig veltrent, spilte på et godt håndball-lag der vi trente 5-7 ganger i uka, og vår "sjarmerende" trener var med oss på en løpetur og klaga på at når han ble hengende bak oss var det som å ha utsikt til cellulite valley....

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 21:40   #24
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan man trene bort cellulitter?

Jeg mener man kan trene bort noe av det, hvertfall. I hvertfall fikk jeg mindre av trening.
Da drev jeg med styrketrening, mølle-løping og trening i trapper.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 22:04   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man trene bort cellulitter?

Jeg hadde betraktelig mindre cellulitter når jeg trente meg opp mot halvmaraton. Om det var for at jeg trente mer (ristet og knuste dem i stykker ) hadde større muskelmasse eller for at jeg hadde mindre fett, vet jeg ikke. Men helt borte var de ikke, men det ble betraktelig bedre.


Sist redigert av Pelen : 20-04-20 kl 22:10.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 22:09   #26
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man trene bort cellulitter?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

For ca 100 år siden skrev Pelen her at hun opplevde det som at løping knuste cellulittene. Det tok jeg til mitt hjerte, og er sterkt overbevist om det. Så jeg løper, og mener det virker. Om det egentlig er placebo får bare være, jeg synes jeg ser enorm forskjell.

Ja, der ser man, leste ikke hele tråden før jeg svarte. Mannen min har også i perioder blitt ordinert til å masere lårene mine kjempehardt. Skikkelig ubehagelig hardt i form av hud og fett knust hardt mellom tommel og de andre fingrene så at jeg nesten fikk blåmerker. Da har jeg også sett forbedring, men det måtte gjøres typ hver kveld og med en god krem eller olje. Etter sommerferien når jeg ikke gidder mer så kommer de tilbake igjen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 23:10   #27
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan man trene bort cellulitter?

Jeg synes mine cellulitter ble merkbart mindre fremtredende de to årene jeg drev med ridning, så jeg anbefaler hest!

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 00:11   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man trene bort cellulitter?

Hest er alltid å anbefale. Men det har jeg ikke råd til nå dessverre. Kanskje motorsykkelen gjør susen?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 01:44   #29
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kan man trene bort cellulitter?

Jeg ser soleklar forskjell på beina og lårene mine i de periodene jeg trener mye. Nå har jeg akkurat hatt en god periode med trening frem til coronaen stengte treningssenteret mitt, og jeg ser stor forskjell på beina mine for 5 uker siden og beina mine nå. Jeg blir raskt strammere i fisken når jeg trener, og like raskt slapp i fisken når jeg ikke klarer å holde treningen ved like.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 15:05   #30
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man trene bort cellulitter?

Jeg tror du trenger sånn apparat som de solgte på 80-90-tallet. Der man står rolig med en reim rundt hofte-lår-parti som rister det hele godt og lenge. Finnes sikkert på ebay eller Finn!

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 15:07   #31
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man trene bort cellulitter?

Haha! Da stikker jeg heller og kjører grusveier.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no