Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Thank you facebook!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-12, 10:24   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Thank you facebook!

Hun fikk blomster og ble veldig glad. Og vi har vært gjenforent med tøysepusen siden onsdag. Han har fått gå ut for å tisse, men kommer straks inn når vi åpner døren.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 10:32   #22
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Thank you facebook!

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Så flott!

Dog lurer jeg på en sak. Hvordan merker man at en katt er bortgått? Ja,ikke om man er eieren, som finner. :dom:

Vel, vi oppdaget en fremmed katt i hagen vår. Han kom og gikk over flere dager. Jeg så at katta var utsultet, og skjønte på den måten at han enten var hjemløs, eller hadde gått seg bort. Jeg ga jo selvsagt ikke katta mat første gang jeg så den. Men etter noen dager orket jeg ikke å gå og se på at han sultet lenger. Han virket helt desperat etter mat, stakkar.

Først var han også veldig redd oss, så til å begynne med trodde jeg nesten det var en katt som aldri hadde hatt noe hjem. Men etter hvert som tiden gikk, fikk den tillitt, og da oppdaget jeg faktisk at han var chippet! (Oppdaget tatoveringen i øret.) Da var det jo bare å ta med katta ned til dyreklinikken, og spore opp eieren. Men det var også lettere sagt enn gjort, for katta ville ikke la seg fange. Han likte i utgangspunktet ikke å bli bært på, og å få han inn i buret var ikke enkelt. Første gang vi klarte å få han inn i buret, klarte han faktisk å bryte seg ut! (Eiere har siden fortalt at han er utbryterkonge, så det overrasket henne ikke i det hele tatt. )

Da vi endelig klarte å spore opp eieren, viste det seg at han har vært ute på vandring i over et år! Helt utrolig at han har klart seg så lenge på egen hånd. (Spesielt gjennom vinteren som var veldig kald.)

Men altså, det er veeeldig lurt å få kattene sine chippet.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 11:07   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Thank you facebook!

Katten vår var chippet, men de hadde ikke rukket å sjekke det enda.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 11:18   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Thank you facebook!

Jeg har nok ikke øyne for slike katter, evt finnes det ingen slike her.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 11:28   #25
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Thank you facebook!

Så flott at FB var til hjelp i denne situasjonen, godt han kom til rette.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 11:37   #26
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.836
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Thank you facebook!

Så bra du fikk katten tilbake. Hurra for facebook, og hun som fant katten din.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no