Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi har fått undulater i dag!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-12, 13:31   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi har fått undulater i dag!

Jeg kjenner jeg er litt misunnelig. Vi hadde undulat når jeg vokste opp. Den første ble veldig tam, men døde desverre etter et par år. Han var virkelig en del av familien, og var mest ute. Undulat nr 2 ble ikke like tam, det skyldes nok at vi ikke var like flink til å bruke tid på den.

Lykke til, håper dere får de tamme.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 13:44   #22
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi har fått undulater i dag!

Jeg får lese meg litt mer opp, forhøre meg i butikken og en annen dyrebutikk, og evt. sjekke ut hva det koster med et litt mindre bur til - jeg kan ikke ha to så store bur stående.

De er 5 uker gamle visstnok, vet ikke hva det betyr i fuglealder , men ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 14:07   #23
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi har fått undulater i dag!

Jeg tviler dessverre på at de bare er 5 uker gamle. Pannestripene er allerede borte på begge to, og hannen har tydelig blått nebb. Stripene helt ned i pannen forsvinner ikke før fuglene har hatt sin første fjærfelling rundt tre måneders alder. Det blå nebbet er heller ikke fremtredende før undulaten er mye eldre enn 5 uker. Min erfaring er at det er mange dyrebutikker som lyver på undulatenes alder.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 14:23   #24
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi har fått undulater i dag!

Kjipt ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no