Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Billige boxershorts til tenåring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-18, 16:46   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billige boxershorts til tenåring

Hvor får jeg tak i boxershorts som koster minst mulig, men som likevel holder bra kvalitet og passer fjortisen (str S i herrestørrelse)? Forbruket er skyhøyt, og jeg er lei av å kjøpe Pierre Robert, de er dyre i forhold til hvor lenge (kort) de varer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 17:17   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Mener å huske at vi stort sett har kjøpt på Kappahl.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 17:41   #3
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Både de fra Dressmann og de fra Session holder seg bra

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 17:45   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Cubus brukes her. 3 for 249,- tror jeg.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 18:14   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Takk!

Er det mulig å få det helt ned i en femtilapp pr stk, eller er det utopi?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 18:34   #6
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Sportmann har Bjørn borg, 2 for 199 er det vel. Varer lenge,vi bruker nesten bare det til poden.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 18:44   #7
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk!

Er det mulig å få det helt ned i en femtilapp pr stk, eller er det utopi?

Jeg er ikke så inne i det i boxere, er trunks det samme som boxere? Trange boxere, kanskje?

7 stk for 299 hos HM.
http://www2.hm.com/no_no/productpage.0372576002.html

Eller 5-pack løse boxere for 299
http://www2.hm.com/no_no/productpage.0650026001.html

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 20:07   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Synes ikke de fra Pierre R er dårlige. Kjøper kun de, både til sønnen og til mannen.

Eldste er litt vrang på boxere og går ikke med hvasomhelst. Ikke pga merke men pga formen. Han liker og bruker disse så da kjøper jeg de.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 21:40   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Elise, takk! De der trunksene så supre ut!

Pierre Robert er ikke dårlige, da formulerte jeg meg feil. Grunnen til at de er forbruksvare, er bruken. Uten å utlevere for mye, så er tenåringens liv av typen ofte på primitiv fjelltur over flere dager, toalett bak en busk, og det kommer ymse hjem som har ligget i plastpose flere dager.. jeg kaster det ofte, for å si det sånn.

Det er kun av vane vi alltid har kjøpt Pierre Robert. De finnes der vi handler mat, og mannen bruker samme type.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 21:54   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Synes ikke de fra Pierre R er dårlige. Kjøper kun de, både til sønnen og til mannen.

Eldste er litt vrang på boxere og går ikke med hvasomhelst. Ikke pga merke men pga formen. Han liker og bruker disse så da kjøper jeg de.

Kun de som kjøpes her også.

Kanskje Europris eller Spar Kjøp har rimelige?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 22:57   #11
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Vi kjøpte sånne silkeboxere på Obs til 99,-

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 23:01   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Tufte sine er ihvertfall ikke noe å skryte av synes jeg.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 23:56   #13
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Vi pleier kjøpe lassevis på Bilka når vi er i Danmark.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-18, 00:34   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Vi pleier kjøpe lassevis på Bilka når vi er i Danmark.

Ja, det var faktisk ikke et dumt tips, vi har vært mye i Danmark. Skal dessverre ikke dit på en stund nå.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-18, 00:39   #15
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Obs har billige dametruser. Tipper de har noe til herre også. Har også kjøpt billige på sport1 på Tuvensenteret på Notodden. De har ofte mye bra tilbud.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-18, 00:53   #16
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Obs har billige dametruser. Tipper de har noe til herre også.

Jeg kjøpte nettopp boxere i største guttestørrelse på Obs, og gutten min liker dem veldig godt. 3-pakk til 129 tror jeg det var? Gjetter at herrestørrelse ikke er så fryktelig mye dyrere.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-18, 01:16   #17
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Elise, takk! De der trunksene så supre ut!

Pierre Robert er ikke dårlige, da formulerte jeg meg feil. Grunnen til at de er forbruksvare, er bruken. Uten å utlevere for mye, så er tenåringens liv av typen ofte på primitiv fjelltur over flere dager, toalett bak en busk, og det kommer ymse hjem som har ligget i plastpose flere dager.. jeg kaster det ofte, for å si det sånn.

Det er kun av vane vi alltid har kjøpt Pierre Robert. De finnes der vi handler mat, og mannen bruker samme type.

Hvorfor kaste? Det er jo bare å kaste det i maskina, og så er det rent? Jeg har poser med klær/undetøy som jeg ikke tar i med hendene, men bare vrenger posen inn i maskina, og så er det godt som nytt når det er vasket.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-18, 08:31   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Hvorfor kaste? Det er jo bare å kaste det i maskina, og så er det rent? Jeg har poser med klær/undetøy som jeg ikke tar i med hendene, men bare vrenger posen inn i maskina, og så er det godt som nytt når det er vasket.

Jeg vet det, men jeg vil ikke beskrive truse-bruken til husets fjortis mer i denne tråden enn jeg allerede har gjort. La meg bare si det sånn at det kastes truser her, av flere grunner. (Det er ikke alltid det blir godt som nytt heller, fargen sitter overraskende godt i.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-18, 15:04   #19
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Sjekk tilbudene på H&M på nett, 69,90 for en 3-pk.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-18, 15:08   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Sjekk tilbudene på H&M på nett, 69,90 for en 3-pk.

Takk!

Fikk forresten akkurat en taxfree-katalog i posten. De hadde trepakninger fra Bjørn Borg til 299 (normal pris 399). Det synes jeg er hinsides dyrt for underbukser...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no