Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Øyafestivalen 2018

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-18, 13:11   #81
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.235
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Tønes gleder jeg meg til!

Jeg liker også deLillos helt greit, men enkelt å velge St. Vincent. Også synes jeg de har satt opp en kjedelig plate.

Men det blir sikkert folkefest!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 13:15   #82
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

DeLillos blir folkefest ja! De er jo et fint band, altså. Men jeg velger også St. Vincent, den konserten har jeg gledet meg skikkelig til. Resten av dagen er jeg ganske lunken til egentlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 18:56   #83
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Hvordan går det med dere i vinden?

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 21:33   #84
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.439
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Hvordan går det med dere i vinden?

Sterk vind er definitivt å foretrekke framfor fjorårets høljregn. Venter på Lykke Li nå.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 21:59   #85
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Vinden har løyet, temperaturen er perfekt til jeans og jakke, og den beste konserten var uansett innendørs.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 22:02   #86
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

St. Vincent!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 22:20   #87
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Sterk vind er definitivt å foretrekke framfor fjorårets høljregn. Venter på Lykke Li nå.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vinden har løyet, temperaturen er perfekt til jeans og jakke, og den beste konserten var uansett innendørs.

Så bra! Kos dere videre!

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 22:39   #88
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Skal på Øya i morgen

Er det ikke lov å ha med vannflaske? Strømpis eller bare legger? Hvordan er toalettfasiliteter?

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 22:50   #89
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Det er visst ikke lov med flasker, nei. Men du kan kjøpe et tomt ølglass til en krone og ha vann i, det er flere vannstasjoner rundt omkring. Det er masse toaletter (portapotties), og det henger antibac-flasker på veggene i nærheten. Jeg ville tatt strømpis, tror jeg, det er ikke meldt så veldig varmt i morgen og kan bli litt småregn på kvelden, og da blir det fort kjølig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 23:06   #90
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Supert, takk.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 23:23   #91
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

For en dag, altså!

Vi rakk et par låter med Susanna, og det var virkelig bra. Holliw hearts var bra. Tønes var skikkelig morsom og låtene er kule. Og jeg var usedvanlig fornøyd med deLillos. Det er noe ålreit med artister som liker å opptre kombinert med publikum som kan låtene. Lykke Li var ålreit, men klarte liksom ikke helt å toppe deLillos.

Været ble såååå mye bedre enn jeg hadde fryktet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 00:00   #92
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Fantastisk dag! Susanne var en veldig god start! Hollow Hearts var sjarmerende, men tok ikke av. Gikk halvveis for å få med oss Rohey. Wow! For en stemme! Angrer på at jeg ikke så hele, men bra trøkk! Superorganism var morsom og godt trøkk der også. Steamdome dyktige, selv om de ikke fenget helt. Charlotte Gainsbourg hadde jeg gleder meg til, men hun var bare ok. Klarte ikke få meg inn i konserten. St. Vincent var fantastisk! Wow! Speachless! Lykke Li er magisk!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 10:04   #93
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Ja, vi er vel alle enige om at St. Vincents vant gårsdagen? Herregud, hun er så kul.

Jeg gikk glipp av mye i går. Kom relativt tidlig, fikk med meg bittelitt Hollow Hearts, men det var da det blåste som verst så jeg følte for å befinne meg på et litt høyere punkt. Gikk opp til øverst i amfiet og fikk med slutten på Rohey, og deretter ganske mye Trail of Dead. De var jo akkurat som forventet. Kult der og da, men husker lite av det etterpå. Superorganism var morsomme og quirky, glad jeg fikk med meg litt av det også. Halie var stødig og overrasket meg positivt. Kul dame med flott stemme! Chelsea Wolfe var ikke helt min kopp te viste det seg, så vi spiste litt, gikk forbi Charlotte Gainsbourgh (som jeg syns er kjedelig) og spiste litt. Jeg så egentlig ikke noe mer, jeg droppet Lykke Li og Tangerine Dreams og dro hjemover etterhvert. Jeg frøs og var ganske sliten.

Nå debatterer jeg med jeg selv om jeg skal rekke no4, eller heller ta det litt mer med ro. Mye jeg vil se i dag, men gruer meg til konstant regn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 11:03   #94
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

St. Vincent vant gårsdagen! Kvinner vant Øya, sånn generelt i år!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 11:04   #95
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Tallulah, kom til no4, da, så kan vi henge!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 11:57   #96
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Hadde vært hyggelig Amy! Jeg ser hva jeg rekker. Det går treeeeegt i dag, altså. Også vet jeg ikke hva jeg skal ha på meg. Joggesko? Gummistøvler? Jeg har bare KJEMPEHØYE og kommer til å dø av å gå med dem. Hvorfor greier jeg ALDRI å kjøpe sånne gummistøvelsko i tide?

Og skal jeg gå for allværsjakke eller regnfrakk? Hvor kaldt vil det bli?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 12:03   #97
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Jeg gikk for jeans, joggesko og har ullgenser, allværsjakke og regnbukse i bagen. De fleste jeg skal se i DSG er i Sirkus.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 12:04   #98
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

DSG? Dag. Noen ganger er autokorrekt totalt uforståelig.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 12:15   #99
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Ja, blir noe sånt på meg også. Men jeg lurer litt på skjørt og strømpebukse. Det var så behagelig i går. Og bedre under regnbukse enn bukser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 12:28   #100
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Gårsdagen ble, innså jeg etter hvert, en dag med bare damer. Vi startet med Halie, som var virkelig imponerende! Så morsomt med disse kjempeunge jentene som ser akkurat like unge ut som de er, og som er sjarmerende klønete når de prater med publikum, men som er superdyktige og proffe så snart de setter i gang. Hun her gjetter jeg vi kommer til å høre mye til senere.

Så var vi på mesteparten av dystre Chelsea Wolfe, som jeg syntes var kult og hadde stilig lys/mørke/røyk-effekter. Og så ble det nesten komisk når hun pratet blidt og vennlig til publikum etter en skikkelig dommedagsdyster låt.

Deretter var det Charlotte Gainsbourg, som jeg liker veldig godt, men som dessverre led under å være på Amfiet med veldig mange veldig høylytte publikummere som ville skravle og drikke.

Og så var det dagens, ukens, årets høydepunkt, St. Vincent! Herregud så bra det var. Jeg sliter med å komme på en Øyakonsert som kan sammenlignes. Vi har sett henne noen ganger før, og hun har alltid vært strålende, men nå har hun virkelig tatt av. Neste gang håper jeg virkelig hun headliner en av dagene.

Vi var høye på St. Vincent og knapt halvhjertet interessert i Lykke Li; vi gav det en låt eller to fra utkanten av publikum, og det hørtes fint nok ut, men så bestemte vi oss for å prioritere en halvtime hjemme og en kopp kaffe, med tanke på at vi skulle på Øyanatt også. Så vi dro hjem og hvilte bena litt, og så strenet vi av gårde til Blå når det var slutt i Tøyenparken.

Der var det først Jenny Hval-prosjektet Lost Girls (som var henne og en fyr som het Håvard), og hun var kul og rar og veldig bra som alltid. Og så var det Kelly Lee Owens, med et skikkelig bra sett med elektronika som var mye mer DJ-dansete enn vi kanskje hadde forventet; veldig kult og høyt og stilig, men jeg ga meg halv to (tror hun skulle holde på til to?), og så gikk vi hjem. Vel verdt turen, men jeg var glad jeg hadde fått sitte litt hjemme i stedet for å stå og se på Lykke Li.

Men St. Vincent var valuta for pengene, for hele festivalbilletten, egentlig. I dag vet jeg ikke stort, bortsett fra Patti Smith. Mannen snakker om Sudan Archives, og jeg henger meg sikkert på ham uansett, siden jeg ikke har noen egne planer.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no