Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Privat sykehjem

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-06, 11:56   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Privat sykehjem

Jeg vet ikke om dette er riktig sted å legge inn spørsmålet på, men jeg prøver.

Min mann har en tante som har bodd i utlandet i mange år. Hun klarer seg ikke selv, blant annet har hun hatt hjerneblødning, og må dermed bo på sykehjem/pleiehjem. Hun vil nå flytte hjem til Norge. Det tar et år før hun er inne i trygdesystemet her, men i mellomtiden kan hun betale plassen selv. Problemet er bare at det ikke er mange sykehjem som tar privat betalende pasienter. Mange sykehjem er jo private, men når man tar kontakt med dem så viser det seg at de kun tar inn pasienter fra kommunene, d v s de som betales via trygden.

Vi har funnet Søster Ninas på Jevnaker, de kan hjelpe oss, heldigvis. Vi og tanten vil gjerne at hun skal være i, eller nærmere Oslo. Noen som har tips på hvordan man kan finne noe alternativ her? Jeg har vært i kontakt med Fritt sykehusvalg, men de klarte ikke å hjelpe meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 12:37   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Privat sykehjem

Har ikke Røde Kors noe i nærheten?
Eventuelt slike menighets sykehjem ?

Jeg vet egentlig ikke om jeg kan hjelpe noe mer enn dette, men jeg vet litt om utvalget her i byen og kan ta utgangspunkt i det.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no