Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Min egen FP-blogg

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-09, 14:48   #1
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Min egen FP-blogg

Spørsmål fra en bloggfersking:
Jeg har en blogg her inne, som kan leses av de som er på kontaktlisten min.

Når jeg logger meg inn og kommer til den første sida på FP: her: http://foreldreportalen.no/ Så ser jeg ikke innlegget mitt. Når jeg velger blogger så ser jeg det. Betyr det at innlegget bare er skrevet, men ikke publisert?

Har et par innlegg med 0 kommentarer og lurer på om det er sommertid, kjedelige innlegg eller det at ingen andre enn meg ser innlegget som er forklaringen.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 15:02   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min egen FP-blogg

Jeg tror bare det er de åpne bloggene som vises på forsiden. De siste bloggpostene dine er publisert, for jeg kan se dem, og jeg ville ikke sett dem hvis de ikke var publisert. Sommertid høres ut som en rimelig forklaring - det er veldig mye mindre trafikk i bloggene nå enn det pleier å være.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 08:57   #3
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min egen FP-blogg

Ok, takk for svar! Jeg er vel ikke den som sliter ned portalen selv med innlegg og kommentarer alltid heller.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no