Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Rimelig og enkel catering levert i Haukelandshallen?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-18, 15:52   #1
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Rimelig og enkel catering levert i Haukelandshallen?

Vi blir cirka 30 sultne personer i Haukelandshallen helga etter påske. Jeg he googlet i vei, men trenger sårt kvalifisert hjelp. Kan noen anbefale en leverandør av varm mat (lasagne, pastarett, gryterett) - ikke tapas - enten i veldig enkel henteavstand eller som leverer?

Jeg har funnet noen som kanskje kunne vært noe, men er litt usikker.. Lasagnen kunne kanskje vært noe, men jeg vet ikke. Tips?
http://www.stabburetcatering.no/prod...i/hovedretter/

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-18, 17:35   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.659
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rimelig og enkel catering levert i Haukelandshallen?

https://www.safaricatering.no/produk...e-hovedretter/

De har en del utvalg her også.. https://lechef.no/produktkategori/husmannskost/

Disse skal levere; https://www.sottogsalt.no/catering/varmretter/

Denne er ikke langt unna; http://solheimkjott.no/cateringmeny

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-18, 18:20   #3
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.915
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og enkel catering levert i Haukelandshallen?

Jeg har god erfaring med Beredt.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-03-18, 18:41   #4
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rimelig og enkel catering levert i Haukelandshallen?

Takk for tips!

Solheim kjøtt så fantastisk ut men prisene var litt over det vi kan beregne i denne anledningen.

Søtt og salt så bra ut, jeg har sendt en forespørsel om porsjonsstørrelser! Har du forsøkt varmmaten der?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-18, 18:43   #5
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rimelig og enkel catering levert i Haukelandshallen?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg har god erfaring med Beredt.

Jeg fant dem via Google, tror jeg. Veldig ordentlig brosjyre og prisinfo.
Har du prøvd lunsjen og vet noe om porsjonsstørrelser?

Jeg har med meg en gjeng sultne tenåringsgutter som skal spise mellom kamper...

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-18, 22:32   #6
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.659
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rimelig og enkel catering levert i Haukelandshallen?

Søtt og salt har alltid god mat.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-18, 23:26   #7
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og enkel catering levert i Haukelandshallen?

Veldig dårlig erfaring med Beredt. Fikk ikke det vi bestilte og maten hadde lav kvalitet.
Styr unna!

Søtt og Salt derimot

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-18, 09:43   #8
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rimelig og enkel catering levert i Haukelandshallen?

Flere Menybutikker i vårt distrikt har catering. Særlig gryteretter er billig og bra, synes jeg. Kanskje det er et tilbud i deres butikker?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-18, 10:48   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.328
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rimelig og enkel catering levert i Haukelandshallen?

I verste fall går det vel an å bestille en haug pizzaer?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-18, 11:13   #10
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.379
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rimelig og enkel catering levert i Haukelandshallen?

Vi bruker Søtt+Salt mye i jobbsammenheng. De er virkelig gode for tiden.

__________________

tink er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-18, 19:25   #11
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rimelig og enkel catering levert i Haukelandshallen?

Jeg kjører bok Søtt+Salt. Lammegryte og chili virker bra, selv om jeg fremdeles er usikker på porsjonsstørrelser. Vi skal ha pizza på torsdagskvelden. Men fredagen skal idrettsungdommen spille kamper nesten kontinuerlig gjennom dagen fra 09 - 19 og de trenger noe sunt og varmt i tillegg til smøremåltid.

Tusen takk for tips alle!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no