Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Prøvd garnet?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-11, 14:59   #1
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Prøvd garnet?

Er det noen som har prøvd garnet fra Twisted Fiber Art?
Jeg sikler på garnet derfra, men har ingen ide om hva jeg skulle strikket (eller heklet) av det, så jeg tenkte jeg skulle høre om noen andre har testet det - og hva dere har brukt det til...

Det klør nesten i fingrene av de fargene de har der.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 17:42   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prøvd garnet?

Ikke prøvd det.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 18:00   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prøvd garnet?

Nei, dessverre, jeg har bare såvidt holdt i det i USA. Dessverre har jeg en mann som liker nøytrale farger, så man kan si at han ikke var helt giret på at jeg skulle handle.

(Men jeg gikk amok på Purl Soho, da, med masse annet fint. )

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 18:07   #4
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prøvd garnet?

Saint - hvordan kjentes det ut?
Jeg har garn nok til lang tid fremover, men dette så jo bare så utrolig flott ut. Fargekombinasjonene passet meg midt i strikkehjertet her altså.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 18:10   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prøvd garnet?

Jeg husker ikke helt hvilket av garntypene det var, men jeg mener det var en silke-merinoblanding, i Firefly og Bookworm, og så var det en tynnere versjon, - sokkegarn, kan det ha vært?

De hadde bare noen få nøster inne, som prøver, for det farges visstnok på bestilling? :dunno:

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 19:40   #6
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prøvd garnet?

Kan du ikke sjekke på Ravelry?

Jeg elsker det at man kan se hva folk har brukt garn til, og se om det tar seg bra ut i et plagg.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 19:53   #7
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prøvd garnet?

http://www.ravelry.com/yarns/library...iping/projects

De tolv som har stemt har gitt 5 stjerner?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 20:11   #8
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prøvd garnet?

Jeg vil tro du kan strikke det meste av det - var jo mange ulike kvaliteter å velge mellom.
Silke/merino til sjal er sikkert nydelig, for eksempel.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 20:29   #9
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prøvd garnet?

_panneklask_ Dumme meg - at jeg ikke tenkte på Ravelry med en gang! For et næpskreill jeg er!
Takk!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 19:57   #10
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Prøvd garnet?

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

_panneklask_ Dumme meg - at jeg ikke tenkte på Ravelry med en gang! For et næpskreill jeg er!
Takk!

Næpskreill! Fine ordet!

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no