Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #15

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-23, 13:41   #1001
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er også sant, men jeg tror det oppleves som mindre akutt eller relevant, særlig i et lokalvalg. Altså at det kan godt hende de tror på det, men at det ikke er det som drar dem til stemmeurnene. Men kanskje at de ikke blir like skremt/avskrekket av Sylvi som de "burde blitt"?

Hmm, nå hr ikek jeg for vane å spørre folk om det, men jeg oppfatter det ikek som om folk rundt meg tror oslo er skitfarlig, altså. Heg så en sak på vg om "er oslo farlig" v faktisk.no og tenkte bare "hæ, hvem har sagt et?" (for jeg leser vel generelt ikke det listhaug sier, er det hun som har sagt det altså?)

Den oppelvelsen har jeg ikke at folk tror, men kansje det bare er meg som aldri har tenkt tanken engang. (At man skal ikke nødvendigvis gå med penger stikkende ut av baklomma, ja, men at det er FARLIG, nei... Ville ikke gått med penger ut av baklomma hjemme heller ))

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no