Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-12, 11:57   #221
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Sønnen min er jo veldig lite opptatt av klær. Det at han ikke liker joggebukser er nesten det eneste han har uttalt seg om, eller ikke villet bruke.

Jeg burde kanskje begynne å med et utvalg joggebukser og fotballdrakter selv, for å vise at jeg ikke er motstander?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 12:01   #222
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Min tenåringsdatter har akkurat kledd på seg tights og T-skjorte. Det ser ut som hun har glemt buksen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 12:27   #223
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Sønnen min er jo veldig lite opptatt av klær. Det at han ikke liker joggebukser er nesten det eneste han har uttalt seg om, eller ikke villet bruke.

Jeg burde kanskje begynne å med et utvalg joggebukser og fotballdrakter selv, for å vise at jeg ikke er motstander?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 12:37   #224
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Det er det minste du kan gjøre Filifjonka!

Hos meg er juryen fremdeles ute på skoleuniform. Jeg ser fordelen med at man har like klær, men skal det være økonomisk gjennomførbart er jeg redd man får uniformer som ikke er spesielt gode i passformen, tekstilvalg og holdbarhet. Siden vi har så ulike årstider i Norge så kommer man ikke utenom Canada Goose vs. Cubus, eller Reima vs. HM.

Joggedress hadde jeg ikke likt at skulle være skoleuniform, både fordi det er det insatte i ungdomsfenglser i USA går med, og jeg syns det er greit som en del av almenndannelsen å lære seg til å ikke bruke denslags tøy i "offentligheten". Jeg vet det høres snobbete ut, men jeg syns det er greit at barn lærer litt om høflighet i klesveien også, som å ta av seg luer og capser inne, gå med rent og helt tøy i selskapelig sammenheng osv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 12:59   #225
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Min tenåringsdatter har akkurat kledd på seg tights og T-skjorte. Det ser ut som hun har glemt buksen.

Jeg jobber i konsern - så det er mange som jobber her. En av sentralborddamene på en av avdelingene hadde på seg ferskenfarget tights her en dag - kort genser hadde hun og. Det så virkelig ut som hun ikke hadde bukser.

- Jeg "reagerer" om jeg ser voksne som er kledd for en dag i sofaen ute i offentlighet (ja, ikke på butikken, men i jobbsammenheng) - Jeg vil at ungene mine skal lære å kle seg pent. - og den dagen gutta ber om joggebukse som skoleklær vil jeg nok la de få det(tror jeg - eller kanskje det stiller i samme kategori som øredobber ), men kommer definitivt ikke til å bare kjøpe slike.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 13:19   #226
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg vil at ungene mine skal lære å kle seg pent. - og den dagen gutta ber om joggebukse som skoleklær vil jeg nok la de få det(tror jeg - eller kanskje det stiller i samme kategori som øredobber ), men kommer definitivt ikke til å bare kjøpe slike.

Men er skolen areaen for det tenker jeg? Mine er alltid pent kledt når vi skal noe som for meg legger opp til det. Både når vi får/drar på besøk og på spesielle dager av ulik art. Vi er type hvit skjorte og dressbukse-familie, men en skjortebærende far, og en pumps-og-kjole-kledt mor. Jeg tviler på at de ikke får med seg de signaler vi sender ut. Men skole og barnehage er for meg 'barnas arenaer'. Så har de meninger selv så får de velge det de vil. Å gå med skjorte når du skal vaske hendene på do kan være litt vanskeligere, enn en vanlig genser, f.eks. Småting som jeg vet irriterer. Dongeri er ekkelt under vinterdress. En periode var bukse med smekk vanskeligere å åpne når man måtte veldig tisse. Det gikk seg til. Vintersko som kan henge fast i dressen uten knyting/borrelås er enklere en de man må ta av og på. Bryr de seg ikke, så er det jo ingen sak. Men mener de noe selv, så ordner man. Er det viktig med sånn skjorte fordi det er populært, ja så er det sånn det er. Jeg synes det er fint å la dem få gli inn i mengden om de vil, eller de får skille seg ut om de vil.. The little things..

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:30   #227
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Godt poeng det der med å lære å kle seg etter situasjon, altså. Og det er nok noe nordmenn generelt er lite flinke til. Og skolen er jo en "arbeidsplass" så visse signaler sender man jo om man sier at "daffeklær" er greie skoleklær.

Men på den annen side så er jo mange barn veldig fysisk aktive. Og joggebukse er unektelig mer praktisk enn både jeans og andre "vanlige" rett-opp-og-ned bukser når man bruker halve tiden på å løpe etter en ball eller henge opp-ned i et tre.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:41   #228
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Skolen er ungenes jobb, tenker jeg. Og de fleste voksne ville aldri kledd seg i treningstøy på jobb, så hvorfor skal barna?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:42   #229
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Det er jo ganske mange variasjoner mellom olabukse eller dressbukse, og joggebukse da. Jeg sørger alltid for at Hiawata har klær det skal være mulig å bevege seg maksimalt i, og som tåler å bli skittent og skrubbet opp. Men han har kun gått på skolen i joggebukse på aktivitetsdager.

Selv om jeg vil at han skal være representabel så kler jeg ham ikke i skjorte og stive bukser på skolen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:43   #230
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Skolen er ungenes jobb, tenker jeg. Og de fleste voksne ville aldri kledd seg i treningstøy på jobb, så hvorfor skal barna?

Fordi de er barn? Og fordi det svært sjelden på voksne jobber er friminutt hvor man legger opp til ballspill, treklatring og denslags aktiviteter?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:44   #231
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Man kan leke i andre ting enn joggetøy. Hallo!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:46   #232
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Fordi de er barn? Og fordi det svært sjelden på voksne jobber er friminutt hvor man legger opp til ballspill, treklatring og denslags aktiviteter?

Nemlig.

Sønnen min er veldig tynn i livet, og de fleste vanlige bukser har en tendens til å skli nedpå rumpa hans, uansett om han bruker belte eller ikke. Jeg synes da sannelig at han heller skal få gå i en komfortabel joggebukse på skolen enn en bukse som 1) ikke sitter pent og 2) ikke er behagelig fordi den må strammes inn med belte.

Jeg synes ikke barn skal gå med skitne eller ødelagte klær på skolen, men at det er uheldig med joggebukse – vel, den ser jeg bare rett og slett ikke.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:50   #233
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Skolen er ungenes jobb, tenker jeg. Og de fleste voksne ville aldri kledd seg i treningstøy på jobb, så hvorfor skal barna?

Jeg ville heller aldri løpt meg svett flere ganger i dagen i løpet av arbeidsdagen, og det er sjelden jeg henger opp-ned i trær også, så det er ikke HELT sammenlignbart.

(Jeg ser gjerne eksempler på gode og ledige bukser som passer for fotballspilling og treklatring, forresten, men ikke er joggebukser. (For ungene, ja. Ikke meg. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:51   #234
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Skolen er ungenes jobb, tenker jeg. Og de fleste voksne ville aldri kledd seg i treningstøy på jobb, så hvorfor skal barna?

Hvor ofte bedriver man fysisk aktivitet på jobb? Dersom man har en fysisk jobb så har man ofte arbeidstøy deretter. Min eldste har minimum 30 minutter med fysisk aktivitet per dag + gym 2 dager i uken. Han bruker i tillegg friminuttene på fotballlbanen. Da er det upraktisk med stivt tøy. Min går ofte i slike smale treningsbukser og fotballtrøye.

Hender forresten at jeg bruker treningstøy jeg og på jobb. I en barnehage kan det være praktisk.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:54   #235
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Jeg har også brukt treningstøy på jobb, når det er mye aktivitet utenom kontorsitting.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:54   #236
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Jeg syns det fins massevis av gode myke bukser i dongeri, bomull eller cordfløyel (det siste er det kanskje ikke så mye av lenger). Har aldri opplevd at ungene har vært hemmet i aktiviteter fordi de ikke går i joggebukse.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:55   #237
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Jeg syns faktisk mye av jentetøyet kan være mer bevegelsesvennlig enn guttebukser, som jeg ofte syns er veldig stive, og kronglete å få til å henge rundt livet, som Divine sier. Jentungen går en del i tights og shorts, eller sånne tykkere, myke bukse-tights. Og av og til i joggebukse. Og av og til i noen baggy bukser med strikk nederst.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:55   #238
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Jeg sitter sjelden stille i min jobb. Men jeg henger ikke opp ned. Det er rett. Likevel synes jeg at det er rart at noen mener at barn kun kan leke og være frie i treningstøy. Det er veldig mye behagelig og pent øy mellom treningstøy og pen dress i min verden.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:55   #239
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns det fins massevis av gode myke bukser i dongeri, bomull eller cordfløyel (det siste er det kanskje ikke så mye av lenger). Har aldri opplevd at ungene har vært hemmet i aktiviteter fordi de ikke går i joggebukse.

Til gutter, altså? Kanskje min er sær, for han syns det meste er veldig ukomfortabelt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:57   #240
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Hadde jeg jobbet i barnehage tror jeg at jeg hadde gått i mest turtøy. Ikke joggebukser. De veier jo et tonn om de blir våte, og tørker aldri.

Polyanna: Sønnen min går mye i cargobukser i lerretstoff. Tynt om sommeren, tykkere om vinteren.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no