Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du avhengig av noe (hver dag)
Alkohol/vin 1 0,58%
Alkohol/vin i helgene 3 1,74%
Cola/brus 45 26,16%
Kaffe 73 42,44%
Te 11 6,40%
Annen drikke 3 1,74%
Narkotiske stoffer 0 0%
Narkotiske stoffer i helgene 0 0%
Røyk 13 7,56%
Festrøyking 6 3,49%
Snus 14 8,14%
Sukker 46 26,74%
Annen mat 6 3,49%
Noe annet 16 9,30%
Nei, ikke noe 25 14,53%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-14, 14:55   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Er du avhengig av noe? F.eks. Bør min mann få en kopp espresso/kaffe per dag, ellers får han lett hodepine så jeg vurderer det som om han er avhengig sv det for å fungere greit. Hva med deg? Er det noe du bør gjøre, spise, drikke hver dag for at dagen skal være grei?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:03   #2
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Kaffe om morgenen. Jeg får vondt i hodet om jeg ikke får de to krusene med morgenkaffe.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:04   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Jeg er definitivt avhengig av annen mat og annen drikke og det er vel alle.


Sist redigert av Guava : 05-10-14 kl 18:19.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:04   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Farris og sukker (sjokolade og kaker). Skremmende hvor avhengig jeg er, faktisk. Av typen "livet er meningsløst" når jeg er på rehab.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:06   #5
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Jeg er nok avhengig av kaffe. Jeg tror ikke at jeg har gått en dag uten i mitt voksne liv.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:14   #6
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Jeg har byttet ut røyk med e sigaretter, men må ha det, hvis ikke blir jeg mannevond. Så er avhengig av nikotin.
Jeg må også ha cola zero/annen svart light brus, og kaffe eller te.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:15   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Absolutt ikke fysisk avhengig av noe, men hver dag er litt traurig uten sjokolade og helgene uten vin.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:21   #8
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Absolutt ikke fysisk avhengig av noe, men hver dag er litt traurig uten sjokolade og helgene uten vin.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:28   #9
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Kaffe. Og røyk. Skal slutte (igjen) nå. Er god på å slutte, men også veldig god til å lure meg selv med at det går bra med festrøyk når jeg har holdt opp en stund.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:29   #10
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Jeg klarer meg jo uten, men livet er ikke fullt så godt uten te, brus i helgen og mobilen min, facebookappen, wordfeud.. Men det var bare ting man kunne spise/drikke/bruke narkotika det var snakk om her?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:31   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Tror ikke det.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:39   #12
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Cola, kaffe og festrøyking. Eller smugrøyking.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:39   #13
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Jeg svarte cola/brus, må dessverre ha light-brus hver dag. Ikke på jobb, men hjemme/på vei hjem. Drikker kaffe på jobb, og det hadde vært litt kjipt uten. I tillegg er jeg (nesten) avhengig av Go Morgen yoghurt til frokost.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:41   #14
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Te med litt sukker og melk i gjør dagen bedre, men jeg klarer meg jo uten.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:43   #15
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Cola Zero og nicorette tyggis. Jeg prøver og trappe ned på nicorette og tygge grønn ekstra.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:48   #16
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Nei. Var avhengig av sjokolade hver dag (hadde det ikke absolutt hver dag, men det ble ofte til kaffe-/tekoppen, og jeg kjente som regel suget de gangene jeg lot være) cirka det første året etter hver fødsel, men har kommet meg av de kjøret for siste gang nå.

Ellers kan jeg fint gå uten både kaffe og te. Det hender jeg tar en festrøyk, men jeg fester nokså sjelden og som regel fester jeg uten å ta en festrøyk (tipper det er over 2 år siden siste festrøyken, og det går gjerne i slike intervaller) så jeg krysset ikke av for det siden jeg aldeles ikke er avhengig av det.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 15:48   #17
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Jeg spiser nok sjokolade nesten hver dag, men det går helt fint uten og. Det som ikke går bra, er å kutte internettbruken. Nå har det sklidd helt ut igjen, siden jeg sitter mye med baby på fanget, men det gjør meg mindre tilstede for resten av familien. Vurderer ny forumpause, men så er det bittelitt flaut å være så svak at jeg ikke klarer å begrense bruken uten å pause kontoen min her og sånn...

Ellers synes jeg livet er litt meningsløst om jeg ikke får noe godt å spise hver dag, men om det er Darjeeling og osteskive, lammeskanker, gresk salat eller sjokolade er ikke så nøye, så det er ikke en avhengighet som sådan.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 16:05   #18
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Sjokolade (sukker) og Internett.
Og alenetid.

Nelly Nickers er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 16:42   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

Koffein.

Jeg fikk denne til bursdagen min.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 16:45   #20
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du avhengig av noe? (Versjon 2)

PepsiMax...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no