Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Philips wake up light - noen med erfaringer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 10:01   #1
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Philips wake up light - noen med erfaringer?

Tenkte denne var midt i blinken for meg som har litt problemer med vekkeklokker. Trykker ned slumreknappen gang på gang hver morgen og ender opp med dårlig tid (selv om jeg beregner god tid til slumring). Det jeg leser om denne "klokka" er at det "fyller rommet gradvis med lys, som om det var en sommermorgen" Høres jo behagelig ut da, men er litt usikker på om jeg klarer våkne av det. Er det noen som har den og som kan dele erfaringer??

Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 10:05   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.671
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Philips wake up light noen med erfaringer?

Det er lyd vekking på enden av lyset og.

Min lillebror har denne. Og glemmer alltid å ta den av når han reiser til faren. Har derfor blitt vekket mange ganger av fuglekvitter fra rommet hans når vi har overnattet der og han ikke er der. Man kan vist stille den inn på mange forskjellige lyder.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 10:11   #3
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Philips wake up light noen med erfaringer?

Jeg er fornøyd.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 10:21   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Philips wake up light noen med erfaringer?

Her er en test: http://www.dingz.no/php/art.php?id=499936

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 10:21   #5
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Philips wake up light noen med erfaringer?

Jeg har en med samme prinsipp, annet merke.

Ja, jeg våkner. Min har radio, så radioen skrur seg på etter hvert, men jeg er alltid våken før det.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 10:23   #6
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Philips wake up light noen med erfaringer?

Det er jo faktisk bare å sette vekkerklokken så langt unna at du må stå opp for å slå den av.

*løsningsorientert*

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 10:27   #7
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Philips wake up light noen med erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er jo faktisk bare å sette vekkerklokken så langt unna at du må stå opp for å slå den av.

*løsningsorientert*

For brutalt for meg....

Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 10:48   #8
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Philips wake up light noen med erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Her er en test: http://www.dingz.no/php/art.php?id=499936

Takk!

Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 13:34   #9
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Philips wake up light noen med erfaringer?

Rotar fram denne gamle tråden. Vurderer ein slik til mannen til jul. Han er seriøst plaga med vintermørket. Slit med å våkne. Eg vil gjerne høyre fleire erfaringar - kanskje fleire som har fått slik til jul dei siste åra? Er den på skrothaugen nå?

Eg syns design'et er litt problematisk, men den nye er i alle fall noko betre enn tidlegare år. Vil ha utan sånn Iphone-lade-sak, sjølv om han har Iphone. Samlar berre støv. Sjekk omtale her.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 13:42   #10
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Philips wake up light noen med erfaringer?

Her er forresten ein tråd med tilsvarande tema.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 14:34   #11
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Philips wake up light noen med erfaringer?

Jeg har kort erfaring. kjøpte meg en sik for 2 uker siden. Det er mer behagelig å våkne. Jeg hører ikke noe til fuglekvitteringen, så jeg har mobilen som ringer ved siden av. Men når jeg da blir vekket og lyset har forberedt meg på å våkne, så står jeg opp ganske raskt.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 13:58   #12
slumende ullteppe
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 1
slumende ullteppe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Philips wake up light noen med erfaringer?

vi har hatt wake-up light i tre år snart, eneste problemet er at vi venner oss til lyset... så etter et par måneder våkner vi ikke like godt som når vi begynner med den på høsten... og vi bruker radioen på ganske høyt for å våkne da....

men den er veldig behagelig å våkne til....

slumende ullteppe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 14:40   #13
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Philips wake up light noen med erfaringer?

Hatt vår noen år nå. Våkner ikke av den for vi blir jo vant med lyset. Om den har noe for seg aner jeg ikke, men mannen min påstår at det er lettere å stå opp når det er lyst.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 15:13   #14
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Philips wake up light - noen med erfaringer?

Jeg har hatt sånn lampe i syv år nå, og våkner fortsatt av lyset de aller fleste morgener.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 15:39   #15
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Philips wake up light - noen med erfaringer?

hmm.. kanskje denne kan hjelpe meg opp om morningen? Men jeg er like trøtt - uansett om det er sommer eller vinter. Vekkeklokken går på slumring, mobiltelefonen ligger på komoden lenger bort, så jeg MÅ stå opp.. Men jeg "skal bare" hvile litt til.. Men kanskje litt behagelig lys og fuglekvitter kan få meg opp?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 15:52   #16
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Philips wake up light - noen med erfaringer?

Min kvitrer gudskjelov ikke.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-14, 02:29   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Philips wake up light - noen med erfaringer?

Drar opp denne tråden igjen. Vurderer en slik en til eldste, som har problemer med å komme seg opp på morningene. Flere med erfaringer? Er de høylydte? Naborommene trenger ikke å opp så tidlig

IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no