Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Noen andre som har nymfeparakitt her?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-12, 12:04   #1
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen andre som har nymfeparakitt her?

Og evnt har hatt problemer med overvekt?

Jeg har fått en undulat og en nymfeparakitt, som har delt bur siden de var små og ikke kan skilles hehe. Hun som har hatt den, har ikke hatt peil, og den ser overvektig eller feilernært ut. Jeg har kun peil på undulater, og ikke så mye på parakitter, men forsøker lese meg opp her, sånn at ting skal bli riktig, blandt annet på nymfeparakitt.no og litt ellers på nett.

Jeg tror hun er feilernært, for det sto noe på siden jeg nevnte, om at de må ha pellets, og det har hun aldri fått... Gubben er ute og kjøper det as we speak da. Men hva annet kan vi gjøre? Jeg ser at hun ikke flyr så bra, kan det være pga overvekt?

Noen andre tips? Hun liker faktisk frukt og grønt da!

Hun er forresten veldig søt :P

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2591.jpg (308,9 KB, 38 visninger)
__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-12, 12:46   #2
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen andre som har nymfeparakitt her?

Vi hadde da jeg var lita. Kjempeartig fugl, men vet desverre ikke noe om foret de skal ha.
Fin fugl!!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-12, 15:29   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen andre som har nymfeparakitt her?

De må ikke ha pellets, men det er visst bedre.
Vi har en kakarikiparakitt, og vi må slutte med pellets. Den kastet det vegg-i-mellom, og det stinket ... Nå kjøper jeg parakittfor i store sekker på Buddy (Vestkanten), og fuglen trives. Fjærpryden er som den skal, så da tenker jeg det er greit.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-12, 15:34   #4
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen andre som har nymfeparakitt her?

Ja, de store sekkene ja. Det begrenser seg jo hvor mye en liten parakitt spiser :P Gubben hoppet over det i dag, men skal ta og gå dit på mandag og fikse det.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no