Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Et fantastisk produkt - et must!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-06, 20:42   #1
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Tommel opp

Et fantastisk produkt - et must!

Ja, det fortjener virkelig sin egen tråd!

Jeg har hatt den samme vippetangen i tja.. 10 år pluss og tenkte at det er på tide med en ny. På Estetique viste de meg en genial "vippetang" som varmer opp vippene og gir den nydeligste buen! Jeg var noe skeptisk iom at den skal brukes etter maskaraen er påført, men forskjellen var dramatisk! Estetiquedama fortalte meg at hun hadde prøvd den på ei asiatisk dame med korte, rette vipper, og hun hadde fått kjempefin bøy på øyenvippene. Jeg måtte jo prøve de på mammas korte, rette vipper og det ble veldig bra!

"Vippetanga" går på batteri og er innstilt så det ikke er mulig å brenne vippene. Man bare presser de mot roten av vippene og holder inn noen sekunder - og vips har man nydelige vipper!

Dagens anbefaling!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:43   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal sjekkes ut!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:52   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å dæven døtte, om jeg får si det. *leter febrilsk etter nettbutikk*

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:03   #4
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan prøve å ta før og etterbilder i morgen!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:45   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Er det bare meg som aldri har skjønt vitsen med vippetang? Jeg har en - fordi den var så rød og fin og matchet badet, men jeg ser ikke forskjell på før og etter jeg har brukt den?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:48   #6
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Hadde du hatt mine vipper hadde du skjønt poenget, zol.

Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:51   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Hadde du hatt mine vipper hadde du skjønt poenget, zol.

Skal jeg ta det som et kompliment?
(og legge til at jeg alltid får kommentarer på hvor utrolig flink jeg er til å nappe øynenbryn slik at det ser naturlig ut? Vel, jeg har aldri nappet et eneste øyenbrynshår i hele mitt liv. Det høres J**/J.. vondt ut )

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:52   #8
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Er det bare meg som aldri har skjønt vitsen med vippetang? Jeg har en - fordi den var så rød og fin og matchet badet, men jeg ser ikke forskjell på før og etter jeg har brukt den?

Da er du heldig, zol. Jeg har lange, svarte vipper men de mangler den rette bøyen for å åpne øynene skikkelig.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:58   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Har alltid trodd at jeg ikke brukte den riktig. Eller hadde så korte vipper at de ikke bøyer seg uansett. Eller rett og slett bare ikke har øye for slikt. Nuh vel. Det var ikke meningen å kuppe tråden

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 22:19   #10
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Da skulle du prøve varmevippetanga, zol! Når den hjelper på mammas vipper hjelper den på alt

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 22:20   #11
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Da skulle du prøve varmevippetanga, zol! Når den hjelper på mammas vipper hjelper den på alt

Men hva skal en vippetang GJØRE?? Vippe vippene oppover? Bøye de på midten? Hva er poenget?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 22:29   #12
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

De skal bøye vippene for å åpne blikket Vippen skal begynne ved røttene og oppover. Jeg oversetter fritt fra svensk:

Like viktig som en bra mascara ern en riktig vippetang. Bøy vippene i tre steg, først nærmest røttene, så på midten og til slutt i toppen og alltid før mascaraen påføres. Øyenvippene må være helt tørre før de bøyes for at resultatet skal holde. En god vippetang skal ha en tykk gummilist og enkelt bøye vippene så de holder seg bøyde hele dagen. En god regel når en ny mascara skal kjøpes: jo tettere børste, desto bedre resultat.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 22:41   #13
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Hmm og hva koster denne herligheten da.?

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 22:46   #14
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm, dette må jeg teste. Syntes det hørtes litt skummelt ut, men jeg tar deg på ordet Hva koster herligheten da?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 22:49   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har aldri brukt vippetang jeg...døtrene mine har men syntes liksomikkejeg har hatt behov
Er det ikke vondt/ekkelt å få den svære greie så tett innpå øyet?


Har forresten aldri nappet så mye som er øyebrynshår heller
Døtrene nektet å tro det, de napper hele tiden

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 22:55   #16
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Den var ikke så dyr - 249,- kostet den på Estetique.

Angelique: Det er en vanesak Napper ikke du asså? Det hadde jeg ikke trodd, da har du veldig pene, naturlige bryn. Her nappes det flittig!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 22:57   #17
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg napper heller ikke.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 23:00   #18
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg får trøste meg med at jeg blir in nå som buskebrynene er på vei tilbake

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 09:45   #19
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg får trøste meg med at jeg blir in nå som buskebrynene er på vei tilbake

Du og jeg, Sannemor, du og jeg. Her nappes det, begynte med det etter at jeg fikk se et nærbilde av brynene mine da jeg var atten-nitten år. Ikke pent.

Jeg bruker heller ikke slik vippetang, har i grunn aldri sett behovet. Men dersom jeg får se virkelig overbevisende før- og etterbilder av Sannemor så kanskje …?

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 14:26   #20
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde den varmetangen, men synes egentlig bøyen blir finere og mer markert med vanlig vippetang jeg. Synes jeg stod der og holdt og holdt den varmetangen mot vippene uten at det skjedde noe som helst?

Bruker du den over eller under mascara? Er den også fra Models Co eller noe sånt?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no