Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En tråd til inspirasjon: vis dine julegavekjøp!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 12:19   #1
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Tommel opp

En tråd til inspirasjon: vis dine julegavekjøp!

Vis dine julegavekjøp! Kanskje kan vi plukke opp noen tips av hverandre.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 12:22   #2
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En tråd til inspirasjon: vis dine julegavekjøp!

To nevøer får disse gensrene:





Og storebror får disse tøflene:



Kjøpt hos Min Engel.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 12:25   #3
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En tråd til inspirasjon: vis dine julegavekjøp!

Mannen min skal få en tempurpute



og en Flavour Shaker fra Jamie Oliver



Jeg også bestilt 9 esker sjokolade fra Max Havelaar


Konfekteske
460 g

og


Sjokoladeeske
60 stk. sjokoladehjerter

Den rene sjokoladen fra Future&Hope blir sluttprodusert for oss hos en av de mest anerkjente sjokoladeprodusentene i Sveits. Sjokoladen lages i små hjerteformer. Her får man en mørk sjokolade, som er økologisk og Fairtrade-merket. Future&Hope har fått overveldende gode tilbakemeldinger for smaken på denne sjokoladen. Sjokoladen er av aller høyeste kvalitet og laget av rårørsukker og økologiske råvarer. Den mørke varianten har over 55% kakaoinnhold.

Perfekt til bl.a oldemødre! Pluss det går til en god sak!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 12:38   #4
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En tråd til inspirasjon: vis dine julegavekjøp!

Tusen takk for tips om sjokoladene Sannemor
Der skal jeg bestille, vet du hvor mye det er i porto?

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 12:50   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: En tråd til inspirasjon: vis dine julegavekjøp!

I dag har jeg bestilt følgende:

Saft og syltetøypakke til oldemor og oldefar fra Hervik. http://www.hervik.com/

Denne til lillesøster:

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...1806371&rom=AK

Denne til storebror og niese:

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...1472202&rom=AK

Denne til storesøster:

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...1492360&rom=AK

Også skal jeg bestille Det var en gang et menneske på DVD fra oldemor og oldefar til alle tre ungene.

I tillegg har jeg bestil sengetøy i dongeri til to nevøer.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:31   #6
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En tråd til inspirasjon: vis dine julegavekjøp!

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Tusen takk for tips om sjokoladene Sannemor
Der skal jeg bestille, vet du hvor mye det er i porto?

Det vet jeg faktisk ikke. Jeg krysset av for å få det tilsendt selv om jeg selvsagt kunne ha hentet det selv i sentrum. Latskapen lenge leve.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 22:10   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En tråd til inspirasjon: vis dine julegavekjøp!

Gubben skal få denne:

Stekepanne, Jamie Oliver by Tefal
I tillegg skal han få en knapp eller to til bunaden, har begynt å samle!

Til mine foreldre har jeg fått tak i en gammel sak som man henger over skuldrene når man skal bære vann f.eks. Aner ikke hva det heter ...
Vi har ihvertfall spøkt mye med at man trenger en slik på hytten, og nå har jeg fått tak i en!

Ellers er jeg bra tom for ideer!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 22:19   #8
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En tråd til inspirasjon: vis dine julegavekjøp!

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Gubben skal få denne:

Stekepanne, Jamie Oliver by Tefal
I tillegg skal han få en knapp eller to til bunaden, har begynt å samle!

Til mine foreldre har jeg fått tak i en gammel sak som man henger over skuldrene når man skal bære vann f.eks. Aner ikke hva det heter ...
Vi har ihvertfall spøkt mye med at man trenger en slik på hytten, og nå har jeg fått tak i en!

Ellers er jeg bra tom for ideer!

Hvor fant du en sånn bære vann sak?

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 22:21   #9
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En tråd til inspirasjon: vis dine julegavekjøp!

Til de to yngste niesene mine har jeg kjøpt deilig nattøy + strikkede ullsokker.

Til tre-åringen:


Til ett-åringen:


Har andre gaver på lur også, men kan ikke legge inn her. Moren vanker her på forumet.

Har bare fem tantebarn igjen å kjøpe gaver til.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 22:50   #10
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En tråd til inspirasjon: vis dine julegavekjøp!

Blondie: nydelige dresser!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no