Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å ikke være velkommen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 13:09   #21
Siw
Twinsouls
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 771
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Noe sårende for den famileien da de besteforedrene der må vere laget av is.
Noe så ufølsomt!!
Bra de kan komme å spise julelunsj hos deg Vimsen.

__________________
Siw
mamma til en i himmelen og tre på jord

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 15:33   #22
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Jeg fatter ikke hvordan man kan få seg til å komme med slike utsagn. Jeg synes oppriktig synd på dem, julen skal jo være så koselig og fin familietid.

Håper dere får en flott julelunch når den tid kommer Vimsen, det er veldig hyggelig gjort av deg!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 15:45   #23
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg må ærlig innrømme at jeg tenker mest på barna som ikke får bli kjent med besteforeldrene sine. Besteforelde er så verdifullt!

De gode besteforeldrene er verdifulle. Besteforeldre som gir beng er ikke mye å samle på.

Det er trist at noen bryr seg så lite om familie. Fryktelig trist.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 15:47   #24
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Dette er sjokkerende. Jeg spør meg selv: på hvilket tidspunkt føler disse menneskene at foreldregjerningen er over og man er "ferdig" med familien? Det å avvise mine egne barn og evt deres fremtidige barn er helt og totalt utenkelig!!!!

Fysj og skam for foreldre/besteforeldre og godt at det finnes en Vimsen som kan ordne opp!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 15:47   #25
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ikke være velkommen


Er det virkelig mulig ...? Det er så mye styr med ungene? Og det "styret" kunne de ikke overleve for at familien kunne få feire jul sammen?
Utrolig smålig! Noe sånt hadde jeg aldri klart å tilgi...

Stakkars pappaen hennes da som ikke fikk hundepass!

Håper de likevel får en fin jul, og flott at du prøver å glede dem Vimsen.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 15:58   #26
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Det er da besteforeldrene som taper mest på å ikke ville bli kjent med tre flotte unger. Slik som besteforeldrene fremstår så virker de jo ikke så hyggelige å være med.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 16:12   #27
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Det er helt utrolig stakkars de. Det er som man sier, man kan velge vennenne sine men ikke familien sin.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 16:36   #28
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Det er helt utrolig stakkars de. Det er som man sier, man kan velge vennenne sine men ikke familien sin.

Det er så sant som det er sagt.

Men i slike situasjoner så ser man hva man betyr for familien.

Har null kontakt med min far og hans nye familie, hans valg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 17:25   #29
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Noen ganger blir jeg så utrolig lite imponert over hvordan familie oppfører seg.

Jeg håper at jeg aldri blir sånn.
Det kunne ligne på noe min mor kunne sagt :leiseg:

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 17:26   #30
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Huff, dette var trist.

Tenk å si at det er styr med barnebarna og ikke ønske å ha besøk av dem i julen. Skamme seg.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 17:26   #31
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Utrolig hvor egoistiske noen blir dessverre.

Mn i slike tilfelelr vet man i allefall hvem man kan kutte ut med god samvittighet, for for barnas skyld er det like greit å droppe slike personer helt.
Mellomste her i huset trodde for noen år siden at farfaren hans var død, men det er han ikke da.
Han blandet nok med at sist han så han var i begravelsen til oldemoren for 5 år siden.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 18:17   #32
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Så trist og ekstra sårt når det er i julen det gjelder. Fatter ikke at det går ann.
Flott av dere å stelle istand julelunsj.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 18:43   #33
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Nå har de hvert fall gjort det de kan gjøre, så de behøver ikke å ha dårlig samvittighet for noe som helst.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 18:59   #34
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Så forferdelig trist. Hadde noe lignende skjedd i min familie (noe som aldri kommer til å skje ettersom vi er hjertelig velkommen til alle døgnets tider 365 dager i året uansett vind og vær) så hadde jeg brutt med familien.

Stakkars ungene....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 19:15   #35
Nasse Nøff
Oslojente i eksil
 
Nasse Nøff sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 202
Nasse Nøff er litt kul
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Stakkars unger. Godt de kan komme til dere i jula da, Vimsen.

Jeg synes litt synd på besteforeldrene også jeg da som går glipp av så mye. Dessuten finnes det kennel der hunder kan bo hvis matmor eller matfar skal på ferie.

Nasse Nøff er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:49   #36
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Visst gjør det det. Dessuten KAN han ta med bikkja også. Synes jeg da.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:54   #37
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Visst gjør det det. Dessuten KAN han ta med bikkja også. Synes jeg da.

Der er jeg helt enig.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:04   #38
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg håper at jeg aldri blir sånn.
Det kunne ligne på noe min mor kunne sagt :leiseg:

Vi SKAL ikke bli sånn! Det er jeg helt sikker på. Blir lei meg jeg og, når jeg tenker over det. Det minte meg plutselig om den gangen jeg hadde en 2 åring og en 3 måneder gammel baby. Ville hjem (50 mil) i romjula, men fikk beskjed om at foreldrene mine skulle ha FEST hjemme på nyttårsaften, så der kunne jeg ikke være.

Vimsen: det er ekstra viktig at venner stiller opp når familien er udugelig. Du har et varmt hjerte.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:07   #39
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg har så vondt av dem. Og særlig for barna som ikke får bli kjent med besteforeldrene.

Ikke for enhver pris, som hvis besteforeldrene er drittsekker.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:11   #40
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Å ikke være velkommen

Herregud jeg får helt frysninger... Stakkars familie, får helt vondt av dem... Hvordan kan folk være så grusomme, familie og greier...
Syntes det er veldig fin gjort av deg å lage til noe kos for dem, tenker at de setter utrolig stor pris på det

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no