Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å ha dyr i senga

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 09:24   #1
Betsy
Aktiv
 
Betsy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 242
Betsy er litt kul
Standard

Å ha dyr i senga

Jeg så på Koth i familien i går. Der var det ett par som hadde to digre dalmatinere i senga si om natta. De sa at alle de kjente hadde hunden sin i senga, men at de trodde det var ett byfenomen. At de ikke har dyr i senga på landet.

Dere som har dyr, har dere dem i senga og bor du i byen eller på landet?

Selv kan jeg aldri tenke meg å ha katta mi i senga, jeg bor på landet.

__________________
Godt gjort er bedre enn godt sagt!!

Sist redigert av Betsy : 07-11-06 kl 09:46.
Betsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:27   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr senga

De eneste dyrene som er i min seng, er midden.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:27   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ha dyr senga

Jeg bor i by og har den yngste hunden i senga. Ellers blir det bare piping og skraping på døra. Hun er en god fotvarmer når det er kaldt.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:30   #4
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Å ha dyr senga

Vi bor i tjukkeste by'n, og hadde hunden i senga før vi fikk barn. Nå ligger vår firbente i bur med åpen dør ved siden av senga. Må legge til at jeg kommer fra landet.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:33   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr senga

Vi bor i by, og mine foreldre hadde hunden i sengen.

Jeg var en periode samboer med en fyr som hadde katt, og han hadde den i sengen når han bodde hjemme, men når vi flyttet sammen var det slutt på det. Jeg takler ikke dyr i sengen. Og når jeg oppdaget at han hadde hatt katten i sengen likevel, så måtte han skifte på sengen hver gang, så det ble fort slutt på det.

Min tante som bor på landet hadde to katter som ikke fikk ligge i sengen.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:33   #6
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ha dyr senga

Katten min (som er på omplassering for øyeblikket) har aldri vært i senga vår om natta.
Jeg bor i utkanten av en by, men kommer fra landet kan man si...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:33   #7
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr senga

Det heter ikke dalmaNtiner!

Og her er også midd de eneste dyrene jeg har i sengen. De er ikke velkomne de heller, men jeg tror ikke de lar seg snakke til.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:40   #8
Betsy
Aktiv
 
Betsy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 242
Betsy er litt kul
Standard

Sv: Å ha dyr senga

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det heter ikke dalmaNtiner!

Men hva det heter da

__________________
Godt gjort er bedre enn godt sagt!!
Betsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:41   #9
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Dalmatiner.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:45   #10
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Dalmatiner. Hun hadde jo skrevet N stor.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:46   #11
Betsy
Aktiv
 
Betsy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 242
Betsy er litt kul
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Dalmatiner.

*redigerer med en gang*

__________________
Godt gjort er bedre enn godt sagt!!
Betsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:47   #12
Betsy
Aktiv
 
Betsy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 242
Betsy er litt kul
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Dalmatiner. Hun hadde jo skrevet N stor.

Skjønte det ikke før jeg så hvordan det SKULLE skrives.
*er dum som ett brød*

__________________
Godt gjort er bedre enn godt sagt!!
Betsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:49   #13
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Neida, det er du ikke.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 10:03   #14
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Vi bor i byen, og vi hadde katten vår i sengen før vi fikk barn. Det var en bortskjemt innekatt som likte å ligge oppå hoften til min mann når han lå på siden og sov. Hvis han snudde på seg i søvne så falt hun ned, og da våknet vi som regel alle tre av oppstyret hun laget...
Siden har vi hatt enda en katt, og to hunder, og ingen av disse har sovet i sengen vår.
Hunden vi har nå sover i hundeburet sitt, og er strålende fornøyd med det.

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 10:07   #15
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Nå bor ikke vi i byen, men litt utenfor. Vi bodde i byen da vi kjøpte hunden vår, men hun har ALDRI fått sove / kose seg i hverken senger, sofaer eller stoler.

Av flere grunner:

Svigers hadde hund som fikk være i sofaen, men hunden bestemte at da fikk ikke menneskene lov (2 tosetere på 4 voksne og en Dachs ble 1 toseter på en voksen og en Dachs, og 1 toseter på to voksne. En voksen på pinnestol eller gulvet... Dachsen glefsa/bet hvis noen forsøkte å flytte på den.)

Det er ikke koselig å få hundehår i nesa når man sover.

Det er deilig å ha plass til seg selv i senga (prøvde for mange år siden å dele seng med samboer OG Dachs på en 70 cm madrass - det var trangt )

Det er rett og slett ekkelt med tisper med løpetid i sofaer og senger .

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 10:14   #16
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Hunden sover på rommet vårt, men da i sin egen seng på gulvet...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 10:15   #17
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Dachsen glefsa/bet hvis noen forsøkte å flytte på den.)

Jeg bare hiver dyna over dyret, så blir det for varmt og dyret rømmer.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 10:18   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Hadde en schvææær Schäfer som ble omplassert til oss etter å ha blitt funnet mishandlet og utmagret på gaten i Oslo. Dette var før vi fikk barn.

Han lå noen netter, skjelvende av skrekk, i senga vår. Stakkars vofsen ble nemlig vettskremt hvis det blåste ute... Ellers sov han ved fotenden av sengen, eller på utsiden av døren.

Ellers har ingen av våre andre hunder, katter eller fisker (haha) sovet i sengen vår.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:02   #19
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Æsj, jeg synes det er fryktelig grisete å ha dyr i senga. Jeg ville ikke hatt ungene mine i senga heller jeg, om de krabbet opp rett etter å ha slikket på en bæsjebleie.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:02   #20
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Vi har ikke dyr, men jeg blir småkvalm av å høre at noen kan ha de i senga.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no