Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøper dere bukser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-19, 09:55   #41
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

HMs premium range har bra bukser med fin passform.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-19, 10:14   #42
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Min favorittjeans er Levis Mile high super skinny. Den er lik i modellen som 710 bare med mye høyere liv. Elsker at den ikke siger ned når jeg bøyer meg.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-19, 10:39   #43
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Min favorittjeans er Levis Mile high super skinny. Den er lik i modellen som 710 bare med mye høyere liv. Elsker at den ikke siger ned når jeg bøyer meg.

Jeg liker 710 veldig godt, men er litt lei at den sklir ned i livet. Tar jeg samme størrelse i Mile High Super Skinny? Zalando påstår at de er store i størrelsene, men de påstår også at 710 er små i størrelsene, og det er ikke min egentlige erfaring bortsett fra den siste svarte jeg kjøpte. Jeg har et gavekort der som brenner i lommen på meg.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-08-19, 10:50   #44
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Mine favorittjeans er fra Momento Jeans https://momentojeans.no/
Høy i livet, holder magen på plass og når jeg setter meg vises ikke halve ræva :-) Tror faktisk det er de eneste buksene der jeg aldri trekker i linninga og retter opp buksa flere ganger for dag.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-19, 16:50   #45
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg liker 710 veldig godt, men er litt lei at den sklir ned i livet. Tar jeg samme størrelse i Mile High Super Skinny? Zalando påstår at de er store i størrelsene, men de påstår også at 710 er små i størrelsene, og det er ikke min egentlige erfaring bortsett fra den siste svarte jeg kjøpte. Jeg har et gavekort der som brenner i lommen på meg.

Jeg tror min mile high er en str mindre enn min forrige 710. Den gikk til Fretex for en uke siden, husker ikke helt hvilken str den var.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-19, 17:54   #46
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Levi's 721 (High Rise Skinny) og Five Units er de eneste buksene jeg bruker. Bukser er det kjedeligste jeg kjøper, så der er jeg ganske konsekvent, vet størrelsen og vet de sitter.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-19, 21:28   #47
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jeg tror min mile high er en str mindre enn min forrige 710. Den gikk til Fretex for en uke siden, husker ikke helt hvilken str den var.

Det dukket opp en 710 til, har den i samme str som mile high.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-19, 21:38   #48
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Jeg har hatt sansen for en modell som Days like this har, Jenny. Oppdaget forrige uke at de driver og legger ned, så da benyttet jeg sjansen til å kjøpe et par bukser på salg i butikk og på nett. Ser at Floyd har en Jenny også, men den ser annerledes ut. Kjøpte også en mer dressbukseaktig bukse på DLT, den var veldig fin men hakket for stor, viste det seg. Behagelig, om ikke annet.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-19, 21:53   #49
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

HMs premium range har bra bukser med fin passform.

Hvor kjøpes de? På nett?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-19, 22:05   #50
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Min favoritt er Levi’s 715, en bootcutmodell med såkalt «normal» høyde i livet og ikke alt for mye vidde i beina, som jeg bestiller fra Zalando. Kan ikke fordra å handle klær, så netthandel passer meg fint. Jeg har også brukt Lee i lange perioder, men der finner jeg ikke lenger den perfekte bootcut-en. :ikke-trendy:

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no