Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tøff kjole til julebord

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-21, 17:46   #21
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

https://www.emp-shop.no/p/black-emo-...ss/398982.html

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-21, 09:21   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Takker for tips og forslag og alt mulig.
Usikker på hva jeg lander på, men ser for meg at tiden er litt for knapp til å få til en kjole helt slik som jeg ser for meg, så mulig det blir litt kjedeligere enn jeg ønsker.

Men takk!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-21, 12:48   #23
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Har du sett på Frøken Dianas salonger?

Jeg synes de har mye kult og tøft, men om det er badass og macho er jeg mindre sikker på... Det er ikke nagler og belter, men det er noe med det retro uttrykket som jeg synes er litt badass likevel. Spesielt om du går for chunky sko til.


Dødskul skjortekjole. Jeg synes den kler sånne kraftige gullenker som modellen på bildet har, og at den da også blir tøffere.





Jeg synes denne i gull er så fin at jeg nesten dåååner.





Denne kan styles til å bli tøffere - med boots og store armbånd.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-21, 20:12   #24
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Litt badass denne da:
https://www.riffraff.no/produkt/blac...eck-maxikjole/

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-21, 23:02   #25
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.778
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Kanskje for sent og for dyrt, men…

https://www.aboutyou.no/p/pinko/kjol...yABEgJp0PD_BwE

De har akkurat den på Zalando, også, litt billigere, men små str.

Denne, derimot, er betydelig billigere - men bør kanskje rockes enda mere opp:
https://www.bonprix.no/kategori/dame...4871&layer=oma

Kunne seff også bare tatt en helt plain svart kjole og gjort naglejobben sjøl.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-21, 06:31   #26
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.




Jeg synes denne i gull er så fin at jeg nesten dåååner.

Jeg dånte også av den i gull, og siden jeg vil unne meg en kjole som blant annet passer til den store nyttårsfesten i år, kommer et eksemplar av gullkjolen hjem til meg om et par dager.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-21, 10:35   #27
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg dånte også av den i gull, og siden jeg vil unne meg en kjole som blant annet passer til den store nyttårsfesten i år, kommer et eksemplar av gullkjolen hjem til meg om et par dager.

Kanskje jeg burde slutte å dåne og rett og slett bestille meg en selv også?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-21, 15:16   #28
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Kanskje jeg burde slutte å dåne og rett og slett bestille meg en selv også?

Kjør på!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-21, 19:36   #29
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Dianas salonger, bruk kode DIANAS om du ikke har handlet der før.


Sist redigert av Pelen : 22-10-21 kl 07:32.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 00:12   #30
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Noe sier meg at dette er i ferd med å bli en dyr tråd.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 06:18   #31
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Åh, den gullkjolen!
Lurer på hvor lang den er?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 06:26   #32
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Åh, den gullkjolen!
Lurer på hvor lang den er?

Modellene som viser kjolen er 170 cm høye.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 06:33   #33
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Modellene som viser kjolen er 170 cm høye.

Takk!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 08:09   #34
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Åh, den gullkjolen!
Lurer på hvor lang den er?

Ser de har fått en modell som er kortere, men den er grønn..
Krysser fingrene for at de får den i gull og.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 10:07   #35
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Det håper jeg også

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ser de har fått en modell som er kortere, men den er grønn..
Krysser fingrene for at de får den i gull og.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-21, 12:39   #36
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Dette ble dyrt… gullkjole og isblå teddyjakke ble med meg hjem i dag

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-21, 19:22   #37
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Dette ble dyrt… gullkjole og isblå teddyjakke ble med meg hjem i dag

Hadde de gullkjole i kort eller passet den lange til deg?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-21, 20:57   #38
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Den lange passer til meg om jeg har litt hæl. Prøvde med flate støvletter, og den sopte ikke bakken, så jeg trenger ikke skikkelig høye sko for å bruke den. De hadde kun grønn i kort. Den hadde nydelig fasong den også, men fargen ble litt mye til meg

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Hadde de gullkjole i kort eller passet den lange til deg?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-21, 23:34   #39
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Den lange passer til meg om jeg har litt hæl. Prøvde med flate støvletter, og den sopte ikke bakken, så jeg trenger ikke skikkelig høye sko for å bruke den. De hadde kun grønn i kort. Den hadde nydelig fasong den også, men fargen ble litt mye til meg

Hvor høy er du?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-21, 00:04   #40
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

159

Opprinnelig lagt inn av camomilla, her.

hvor høy er du?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no