Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør man egentlig med sånne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-12, 17:08   #1
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Hva gjør man egentlig med sånne?

Kort sagt: Venninne-eller vent..."venninne", som med en gang man møtes legger ut om alle felles bekjente, hva de har sagt, gjort, hvor ufattelig dumme de er, hvor lite intelligente de er etc etc etc..jeg svarer i hytt og pine, eller sier" tjoaaaa, nei jeg vet ikke jeg" når det spørres om hva jeg syns om dem..Hva rakkern skal jeg si egentlig?? HAr prøvd å si rett ut at jeg ikke er interesert i å sladre om folk; Men det går jo ikke helt inn!!
og jeg er fullt klar over at når hun prater såå mye om andre til meg; prater hun mest sannsynlig dritt om meg til andre
syns det blir så lavmål!!!


AAAARGH!

Heksa ut!

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 17:10   #2
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne???

Man lar være å møte de, og gir beng i hva slags sladder de måtte finne på å fly med.

Sånne mennesken må man enten velge å leve med eller kvitte seg med.
Det nytter ikke å snakke med de, og man får ingenting ut av å klage på de.
Man blir nødt til å måle opp hva man får ut av å tilbringe tid med de mot hvor irriterende det er å høre på de.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 17:10   #3
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne???

Være tydelig og si at du ikke vil snakke om og høre om andre på den måten.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 17:11   #4
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne???

Man sier at man ikke vil høre på sladder og hvis vedkommende fortsetter så slutter man å treffe henne.

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 17:13   #5
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne???

Prøv å kamuflere deg med sydvest og løsbart! (Hvis hun kjenner deg igjen vil sikkert ikke hilse uansett, så det blir en win-win situasjon)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 17:13   #6
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne???

hun får fyken fra livet mitt ganske snart: drar ikke dit; eneste jeg egentlig ser av henne er om vi råker til å treffes på gata:
men du har helt rett; hun tilfører jo ingenting! og jeg vet at det ikke hjelper å klage sånn egentlig; men gud så godt det er å lufte frustrasjoner litt på et sted ingen kjenner hverken meg eller henne (tror jeg iallfall )
jeg hlider bare av dårlig samvittighet syndromet når jeg eliminerer folk::selv om et strengt tatt er fortjent da: mange har sagt fra til henne at det er ikke ok å holde på sånn; men hjelper det?? Njæææææ!

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 18:22   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne???

Hvis jeg er i humør til det så kan jeg konfrontere sånt, men på en ganske myk måte. "åja, hva mener du det?" "jøss, SÅ dum, altså? Så rart, alle jeg kjenner snakker fint om henne". "Og dette VET du, eller bare tror du det? For sånt kan man jo faktisk ikke gå rundt og si om man ikke vet det sikkert. "

Hvis ikke jeg orker så jaja-neinei-er jeg det vel bare.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 18:26   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne???



PH, du må ha stor forbokstav i nye setninger.

  Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 18:42   #9
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne???

"Hvorfor forteller du dette til meg?"

Den funker på sutrete kolleger også.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 18:54   #10
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne???

Stor forbokstav: notert!
(Vet det egentlig; det går bare litt fort i svingene her:)

Blir bare litt matt; vi er begge over 30; jeg blir litt imponert av og til- og ikke på den positive måten: Får prøve en gang til med å si fra; fikk jo mange bra tips her!! Digga den med løsbarten!!

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 18:56   #11
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne???

Flink jente.
Også bare ett utropstegn. Ok?

Venninnen hadde jeg bare tenkt at hun er som hun er. Man får ikke gjort noe med henne. Om hun snakker om deg så tenker vel folk som du - at hun slarver fælt. De som velger å lytte er ikke noe å bry seg om likevel.

  Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 19:03   #12
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne?

Whaaaaaat? Får jeg bare bruke ett utropstegn? Makan!


(Flink ja? Hehe)


Tror vel egentlig de fleste lukker øra; fikk høre igjen at det var synd på ungene mine; siden de var til pappaen i helger_og jeg? Vel; jeg var hjemme og sov: Skulle visst vært ute på fylla; siden kidsa trengte en mamma som var kul! Beistet har ikke barn selv; da:

(Klar over merkelige kommaer og punktum; pcn lider av useless piece of shit-syndromet igjen)

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 19:19   #13
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne?

Du kan si at du ikke er interessert i å høre om alle andre, at du heller vil høre om henne og så stiller du henne spørsmål. Ta "ledelsen" i samtalen, så blir nok resultatet et annet.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 19:26   #14
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.342
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne?

Når hun stopper for å trekke pusten, får du be henne ta det fra begynnelsen siden du ikke fikk med deg alle de umåtelig interessante detaljene. Men husk: Hver gang hun trekker pusten.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 19:28   #15
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne?

Det kan også være at hun slutter å snakke med deg hvis du aldri lar henne komme til.
Hver gang hun skal begynne å si noe, fortell noe SJEMPEINTERESSANT, som for eksempel at du har bytta sjampo, at du så en søt katt, at du skal file føttene når du kommer hjem ... Sånne ting.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 19:40   #16
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne?

Neste gang sier du "mens vi er inne på oppdateringer. Inger eller hvem det var fortalte meg at du hadde sagt du var bekymret for ungene mine fordi de er til samvær og du mener jeg har alkoholvaner verdt å snakke om som går på bekostning av barna mine. Kan ikke du og jeg snakke litt ordentlig om det sånn at jeg kan svare Inger?"

  Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 19:49   #17
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Når hun stopper for å trekke pusten, får du be henne ta det fra begynnelsen siden du ikke fikk med deg alle de umåtelig interessante detaljene. Men husk: Hver gang hun trekker pusten.

Hahahaha; må prøves: Men hun prater forsåvidt både på innpust og utpust da

Alkoholvanene mine ja: Jeg mått ejo bare le; var da også en ting å fly på bygda med; at jeg sov istedet for å rave dritings på byen
Hun kan komme og nebbe den dagen hun får unger sjøl; og ser at livet består av litt annet enn vin og helgas ONS!

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 19:59   #18
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.342
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne?

Opprinnelig lagt inn av PåskeHeksa, her.

Men hun prater forsåvidt både på innpust og utpust da

Å, en sånn type. Da er det ikke annet å gjøre enn å putte en sur sokk i kjeften på kjerringa.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 20:11   #19
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør man egentlig med sånne?

Jeg har en slik venninne, men nå må jeg vel kanskje bare kalle henne en bekjent. Jeg tok et oppgjør med sladringen hennes og sa rett ut at jeg ikke kom til å betro meg til henne mer, for når jeg fikk vite så intime detaljer om folk jeg knapt kjente så gudene vet hva folk jeg ikke kjenner vet om meg. Hun rodde veldig og sa at hun har jo så stor respekt for meg og hun ville aldri sagt noe om meg til noen, men siden vi også har felles venner vet jeg at det ikke er sant dessverre og det sa jeg også. Etter dette ble det mer og mer vanskelig å være sammen for jeg fortalte ingenting om meg og mitt og hver gang hun begynte å fortelle om noen så måtte hun ta seg i det og unnskylde seg og si at det var slik de skrev til alle og enhver på Facebook eller fortalte åpent om i barnehagen osv så det ble tilslutt bare teit.

Veldig synd og veldig leit, for hun var en fantastisk god støttespiller og en bedre lytter enn noen og vi hadde mange fine samtaler. Men det hjelper lite når du nesten hører ekkoet av samtalen deres på bygda før den er avsluttet.

Men selv om det var trist og jeg savner henne så var det det eneste riktige for meg å gjøre da, selv om det kostet meg mye! Lykke til!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no