Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-12, 15:23   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Med snuppa (4.trinn) så ringer hun gjerne meg for å høre om det passer at hun har med seg noen hjem den dagen, og passer det så tar de kontakt med foreldrene til hun som skal være med hjem (det er veldig viktig). Med poden (2.trinn) avtaler vi med foreldrene i forkant hvis de skal være med hjem fra skolen/aks.

Det er alltid 1-2 måltider (senlunch hvis de kommer hjem tidligere, og det er flere timer til middag) som blir tilbudt barna som er med hjem. Skulle ikke den planlagte menyen passe til flere, så gjør vi raskt om på den.

Med barna i borettslaget her så er det vanlig at de går hjem til middag, men endel ganger så blir det spurt om det er greit at de blir til middag, dvs at man blir invitert. Men har de med hjem venner fra skolen så er det selvsagt at man får mat både her i huset og de de besøker.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 15:53   #22
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Da barna var mindre, ble sånt som regel avtalt på forhånd. Nå ringer de gjerne og spør om det er greit at Q eller X er med hjem, eller om det er greit at de er med Q eller X hjem når de er ferdig på skolen for dagen. Jeg svarer at det er greit (hvis det passer) hvis det er greit for foreldrene til Q eller X. Ang. mat. For meg er det selvsagt at unger som skal være hos oss til 18.00-19.00 får middag, jeg får jo også håpe at mine barn får noe å spise når de er med andre hjem rett etter skolen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 16:17   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Som regel sender vi ungene hjem før middag, men de gangene de er her lenger så får de mat. Jeg vet aldri om det er noen her hjemme eller ikke når jeg kommer hjem. Eldste ringer mannen og ikke meg. Men vi pleier ikke å kontakte foreldrene til de som kommer til oss eller motsatt. Med mindre det er foreldre jeg er på SMS med.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 19:26   #24
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Gjester blir gjerne med jentene hjem, og det er helt greit. De spiser en lett lunsj etter eget valg, men 'liker de ikke' kan de gå sultne. Når vi kommer hjem så sender vi de hjem, så de kan få middag hos seg selv. Er det avtalt at vi skal ha gjester den dagen, så får de middag.

Når gjestene sier de skal hjem da og da, så bryr jeg meg ikke så mye om det, men sender de hjem når vi ikke orker mer/ikke planlagt middag osv. (Anser et slikt tidspunkt for å være makstid ) Hadde et tilfelle som ble en liten krise.
Jentene tok med en gjest hjem, uten å ha gitt beskjed, kommer hjem fra jobb som vanlig, ber gjesten gå hjem. Gjesten blir da hysterisk siden ingen er hjemme?! og hun har ikke nøkkel. Hun måtte være hjemme kl 19, for da kom mor/far hjem. Det var helt uaktuelt her hos oss å få en gjest til ved middagen og avlyse våre aktiviteter som starter kl 18. Fikk endelig tak i mor som ble lettere hysterisk og sa at dette hadde barna sagt var greit. (Her ville vel en telefon til en voksen vært på sin plass?! ) Så vi måtte vente på en mormor eller en tante som kunne komme å hente.
Sånt misliker jeg sterkt, så har drillet ungene på at gjestene må gå når vi kommer!

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 20:37   #25
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Jeg synes det er greit å vite litt på forhånd, men det hender ofte at ungene ringer og spør om den eller den kan være med hjem, og passer det er det greit. Noen blir til mat og noen drar hjem når vi skal spise.
Skal venner være til kvelden får de selvfølgelig mat i en eller annen form. Reserveløsningen er toast om det skulle være synlig lite mat.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 20:41   #26
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Barn som er med hjem fra skolen forventer jeg som regel at blir minst til middag. Ofte blir de til kvelds også.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 21:31   #27
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Ungene har ofte venner med hjem etter skolen. Det er ikke en selvfølge at de spiser middag hos oss uten at det er avtalt. Og slik er det når de er med andre også hjem. Vi har som oftest ikke mer middag enn til oss fem, og derfor vil vi gjerne vite det på forhånd om vi får gjester. Da er det selvsagt ikke noe problem. Men en brødmåltid eller noe når de kommer hjem fra skolen får alle om de vil ha.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 21:45   #28
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

De tre yngste spør om de kan ha med venner hjem etter skole/bhg, eldstemor styrer det selv.
De får mat når de er sulten, og middag er selvfølge for oss dersom de er med hjem etter skolen. Har vi ikke nok middagsmat slenger vi sammen noen ostesmørbrød e.l.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 21:57   #29
leaht
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 95
leaht er litt kulleaht er litt kul
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

De pleier å spørre før de avtaler så lange besøk.
Jeg har dog opplevd at et barn aldri ble hentet, moren hadde hemmelig tlf-nr og hun tok aldri kontakt med oss. Banra var 8 år. Jeg traff moren aldri, men barnet hennes var mye hos oss på ettermiddagene, og kom gjerne tidlig i helgene og kunne bli helt til kveld uten at noen kalte h n hjem. En gang ringte moren barnet sitt mens h n var her, og barnet viderebringet beskjed om h n kunne få sove hos oss, fordi moren skulle ut på byen den kvelden. Det fikk h n men jeg var i tvil siden vi ikke kjente moren og aldri hadde møttes.

Jeg ble såpass bekymret fordi moren var så utilgjengelig, så jeg varslet læreren. Hva som kom av det vet jeg ikke.

Mor og barn flyttet plutselig.

__________________
Det vonde drep du ikkje med øks...
leaht er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 22:07   #30
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

De tre yngste spør om de kan ha med venner hjem etter skole/bhg, eldstemor styrer det selv.
De får mat når de er sulten, og middag er selvfølge for oss dersom de er med hjem etter skolen. Har vi ikke nok middagsmat slenger vi sammen noen ostesmørbrød e.l.

Det har aldri vært noe problem. Det er alltids noe vi kan supplere med, eller så tar vi tidlig kveldsmat etterpå.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 22:08   #31
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Jentungen på 8 1/2 år har med seg jenter hjem mer eller mindre hver dag eller er med noen hjem hver dag. Noen bor nærme og går hjem i god tid før middag mens andre blir til middag. Vi mødrene ( ) melder gjerne oss imellom for å forsikre oss om at det passer. Dersom det er ok kjøres/hentes jentene i 19-1930-tiden. Dersom det skjærer seg kjører jeg jenten(e) hjem før middag. Synes det er veldig koselig at de holder på sånn - selv om det kan se helt bomba ut her .... utrolig hvor mye ett par jenter kan rote på kort tid....

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003

Sist redigert av livit : 27-03-12 kl 07:29.
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 22:10   #32
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.383
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Har vi avtalt besøk etter skole/barnehage serverer vi selvsagt de måltider det skulle dreie seg om. Hvis det er avtalt besøk i helgene og.

Men vi bor sånn til at det stort sett aldri dreier seg om avtaler, men ungene flyr rundt i gata, inn til en nabo, i hagen til en annen nabo, får is hos en tredje nabo, osv. De fleste får beskjed om at de kan gå ut når vi skal spise, men "bestevennene" av og til blir spurt om de vil spise litt, hvis det passer seg sånn. Da ser vi an hvor mye mat vi har. Noen ganger må vi si nei når jentene spør (vi har ofte nøyaktig beregnet mat-mengde, og gidder da ikke å fore på unger som får servert middag 2 dører bortenfor 15 minutter senere).

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 22:52   #33
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Når ungene får seg mobil (har inntrykk av at de fleste får det her når de slutter på sfo, give or take) har det vært slutt på avtaler herifra. Da bare kommer og går de som det passer. Jeg synes heller ikke det hadde vært en krise om jeg og mannen skulle bort, hadde de greid seg alene frem til 16.30 så hadde de vel greid seg noen timer til. Men hvis [i]alle[/ı] i familien skulle ut så hadde det vært litt kjipent hvis vi snakker om kjøreavstand (kommer jo an på hva man mener her også). Hadde det tatt 10 min å kjørt, så hadde jeg syntes det var uproblematisk å kjøre barnet hjem)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 23:27   #34
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Jeg krever beskjed av mine barn. Små som store. Og de som blir med hjem får middag og blir hentet til kveldsmat.

Her om dagen dro poden med tre gutter hjem fra skolen, helt spontant. De fikk ikke middag. Jeg hadde liksom ikke sett for meg å fôre hele nabolaget.
(Alle bor i gåavstand.)

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 07:23   #35
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Jeg ville fått gjort en avtale om det var rett hjem fra skolen og vet sønnen min trenger mat før jeg henter...

Jeg lager alltid middag om Vetle har med hjem, men da er det som regel avtalt med foreldrene ja.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 08:09   #36
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Vi har som oftest huset fullt av barn når jeg kommer hjem, jenter og gutter. Alle bor i gangavstand hjem, enten i samme gate eller en eller to gater unna.

I går var det en som var med hjem, altså hadde med sekken hjem til oss. Han gjorde lekser sammen med sønnen og fikk middag. De andre ventet ute på terrassen eller på trampo`n.

Når lillebror har med barn hjem, går i 1 klasse og på SFO, så er det avtalt og de får selvfølgelig mat. Gjør lekser og blir hentet kl.19

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 08:17   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Helt ærlig så foretrekker jeg at gjestene drar før vi spiser middag. Når minsten har med noen hjem blir det litt annerledes, de er så små enda så der avtales det på en annen måte.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 09:19   #38
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Når minsten har med noen hjem er det planlagt, og de får middag. Hun går i barnehagen. Eldste har med noen hjem hver dag, men det er ikke alltid de skal være til middag. Hun har fått beskjed om å ringe eller sende melding før jeg drar fra jobb (før 4) med antall middagsgjester. Det fungerer fint fordi jeg er en vimsekopp som ikke greier ukeplanlegging. Hvis jeg hadde ukemeny og en handledag hadde det nok vært litt vanskeligere.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 10:34   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Forskjell på små barn som hentes, og større barn som er mer selvgående. Når det er avtalt med foreldre så er det selvfølgelig middag og alt som ellers måtte foregå i løpet av de tiden de er der. Når det gjelder større barn som tilfeldigvis er i huset rundt middagstid, så har jeg tatt det litt som det passer. Ofte kan det være et ekstra barn til middag, men jeg har ikke alltid hatt middag nok til over dobbelt så mange, som fort kunne være tilfelle da jeg hadde flere store gutter hjemme. De som bor i nabolaget kan jo som regel lett gå hjem for å spise.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 10:39   #40
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.117
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Som regel er det maks en gjest av gangen, det er helt greit og gjester får middag. Ungene må gi meg beskjed før jeg kommer hjem. Vi har alltid noe krisegreier i frysern vi kan spe på med!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no