Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hasjrøyking og bilkjøring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-12, 01:11   #21
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Jeg er så imot legalisering som man kan få blitt. Kanskje ikke en sånn tråd, men så har jeg sagt det her og.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 08:41   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det er også stor forskjell på hvor langvarig effekten er av like stor mengde THC

Sånn er det jo med alkohol også, uten at jeg syns det er problematisk å ha en absolutt promillegrense.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 09:15   #23
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sånn er det jo med alkohol også, uten at jeg syns det er problematisk å ha en absolutt promillegrense.

Jada, jeg bare innbiller meg at forskjellene er større enn med alkohol, ettersom du legger til forskjellig inntaksmetode som variabel i tillegg til hvordan folk reagerer personlig.

Og så får jeg før jeg blir helt uglesett her si at jeg også er mot legalisering. Prinsippfaste avholdsfolk er som regel det, gitt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 09:35   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jada, jeg bare innbiller meg at forskjellene er større enn med alkohol, ettersom du legger til forskjellig inntaksmetode som variabel i tillegg til hvordan folk reagerer personlig.

Folk reagerer jo ulikt på sprit og øl også, for eksempel. Jeg syns ikke forskjellene er så store og unike at man trenger spesialbehandling av regelverket. Enkle regler og veldig lave grenser er enkelt å forholde seg til.

Jeg er usikker på hva jeg syns om legalisering, jeg har gode argumenter både for og i mot.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 09:59   #25
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Fant noen gamle tråder om legalisering av hasj, men starter heller en ny om det jeg lurer på.
Om man legaliserer hasj, hvordan skal da en person som røyker lovlig vite når h*n er kompetent til å kjøre bil etter rusen? Hva om man feks. røyker tre hasjrøyker daglig, er man noen gang kompetent til å kjøre bil da?

Røyker en flere ganger om dagen, kommer man seg neppe verken på jobb eller i bilbutikken. Samtidig som en tror man er verdens mest intelligente og takler verden brilliant. Så i sånne tilfeller, er en antakeligvis ikke i stand til å vurdere kjøreferdighetene sine selv. Folk som røyker mye blir rett og slett ganske tette i pappen. Og asosiale. For de er så himla lite interessante for andre å være med. Om en ikke røyker selv, da stiller saken seg nok annerledes.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 10:39   #26
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Folk reagerer jo ulikt på sprit og øl også, for eksempel. Jeg syns ikke forskjellene er så store og unike at man trenger spesialbehandling av regelverket. Enkle regler og veldig lave grenser er enkelt å forholde seg til.

Jeg er usikker på hva jeg syns om legalisering, jeg har gode argumenter både for og i mot.

Finnes det god grunner til å legalisere nok et rusmiddel altså?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 11:08   #27
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Finnes det god grunner til å legalisere nok et rusmiddel altså?

Klart det gjør. Jeg ser også fordeler og ulemper og vet ikke helt hvor jeg står.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 11:18   #28
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Finnes det god grunner til å legalisere nok et rusmiddel altså?

Definitivt ikke, og jeg fatter ikke at så mange oppegående mennesker på FP er i tvil.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 14:46   #29
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Klart det gjør. Jeg ser også fordeler og ulemper og vet ikke helt hvor jeg står.


Fordeler ved å legalisere et rusmiddel altså?
Jeg greier ikke i min villeste fantasi å se hvilke fordeler det kan gi?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 16:50   #30
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Jeg er for medisinsk marihuana, men ikke for legalisering. Det er et standpunkt jeg synes er helt uproblematisk.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 17:08   #31
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Fordeler ved å legalisere et rusmiddel altså?
Jeg greier ikke i min villeste fantasi å se hvilke fordeler det kan gi?

Det er for eksempel ganske så effektivt mot smerter og cellegiftkvalme...

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 19:43   #32
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det er for eksempel ganske så effektivt mot smerter og cellegiftkvalme...


Men man trenger jo ikke å legasere det for å kunne bruke det medisinsk?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 19:49   #33
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Fordeler ved å legalisere et rusmiddel altså?
Jeg greier ikke i min villeste fantasi å se hvilke fordeler det kan gi?

Det argumenteres ofte med at det ruspolitisk er en fordel med legalisering, fordi stoffet i seg selv er mindre skadelig enn mange av de lovlige rusmidlene, og en legalisering vil føre til at færre blir avhengige av tyngre stoffer.

Gitt at begge deler er dokumenterbart tilfelle (vanskelig å dokumentere noen av delene da) heller jeg mot å være for legalisering. Men jeg har som sagt satt meg for dårlig inn i sannhetsgehalten av begge disse påstandene, samt eventuelle andre argumenter for og imot, til at jeg har spikret min mening om dette. Siden det ikke er noen folkeavstemning om denne saken i morgen synes jeg det er helt greit være i tvil. Jeg synes generelt tvil er en fin ting, det fører som regel mer skade med seg at noen er skråsikker enn at de er i tvil og åpen for nye argumenter.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 20:31   #34
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Det argumenteres ofte med at det ruspolitisk er en fordel med legalisering, fordi stoffet i seg selv er mindre skadelig enn mange av de lovlige rusmidlene, og en legalisering vil føre til at færre blir avhengige av tyngre stoffer.

Gitt at begge deler er dokumenterbart tilfelle (vanskelig å dokumentere noen av delene da) heller jeg mot å være for legalisering. Men jeg har som sagt satt meg for dårlig inn i sannhetsgehalten av begge disse påstandene, samt eventuelle andre argumenter for og imot, til at jeg har spikret min mening om dette. Siden det ikke er noen folkeavstemning om denne saken i morgen synes jeg det er helt greit være i tvil. Jeg synes generelt tvil er en fin ting, det fører som regel mer skade med seg at noen er skråsikker enn at de er i tvil og åpen for nye argumenter.

Ok, jeg mener vel at det er et argument for å forby alkohol, heller enn å legalisere hasj. Hvordan ligger Nederland ann i forholdt til tunge misbrukere (altså folk som missbruker tyngre stoffer) og rus/bilkjøringsproblematikk feks? Det vil jo være veldig relevant.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 21:31   #35
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Eh ja, men smertebehandling og cellegiftkvalme er ikke noe man normalt behandler på egenhånd. Å godkjenne noe som medikament er ikke det samme som legalisering. Det er en helt annen debatt enn den generelle legaliseringsdebatten.

Morfin er så absolutt lovlig å bruke i smertebehandling, men det er illegalt som rusmiddel.

Øh ja så klart. Jeg svarte egentlig bare på den ene fordelen som finnes med THC? TCH?
Jeg er veldig i mot legalisering på alle områder egentlig, men kan helle mot å kanskje åpne for medisinsk bruk.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men man trenger jo ikke å legasere det for å kunne bruke det medisinsk?

MÅ man ikke? Det må vel et vedtak på det for å få lov til å bruke det medisinsk?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 21:45   #36
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Øh ja så klart. Jeg svarte egentlig bare på den ene fordelen som finnes med THC? TCH?
Jeg er veldig i mot legalisering på alle områder egentlig, men kan helle mot å kanskje åpne for medisinsk bruk.


MÅ man ikke? Det må vel et vedtak på det for å få lov til å bruke det medisinsk?

Det må nok et vedtak til for å kunne bruke det, lovlig, medisinsk. Men det er ikke nødvendig å legalisere det (fri bruk) av den grunn. Som nevnt av andre er jo morfin legalt som medisin, men ikke legalisert til fri bruk av den grunn.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 21:48   #37
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det må nok et vedtak til for å kunne bruke det, lovlig, medisinsk. Men det er ikke nødvendig å legalisere det (fri bruk) av den grunn. Som nevnt av andre er jo morfin legalt som medisin, men ikke legalisert til fri bruk av den grunn.

Ja jeg ser den, jeg argumenterte egentlig kun for medisinsk bruk, for meg er det helt hinsides å i det hele tatt tenke på legalisering som i fri bruk.
Men jeg vet jo av erfaring at jeg uttrykker meg serdeles dårlig i ammetåken, kanskje ta lærdom av det snart.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 21:55   #38
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Sitat:

In the Netherlands 9.5% of young adults (aged 15–34) consume soft drugs once a month, comparable to the level of Finland (8%), Latvia (9,7%) and Norway (9.6%) and less than in the UK (13.8%), Germany (11,9%), Czech Republic (19,3%), Denmark (13,3%), Spain (18.8%), France (16,7%), Slovakia (14,7%) and Italy (20,9%) but higher than in Bulgaria (4,4%), Sweden (4,8%), Poland (5,3%) or Greece (3,2%).[25][26] The monthly prevalence of drugs other than cannabis among young people (15-24) was 4% in 2004, that was above the average (3%) of 15 compared countries in EU. However, seemingly few transcend to becoming problem drug users (0.30%), well below the average (0.52%) of the same compared countries.[26]

Kopiert fra Wikipedia.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 22:11   #39
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har bladd gjennom en del statistikk og ikke funnet ut hva man kan stole på, hvordan man skal tolke og på hvilken måte man skal lese Nederlandsk statistikk. Det virker som om begge sidene i legaliseringsdebatten bruker Nederlandsk statistikk.

En ting som virker som er ganske klart er at man i Nederland har redusert antall utsangssteder og at flere byer ikke ønsker det, samt at det ikke på noe vis er uproblematisk med legalisering.

Ett av de største problemene, er turismen som kommer av legaliseringen. I flere byer har det vært snakk om å slutte å selge til turister for å få vekk dem som kun kommer for å røyke. Dt virker som det er vanskelig å innføre uten at jeg har fulgt veldig godt med her.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 22:13   #40
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Hattifnatten: hvilke statistikker har du funnet? Gis det linker til nederlandsk statistikk? Jeg finner ikke noen god statistikk på dette når jeg søker på nederlandsk.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no