Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Incoming newbie!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-12, 10:08   #181
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Incoming newbie!

Må være rom for kreativitet og skjønn..striks pedagogikk funker ikke på bikkjer engang!

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 10:12   #182
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Incoming newbie!

Hmmm..kom nettopp på at jeg har jo søkt førskolelærerutdanning til høsten...

på den annen side, jeg har også søkt sykepleier og sosiologi, så helt screwed er jeg vel ikke!

http://www.torstenkeller.com/images/easter_dragon.jpg

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 10:35   #183
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Incoming newbie!

Opprinnelig lagt inn av PåskeHeksa, her.

Yes, jeg stjal mitt eget nick
Hahahahaha, men altså..det var seint på kvelden, og koffeinet hadde gått ut og..og..og..tja, tidlig Alzheimer?
Men nå er iallfall kaffen på tur, og det er ny dag

Takk for alle hyggelige velkomsthei, forresten!!

Og nå er jeg PåskeHeksa på fulltid!!

Du har fått kaffe, jeg spiser frokost - verden er igjen i balanse.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 10:37   #184
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Incoming newbie!

Jupp. Og det snør bortover igjen, så da er vel værfaen fornøyd og..

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 10:44   #185
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Incoming newbie!

Har vært på besøk siden i går kveld, og det var en fornøyelse å komme hjem, logge meg på igjen og lese meg opp på tråden siden sist. Ble visst lite søvn på meg, så jeg trenger å le litt for å holde meg våken. Ja, og så mere kaffe.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 10:51   #186
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Incoming newbie!

Er på kanne 2 her..finnes det avvenningsklinikker for koffeinmisbrukere??

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 12:05   #187
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Incoming newbie!

Opprinnelig lagt inn av PåskeHeksa, her.


PåskeHeksa: Trassapa tror at om hun ikke er grei og pusser tenner uten gnål om kvelden, kommer PåskeHeksa og henter påskeegget og fyller det med papir..

Mulig familiebånd til julenifsen vår? Han kommer å bytter ut innholdet i alle presangene, bort med leketøy og inn med rosenkål.

Hei og velkommen forresten.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 12:08   #188
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Incoming newbie!

Opprinnelig lagt inn av PåskeHeksa, her.

Er på kanne 2 her..finnes det avvenningsklinikker for koffeinmisbrukere??

Vettafaen. Trenger jeg å finne det ut? Ikke i dag jaffal. I dag blir det masse kaffe. Og musikken på så høy guffe som eksen går med på. Her skal det klargjøres for salg!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 12:08   #189
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Incoming newbie!

Lurer på om det ikke er den ukjente halvsøstra på bestefars morsside!

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 12:09   #190
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Incoming newbie!

Hei og velkommen.


Vil man vennes av med koffein, sånn egentlig?

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 12:10   #191
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Incoming newbie!

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Vettafaen. Trenger jeg å finne det ut? Ikke i dag jaffal. I dag blir det masse kaffe. Og musikken på så høy guffe som eksen går med på. Her skal det klargjøres for salg!

Ingen planer om å legge meg inn riktig enda, har satt i gang med å vaske leilighet, mens Trassapa har rømt på rommet og leker piknik med kjeks og bamser..Disturbed på fullt, så går det så mye lettere!!
Men det var på tide med kaffepause nå altså! Multitasking er tingen!
Jeg lager nemlig vindusdragemal..og klipper pittesmå papirbiter vi skal lime på dragene etterpå før de skal teipes til vinduene

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 12:19   #192
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Incoming newbie!

Opprinnelig lagt inn av PåskeHeksa, her.

Disturbed på fullt, så går det så mye lettere!!
Men det var på tide med kaffepause nå altså!

Den plata er pakka vekk. Sammen med det aller meste av musikken. Det er no' ræl å pakke så langt tid i forveien...
Får kjøre på med wimp, eller Rammstein. Lana del Rey på full guffe kan også funke. Bortsett fra at jeg får så lyst til å gjøre andre ting da.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 13:18   #193
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Incoming newbie!

Velkommen. Tråden fikk meg til å ta tilbake nicket mitt. Skiftet nick for en stund siden siden jeg stokk hver gang Trultesnippen hadde skrevet noe. Så byttet for å unngå det. Men nå har jeg ikke sett henne på lenge, så da hoppet jeg i det og tok mitt gamle nick tilbake. Nå er jeg "meg selv" igjen.
Så tusen takk!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 14:22   #194
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Incoming newbie!

Kaffepause!! Noen som joiner inn??
Dragene er på plass; kjøkkenet vaska ned; Agalloch på høyttalerne; og et stk fornøyd Trassape som sitter og ser Rio: Oh yes; møkkasnø eller ikke-life is good!!

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 14:25   #195
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Incoming newbie!

Jeg er med på pause. Alle klærne er brettet og sortert, alle klesskapene er gjennomgått, nesten alt er lagt på plass. Bokhyllene er ryddet ut av, demontert og båret ned i kjelleren. Utrolig hvor mye man får gjort når man har barnefri!

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 14:30   #196
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Incoming newbie!

Venter på at Bråkmons skal komme hjem: vært på overnatting hos pappan; siden han har ørebetennelse og jeg i motsetning til en blekksprut bare har to armer Savnern masse!!!

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 14:35   #197
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Incoming newbie!

Blir godt å få ham hjem. Vi holder på gjøre klart til visning om et par uker, så her var det deilig å ikke ha ungene løpende rundt.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 15:15   #198
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Incoming newbie!

'Baderom' i kjelleren rengjøres. I den grad det er mulig. Før dagen er over skal jeg være ferdig med det og med 'kjøkkenet' nede.
Hjelper å ha 'Good Omens' som lydbok mens jeg holder på, da slipper jeg å tenke på hvem som har brukt rommene mest og ikke gjort reint de fem åra vi har bodd her. :grmf: Snart over. Snart over. Snart over. :mantra:

Ikke tid til kaffe.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 18:11   #199
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Incoming newbie!

Velkomen til Påske! Håpar du vil trivast her inne. Ser jo sånn ut!

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no