Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Abonnerer du på papiravis?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-21, 23:14   #41
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Abonnerer du på papiravis?

Jeg har plussabonnement på lokalavisa, men orker ikke få den i papir - leser bare på nett uansett.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-21, 23:39   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnerer du på papiravis?

Veldig lokal lokalavis fra mannens hjemsted, kommer ut en gang i uka. Ingen andre. Har abonnert på Adresseavisen i perioder, og også på Aftenposten ei stund, men jeg rekker aldri å lese dem, så det bare hoper seg opp med papir. Så nå er det lenge siden. Vi har en del papiraviser på jobb (Adressa, Trønder-Avisa, Klassekampen, Dagens Næringsliv i alle fall), så jeg blar igjennom disse der.

Abonnerer på flere nettaviser da.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-21, 23:52   #43
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Abonnerer du på papiravis?

Nei. Papiravis er hyttegreie.

Jeg rekker aldri lese, og det blir så mye papirsøppel. Abonnerer på endel aviser men kun digitalt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 00:37   #44
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abonnerer du på papiravis?

Nei. Abonnerer på lokalavisa digitalt.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 00:55   #45
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Abonnerer du på papiravis?

Nei.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 06:41   #46
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.544
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Abonnerer du på papiravis?

Aftenposten junior og helgeavisen.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 10:13   #47
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Abonnerer du på papiravis?

Jeg likte aldri papiraviser, selv da digitale løsninger ikke fantes. Abonnerte likevel, men syntes bare de var for store og uhåndterlige (tidligere digre BT/Aftenposten etc.) Etter at nettaviser kom, har jeg bare lest digitalt. Abonnerer på tre så jeg får lest alt (BT, DN og Aftenposten) og leser andre digitalt, av og til med et kort abonnement hvis betalartikler tirrer nysgjerrigheten.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 10:20   #48
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Abonnerer du på papiravis?

Nei, har bare digitale abonnement.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 12:28   #49
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abonnerer du på papiravis?

Ja, en lokalavis både digitalt og på papir. En annen litt større lokalavis digitalt.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 15:51   #50
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.917
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Abonnerer du på papiravis?

Lokalavisa har vi bare digitalt, alt nytt var minst to dager gammelt før det dukket opp i papiravisa. På papir har vi Dagsavisa og Klassekampa hver dag. For meg er det en egen ro å sitte med papiravisa eller papirtidsskrifter. Klassekampa blir fort dyr å ha, de har så mange fristende bokbeskrivelser og musikkbeskrivelser.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 16:25   #51
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Abonnerer du på papiravis?

Nei.
Har abonnert på Stavanger Aftenblad og Morgenbladet, men det ender bare med at det hoper seg opp med aviser jeg har dårlig samvittighet for ikke å ha lest, og følgelig blir jeg enda mindre motivert til å åpne de.
Men jeg har slektninger som abonnerer på Aftenbladet og en lokalavis som de deler abonnementet på med meg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 17:17   #52
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abonnerer du på papiravis?

Nei, men savner å ha papiravis til å fyre opp med.

Har lokalavisa digitalt og Aftenposten digitalt på jobben.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 18:49   #53
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Abonnerer du på papiravis?

Nei, har den digitalt. Lokalavisa. Bommer aviser av svigers eller jobben når jeg trenger til palllekarmene, bedene eller ymse andre hageprosjekt.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 18:53   #54
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Abonnerer du på papiravis?

Vi abonnerer på lokalavisen og Aftenposten Junior. Lokalavisen er noe ordentlig rall, men men.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 19:03   #55
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Abonnerer du på papiravis?

Jeg savner papiravis når jeg skal pakke inn noe som kan knuse.

Lokalavisen her er ganske ok, men jeg flirte litt da de skrev om skadene etter en storm i fjor. De illustrerte det med et bilde av et skilt som hadde blåst overende.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no