Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Viktig undersøkelse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-21, 10:34   #81
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.730
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Viktig undersøkelse

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hverken. Øde og jeg.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-21, 10:54   #82
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Viktig undersøkelse

Vi trenger en poll på dette, føler jeg!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-21, 12:58   #83
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Viktig undersøkelse

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Åh. Du mente det ikke positivt?

Egentlig verken positivt eller negativt, faktisk. Jeg er jo gamlis i hodet og liker andre gamlishoder, men det er på en måte derfor jeg har landet på at jeg vil skrive uten h. Fordi det er den veien det går lissm.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei, for etter og efter er ikke lydlike ord med ulik betydning, slik hverken og verken er.

Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente. Har hverken og verken ulik betydning?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-21, 13:01   #84
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Viktig undersøkelse

Åja, nå skjønte jeg hva du mente, Input. Jeg mente ikke at det bokstavelig talt er det samme, men at jeg synes det blir litt det samme, og derfor velger bort h'en. Jamfør forklaring over.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 22:10   #85
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Viktig undersøkelse

I dag tok jeg meg i å rette på tenåringen min som hadde skrevet gyllen mulighet, og så oppdaget jeg at det er det som er riktig! Norsklærer my ass.

Når jeg tenker meg om, så vet jeg det jo. Og jeg skriver gylne, ikke gyldne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-21, 08:53   #86
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Viktig undersøkelse

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

I dag tok jeg meg i å rette på tenåringen min som hadde skrevet gyllen mulighet, og så oppdaget jeg at det er det som er riktig! Norsklærer my ass.

Når jeg tenker meg om, så vet jeg det jo. Og jeg skriver gylne, ikke gyldne.



Jeg skriver gylden! Dette var nytt for meg og!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no