Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?
Nei, jeg har fulgt alle regler og anbefalinger det siste året 67 39,64%
Ja, men jeg tror ikke på pandemien, og forholder meg ikke til reglene 0 0%
Jeg har ikke brutt regler, men kanskje trosset noen anbefalinger i ny og ne 84 49,70%
Ja, jeg har brutt reglene noen ganger, fordi (forklar gjerne i tråden) 12 7,10%
Ja, men det er fordi jeg bor på et sted med lite smitte 6 3,55%
Nei, men jeg hadde gjort det hvis jeg ikke var redd for å bli sladret på 0 0%
Annet 4 2,37%
Munnbind og antibac 5 2,96%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-21, 07:11   #11
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Jeg har brutt flere anbefalinger. Jeg har blant annet reist nordover og besøkt gamle foreldre og jeg har gitt dem begge klemmer. Å ikke skulle få lov til å klemme dem (og i hvert fall pappa som er en utpreget klemmer), hadde være ekstremt mye mer invaderende enn portforbud. Jeg har innimellom reist med kollektiv selv om det ikke har vært strengt nødvendig.

Jeg kommer også til å reise nordover på nytt igjen ganske snart. Vi tar forholdsregler og er i selvpålagt hjemmekarantene fram til vi drar samt at vi tester oss når vi kommer fram.

Hvilke regler gjelder forresten når det gjelder å møte (og klemme) de som er fullvaksinerte? Det står ingenting noe sted.

Men, ja, jeg tar visse avgjørelser selv når det kommer til anbefalinger. Jeg treffer ikke folk privat om det ikke er spesielt gode grunner til det. Jeg har avlyst sosiale treff jeg har gledet meg til fordi anbefalingene tilsa at man ikke burde treffes.

Og jeg har testet meg mer enn jeg skulle ønske. Jeg er en sånn som lett får vondt i halsen, så jeg har testet meg fire ganger på bakgrunn av at man skal teste seg selv med milde symptomer. Akkurat det er jeg drittlei, men det er en liten pris å betale for å forsikre seg om at man ikke smitter noen med koronadritten.

Jeg har ikke brutt regler.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no