Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Blir du motivert eller demotivert av at andre er flinke?
Jeg blir alltid motivert av flinke folk, uansett kontekst 9 11,39%
Jeg blir som hovedregel motivert, men det finnes flinke mennesker som demotiverer meg 35 44,30%
Jeg blir motivert dersom jeg fremdeles kan relatere/henge med/være like flink eller bedre 12 15,19%
Jeg demotiveres ofte av flinke folk 5 6,33%
Jeg demotiveres dersom de flinke er noen som jeg burde være bedre enn (i eget hode) 5 6,33%
Jeg verken motiveres eller demotiveres. Min motivasjon er styrt av mine egne prestasjoner 7 8,86%
Dette har jeg ikke tenkt på/ikke noe klart svar 6 7,59%
Deltakere: 79. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-21, 07:59   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Hvordan fungerer du, helt ærlig?
Når folk rundt deg er superflinke til et eller annet som DU også har lyst til å være dyktig i? Motiveres du av det eller trykker det deg litt ned?
Avhenger det av om de er flinkere enn deg eller om du føler at dette er en person som du burde være flinkere enn?

Er det forskjell på private settinger/personlige områder og det profesjonelle?

Legger med poll, men svar gjerne i tråden. Syns det er et superinteressant tema

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill

Sist redigert av Myrsnipa : 22-03-21 kl 08:12.
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 08:05   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

De to siste årene har jeg jobbet et sted hvor jeg omgis av mange veldig flinke fagfolk. Mer enn jeg har opplevd i tidligere jobber. Dette er helt klart til inspirasjon.

Særlig når vi fikk være på kontoret (for inntil et år siden), så lærte jeg utrolig mye av alle folka rundt meg. Jeg fikk tilbakemeldinger på at jeg bidro på samme måte, så jeg følte meg aldri som en som bare dro nytte av andre. Så det var en svært positiv synergi.

På jobben min er det mange som kan mye om forskjellige ting, så vi "konkurrerer" på en måte ikke. Vi utfyller hverandre. Det bidrar nok til det gode arbeidsmiljøet.



(For all del - det er en dose latsabber og døgenikter på jobben også, men de forsøker jeg etter beste evne å ignorere.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 08:05   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.158
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Jeg blir ikke motivert, nei. Men jeg har generelt liten tro på egne evner.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 08:17   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Det beror på kontekst: Jeg elsker å jobbe sammen med folk som er flinkere enn meg. Det er kjempemotiverende. Jeg blir verken motivert eller demotivert av at naboen er flinkere til å stelle sin hage enn jeg er til å stelle min.

Ellers er jeg med Tjorven: jeg opplever vanligvis «flinkhet» i jobben som ganske balansert, slik at vi lærer av hverandre. Det er sjelden jeg opplever å ikke ha noe å bidra med. Fordelen med å være middelaldrende og erfaren.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 08:19   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Jeg blir alltid motivert av flinke folk. Enten er det flinke folk i de samme tingene som jeg er flink i og da blir jeg glad for å kunne nerde, eller det er flinke folk i ting jeg ikke har snøring på og da blir jeg glad av å kunne lære ting


Og innimellom er det flinke folk som jeg ikke kan fordra, og da blir jeg ekstra kompetativ og skal fandenmeg være flinkere.

Motivasjon er motivasjon. Man skal ikke se inn i munnen på en hest man har fått, og sånt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 08:34   #6
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Det Mavs sa hørtes ganske kjent ut.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 08:35   #7
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Jeg blir alltid motivert. Det betyr ikke engang så mye hva andre er flinke til, jeg finner inspirasjon i det nesten uansett. Elsker å omgås flinke mennesker. Jeg bare bruker det til det jeg vil gjøre selv, jeg er mest opptatt av meg selv så jeg blir ikke demotivert/misunnelig eller noe sånn, jeg gir jo egentlig beng. Jeg kan av og til kjenne på ønsket om å konkurrere direkte også, men da må det være veldig konkret og noen som står meg veldig nær, da kan det bli en morsom lek, men jeg er ikke så konkurransedrevet, jeg er jo mest opptatt av megmegmeg.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 08:35   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Jeg blir stort sett motivert av folk som er flinke og får lyst til å bli flinkere jeg også.

Jeg kan bli demotivert av at noen skryter veldig av andre som er på samme felt som meg. Fordi jeg har såpass lav selvfølelse at jeg ser det som en kommentar om at jeg er mindre flink. Og jeg er klar over at det er mest mitt eget problem.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 08:51   #9
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Jeg må si meg helt enig i det Mave sa. Det er også utrolig motiverende når jeg ser folk jeg leder bli flinkere enn meg. Da slipper jeg å gjøre så mye. Neida. Joda.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 08:52   #10
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Motiveres profesjonelt, demotiveres familiært

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 08:55   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Profesjonelt motiveres jeg av flinke folk. Det er en av grunnene til at jeg trives så godt i kollegiet mitt nå, det er en herlig gjeng med flinke og supersmarte folk. Det får jeg masse energi og pågangsmot av.

På områder hvor jeg har liten eller null selvtillit (=trening) demotiveres jeg voldsomt av andres fremgang, det gir meg bare lyst til å gi opp. Det er et dårlig karaktertrekk jeg jobber intenst med å tøyle. Jeg skulle ønske jeg var mer konkurransepreget, det ville nok økt prestasjonene betraktelig. (Jeg gir blaffen i om jeg er først/raskest/sterkest i enhver fysisk sammenheng).

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 22-03-21 kl 09:02.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 09:00   #12
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Jeg blir motivert og inspirert av andre, både jobb og privat! Men det er en gruppe mennesker jeg ikke blir motivert av og det er: #liveterbestute.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 09:06   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Motiveres i de aller fleste tilfeller, men det kommer litt an på personligheten til den som er flink. Noen få kan jeg bli demotivert av. Alternativ 2 passer best.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 09:07   #14
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Jeg motiveres stort sett, og spesielt dersom det er innenfor felt jeg kan fra før og kan vokse i.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 09:17   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Men det er en gruppe mennesker jeg ikke blir motivert av og det er: #liveterbestute.

Nei de folka der blir jeg definitivt IKKE motivert av. Jeg blir ikke demotivert av de heller, men eller i sånn "gi fingeren" humør.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 09:21   #16
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

De folka der? De som legger ut turbilder eller bruker emneknaggen?
(Jeg lurer oppriktig, for jeg blir ofte overveldet av natur ig legger ut bilder hvis jeg opplever noe fint).

Kom på en emneknagg som irriterer meg også, forresten. #densomgirsegerendritt på bryllupsdagsbilder.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 09:27   #17
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

De folka der? De som legger ut turbilder eller bruker emneknaggen?
(Jeg lurer oppriktig, for jeg blir ofte overveldet av natur ig legger ut bilder hvis jeg opplever noe fint).

Kom på en emneknagg som irriterer meg også, forresten. #densomgirsegerendritt på bryllupsdagsbilder.

Det er vel mest de folka jeg kjenner til som krampeskriver det hele tiden uansett hva de driver med ute.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 09:27   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor man blir demotivert av at andre har det fint på tur, og deler den gleden med omgivelsene. ALDRI!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 09:30   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

I arbeidslivet tror jeg at jeg har størst grad av indre motivasjon - og den som dermed motiverer meg er meg selv og egne prestasjoner, rett og slett.

Jeg har dog vitset med å ha emneknaggen #liveterbestinne - uten at jeg kan si at de som elsker utelivet demotiverer meg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 09:41   #20
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Motiveres ikke særlig av andre, og tenker ikke så mye på om folk er flinke eller ikke. Hos meg er det mer snakk om inspirasjon, at jeg får idéer eller lyst til å gjøre noe lignende som andre har gjort. Oftest noe konkret og avgrenset. Jeg trenger f.eks ingen ytre motivasjon for å ta en løpetur eller strikke en genser, men jeg kan bli inspirert til å løpe fortere ved en bestemt låt på øret, eller jeg har oppdaget en ny strikketeknikk på YT. Altså mer avgrensede saker.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no